וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהל צעקו "בושה" - ההופעה של "שאולי" (אסי כהן) הופסקה אחרי 20 דקות

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 15:49

הופעתו של השחקן והקומיקאי אסי כהן באירוע של קבלת אות המתנדב בעיריית תל אביב הופסקה 20 דקות לאחר שהתחילה - לאחר שהקהל נטש וצעק צעקות "בושה", ביניהן טבעונים שזעמו על ההומור שלו. אסי החליט לרדת מהבמה לאחר שאחד מהקהל ניגש אליו ולחש לו דבר מה

בווידאו: הצעקה מהקהל והסערה: אסי כהן הורד אחרי 20 דקות מהבמה/מערכת וואלה!

מבוכה קשה: הופעתו של השחקן והקומיקאי אסי כהן בדמות של "שאולי" באירוע של קבלת אות המתנדב של עיריית תל אביב הופסקה כעשר דקות לאחר שהתחילה - לאחר שחלק מהקהל לא אהב את הבדיחות, צעק צעקות "בושה" ואף נטש בזעם את המקום. לפי עדויות מהמקום, רוב הקהל שזעם ונטש היה קהל מבוגר שלא התחבר לבדיחות של כהן (שאולי).

צפו למעלה בתיעוד מהמופע, שבו נשמעת אישה צועקת לעבר אסי כהן

לפי עדויות מהמקום, אסי החליט לרדת מהבמה אחרי שאחד מהאנשים ניגש אליו ולחש לו דבר מה. אסי הודה לקהל ועזב את המקום. לפי עדויות של אנשים שהיו בקהל, אסי ירד מהבמה אחרי שהקהל צעק וטען שהחומרים "פוגעניים ולא מצחיקים". נוכחים במקום טענו שבין הבדיחות הפוגעניות היו בדיחות קשות על טבעונים.

הגולש אורן ברסקי כתב בטוויטר: "קטע מוזר: הייתי עכשיו בארוע של עיריית תל אביב שבסופו הייתה הופעה של שאולי (אסי כהן). בערך באמצע ההופעה ניגש אליו מישהו לבמה - אדם מבוגר, לא מהמארגנים, קרא לו למרגלות הבמה, ולחש לו משהו באוזן. אסי חוזר למיקרופון, אומר תודה רבה לילה טוב ועוזב את הבמה. הקהל בהלם".

יעניין אתכם גם:

"איבגי הוא השחקן הכי גדול שהכרתי, אבל אני לא אעבוד עם פוגעים מינית"
המצעד הישראלי והלועזי של וואלה! ו-eco99fm: מה יהיה שיר השנה?
"הקומדיה שלי היא מאה אחוז כאב. כאב כל כך אבסורדי שהוא נהיה מצחיק"
שאולי של אסי כהן - דמות העשור של וואלה! תרבות

רפי ברבירו, מנהל קהילת מנהלי הקהילות Community Leadership Israel שנכח באירוע, סיפר: "זה היה אמור להיות ערב הלל לקהילות מקומיות ולמעורבות קהילתית. האירוע היה למוזמנים בלבד ולא הייתה מכירת כרטיסים. הקהל לא הגיע בגלל הופעתו של שאולי אלא כדי לחלוק כבוד לזוכים ולזוכות. 
המופע נקטע לאחרי כ-20 דקות כשאדם אלמוני ניגש לכהן ולחש לו דבר מה באוזנו. אסי כהן אמר מיד לאחר מכן 'תודה רבה וערב טוב' וירד מהבמה להפתעת הקהל שנשאר לשבת עוד דקות ארוכות בכיסאותיו כי חשב שזה חלק מהמופע. גם קריאות העידוד 'שאולי, שאולי' לא עזרו והקהל נאלץ להתפזר בלי כל הסבר מצד מארגני האירוע. 

"10 דקות לפני התקרית מישהו באולם צעק "בושה" ואסי כהן ביקש להדליק את האורות באולם כדי לדבר עם הבן אדם אבל הוא כבר הספיק לצאת מהאולם. נראה שסוג המופע לא היה מותאם לסוג הקהל כי היו כמה עשרות אנשים מתוך כ-500 שהתחילו לצאת החוצה לאחר כמה דקות מתחילתו. זה היה לא נעים ולא מכבד את האמן. ריחמתי על כהן שהיה צריך לספוג את זה. ההומור שלו כנראה היה בוטה מדי לסוג הקהל. בגלל הערה קטנה של בן אדם שכנראה לא הכיר את הדמות של שאולי, הופסק המופע וכל הקהל יצא עם טעם חמוץ - גם אלה שנטשו בטרם עת וגם אלה שרצו לראות את המופע. כולם יצאו מופסדים".

גולש אחר כתב בפייסבוק: "כמדי שנה הגענו להשתתף בטקס אות יקיר העיר שמובילה עיריית תל אביב יפו. שאולי כמו שאולי אומר את הכל בפנים, מי שמכיר אותו מבין את ההומור. לצערי, לא מעט מהמוזמנים לא הבינו זאת. כבור עשרים דקות קמה חבורה ויצאה בהפגנתיות. אדם אחר לא צעיר ניגש לבמה לאסי, אמר לו כמה מילים, נראה שזה ערער את אסי, הוא הודה לכולם ויצא מהבמה. הקהל נותר המום. ואני שואל, מאיפה יש לאנשים את החוצפה לפגוע בפרנסתו של אדם ובקהל שהגיע לשמוע את אסי. המופע הזה רץ כבר שנה. מי שלא מתאים לו שייקום וילך. מי שלא מבין את ההומור, שיעזוב".

אחת הגולשות שהייתה בקהל ולא נהנתה מההופעה של אסי כהן, כתבה: "זה היה לא מצחיק, בוטה וגס. למה התכוונת? מה מצחיק בזה שזה בכלל לא נורא להפריד עגל מאמו כי עגל הוא חיה מטומטמת. רגע, אני לא נושמת מרוב צחוק. ממש קורע. אסי כהן, הכרתי אותך כאמן מוכשר עד מאוד, אז מה היה בעל ערך בהופעה הזו? מה השתבש אצלך?".

מטעמו של אסי כהן לא נמסרה תגובה. גם מעיריית תל אביב לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • אסי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully