וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא שיקר ניסה לצאת גבר ושוב עשה פדיחה. אין ב"הישרדות" שלומיאל גדול ממנו

עודכן לאחרונה: 22.12.2022 / 11:42

בעוד גיא שיקר מפסיד משימות בגלל בחירות גרועות והתנהלות מוזרה ומבולבלת, גיא שאינו שיקר עף על עצמו ופתאום מרשה לעצמו להיות זה שמתלונן על אוזלת היד וחוסר היכולת של כל השאר, מה שכנראה עוד יתנקם בו. קארין ארד מסכמת עוד פרק של "הישרדות"

הישרדות/מערכת וואלה!

אוי, גיא שיקר. אוי.

את פרס האירוע מכמיר הלב של הפרק מקבל גיא שיקר על תפקודו בקרב על החיים והמוות. אוי, הבן אדם לא יודע מי הוא ומה קורה סביבו. אולי זה מהחום, אולי מהרעב, אבל היום השני על האי וגיא שיקר (שלא שיקר) כבר ב-error מוחלט על כל המערכות. היה לו את צמיד החיים, וכל מה שהוא היה צריך לעשות זה לבחור מישהו חלש ממנו ולנצח אותו בקרב קליעת שני כדורים, חפירת בור, והרכבת פאזל. לא משהו מסובך מדי. "קח בחורה", מישהו מהשבט לחש לו, וגיא שיקר כנראה אמר לעצמו: "אם ככה, אני אראה להם כמה אני אקסטרה טוב ומגה-גבר שלא מרביץ לבחורות גם אם זה משחק" ובחר לדו קרב את גיא רוזן, אובסס להישרדות, חטוב וצעיר עד כדי כך שיש מצב שהוא עוד לא הספיק לפשל במערכת יחסים, ו-ודאי שלא להתראיין עליה ב"המקור" ולהוכיח שאם השאיפה היחידה שלך היא להתפרסם, אז זה נכון שאין דבר כזה פרסום רע. עובדה - עכשיו הוא בהישרדות.

היריב שלו, גיא שאינו שיקר, אמר שהוא היה בוחר מישהו חלש. ואני מאמינה לו. הוא יעשה הכל בשביל לנצח, הילד התככן הזה. אני לא מאמינה שהוא נתן את השרשרת לדורין, קרואלה דה-וויל של האי, רק כי זה הדבר הנכון אסטרטגית לעשות. הוא צודק, מה לעשות? זה באמת הדבר הנכון לחבור אליה בשלב הזה, לחכות שהיא תוריד את המתחרים בצד שלה ולגבות את החובות ממנה ברגע הצורך. אבל זה עדיין מצמרר. לא יודעת למה היא מפחידה אותי כל כך. יש לי סברה שלא בגלל פגעי מזג האויר האנשים על האי לא ישנים טוב. זה בגללה. אני לא אתפלא אם אחרי התוכנית הם יבינו שחסרים להם זנים שלמים של ציפורים בפיליפינים. ציפורים שחשו במשהו אפל מתקרב ונדדו צפונה. הישרדות, בכל זאת.

יעניין אתכם גם:

אשתו בגדה בו עם ראש המוסד, עכשיו גיא שיקר הוא ה"אס" של הישרדות
הגיע הזמן שאסי כהן יוריד את הפאה של שאולי, ויתחיל להילחם על האמנות שלו
"כל השנה יוצא לי רק להתנצל": הווידוי האישי של עומר אדם

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
אוי אוי אוי. שיקר/צילום מסך, רשת 13

נחזור לגיא שיקר שכל כך חשוב לו לצאת גבר, שהוא עושה את השטות המטומטמת הזאת שהרסה לו את המשחק. אין לו את עמוד השדרה להיות זה ש"מרביץ לאישה" או לחילופין מסתכן שהיא תטען כלפיו שלא בחר אותה כי הוא שוביניסט, ואז אנחנו יודעים מה יקרה - הוא יצטרך להוכיח שהוא אמנם שוביניסט, אבל בהסכמה. מילה שלו מול מילה שלה, ריאיון בגיא לרר, וכן הלאה וכן הלאה. נכון שכל אלה לא אופציות טובות, אבל להפסיד בדו קרב את החסינות זאת אופציה הרבה פחות טובה.

אז גיא שאינו שיקר מנצח בדו קרב, כמובן. הוא פותר את הפאזל בעוד גיא שהוא כן שיקר יורק ריאה בעמדה הראשונה של קליעת הכדורים, ומעמיד פנים שזה הגיוני להתנשף ככה, אחרת לא יוכל לחיות עם עצמו. כשחוזרים לשבט, גיא רוזן עושה את מה שעושים חנונים שמשחקים מלא מבוכים ודרקונים אצל אמא ביחידת דיור - ועובד עליהם שהוא הפסיד. כולנו צחקנו, היה כיף. רוזן קיבל את צמיד החיים, חסינות להעניק למישהו בשבט השני - חוץ מלגיא שיקר המסכן, שבינתיים חזר לשבט שלו ומנסה למכור להם שהמשימה היתה בעצם אימון מארינס משוגע, הכדורים היו עצומים, הסלים בגובה חמישה מטרים, והחור שהיה צריך לחפור עלה על שני מטר עומק. הם מצידם מסתכלים על הפרצוף שלו וישר בטוחים שהוא משקר, וגם מסתיר מהם צמיד. לא נשמות, אתם נותנים לו יותר מדי קרדיט - האיש פשוט מרבון. היש שלומיאל גדול מגיא שיקר? למה אני אוהבת להגיד גיא שיקר? מה לא בסדר איתי?

עוד בוואלה!

אשתו בגדה בו עם ראש המוסד, עכשיו גיא שיקר הוא ה"אס" של הישרדות

לכתבה המלאה
הישרדות. רשת 13, צילום מסך
הישרדות/צילום מסך, רשת 13

בעוד שגיא שיקר המפסיד מנסה להגן על כבודו ומזמין את כולם לחטט לו בתיק (פעם הבאה שאני מסתירה משהו אני עושה את זה. אף אחד לא נגע. זה מעולה) בשבט השני גיא שאינו שיקר פתאום מרשה לעצמו. שלא לומר עולה לו. הוא ניצח משימה אחת, ופתאום מרשה לעצמו להיות זה שמתלונן על אוזלת היד וחוסר היכולת של כל השאר, מה שכנראה עוד יתנקם בו. ועל מה רבים? על הברזנט, כמובן - הסכסוך המזרח תיכוני של הישרדות.

שמעו, זה לא מעניין אותנו האם ישנים על הברזנט, מתחת לברזנט או לצד הברזנט כשבמבוק תקוע להם בתחת. לא מעניין אותנו מה הם עושים עם הברזנט. תפסיקו לדחוף לנו ריבי ברזנט. כל מה שלמדנו מריב הברזנט זה שעקב דילמת המחסה גם נוצר הפילוג הראשון בשבט ושניר רגב כבר סימן את גיא רוזן כאשכנזי מתנשא. מה שהיה צפוי, אחרי הכל, לא יודעת למה זה לקח כל כך הרבה זמן. כולם חושבים שצריך שיהיה גג, אבל ניר רגב חושב שעדיף רצפה. במקום לעזור לשבט לבנות, ניר רגב מעדיף להתפלל, כי הרי איש אדוק שכמותו לא יוותר על שחרית.

זה לא מונע ממנו להתווכח איתם תוך כדי תפילה, ולהצליח לעצבן את הבן אדם הכי חביב על האי. טל מורד, האיש שכולו מצב רוח טוב. הבנאדם מחכה לאישור של קופת חולים לקבל טיפול נדיר ויקר לניקוז של עודף סרוטונין במוח - והוא מקבל עצבים על ניר רגב. אני חושבת שזה צריך לתת לנו מושג עד כמה האיש באמת מרגיז. אבל אף אחד לא מרגיז כמו דורין דותן פרקש. או שושן. לגביו עוד לא החלטתי - או שהוא נוכל הטינדר של האי, או שהוא לוקח את הגמר. בינתיים שניהם מדורגים בראש הטבלה, אבל מסתמן שנצא להארכה ואולי אף פנדלים, כי ברגע שהוא מבין שהוא בסכנת הדחה הוא שולף מאיפשהו אננס ומחלק את זה לחבר'ה ונזכר להעמיד פנים שהוא יכול להיות גם אדם נחמד. טוב, נסבל. בינתיים הוא ודורין נמצאים בתחרות ראש בראש מי הכי שתלטן ובלתי נסבל, תוך שהם מנהלים קמפיין בחולות - אין דקה שהם לא מתלחששים שם עם מישהו, וכרגע הם מחזרים חזק אחרי סהר, היזם החברתי. אגב, מה זה אומר שהוא יזם חברתי? לא מבינה את המקצוע הזה.

כשמאור לוקח את סהר הצידה, הוא שוטח משנה שכבר סדורה אצלו מהבית - הוא מתכנן לבנות ברית מאד ספציפית של שלושה גברים ושתי נשים. כנראה הוא מתכנן שאחת תבשל והשנייה תנקה, אבל קרואלה רוצה להעיף אותו ושום אננס לא יעזור לו. במשימת החסינות הראשונה, זו שיכולה להציל אותו, הוא עושה כל מה שהוא יכול - עומד על המתקן הזה ומדמיין שהוא תופס גל. בסוף הוא מפסיד לסהר, מה שאומר שכולם הולכים למועצת שבט ראשונה, כשהפור כנראה ייפול מבין מאור לאלית.

הישרדות. רשת 13, צילום מסך
גיא רוזן, הישרדות/צילום מסך, רשת 13

בניסיון למכור לסהר שהיא באה בטוב, דורין מסבירה לו שהיא רוצה לידה אנשים חברותיים ופיזיים. תרגום: "אפילו את שושן אני מוכנה לסבול עוד מועצה, אבל אלית חייבת לעוף, כי היא לא אטרקטיבית מספיק כדי לככב בסדרת הבנות שלי, אפילו לא בתור דמות משנית". מסכנה אלית מוסאיוף. מנסה למצוא את מקומה בשבט והבנות פשוט לא מאפשרות לה. בכל פעם כשהיא מתקרבת, הן מתרחקות, וכשהיא מנסה להגיד להם שזה לא נעים לה, הן עושות לה גזלייטינג אכזרי כמו "לא שמענו אותך מדברת" אחרי שהיא מדברת כבר חצי שעה, או "למה את נעלבת, רק רצינו להתייבש בשמש". בצדק היא מרגישה המבוגרת הלא רצויה. היא לוקחת את זה אישית, אבל כל המבוגרים לא רצויים בהישרדות הרי - זה תמיד אותו דבר.

נכון שהן מתנהגות דוחה והיא צודקת, אבל מצד שני היא אישה מבוגרת שאמורה להבין שהן ילדות ולהתנהג איתן בהתאם, כלומר בחמלה ועם מעט התנשאות. מה את בוכה להן שיתייחסו אלייך? שיחות הנזיפה האלה רק מצדיקות את הרצון להתרחק ממנה, ובכלל, אחרי גיל שלושים, לבוא ולהתלונן לחברים עם שפה רועדת זו הדרך הכי גרועה ביקום להתחבב על אנשים. אגב, בשביל לדעת מתי אנשים לא רוצים בחברתך לא צריך אינטואיציה. בטח שלא ארבע פעמים במשפט.

קאט למאיה קיי שתוהה בקול רם אם זה רציני שהיא צריכה להסתרק עם מקל, וטוענת שזו פגיעה בסובבים אותה. ואני אומרת: נשמה שלי יפה, הסובבים אותך סובלים את דורין דותן פרקש, ניר רגב, שושן, וגיא שיקר. את יכולה לגדל ראסטות בשקט, עדיין נאהב אותך יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully