וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב שלי כבד": שנה אחרי מותו המפתיע, אלמנתו של כוכב "צער גידול בנות" מתגעגעת

עודכן לאחרונה: 10.1.2023 / 10:14

אלמנתו של הקומיקאי בוב סאגט, שהלך לעולמו לפני שנה בדיוק, פרסמה פוסט מרגש לזכרו באינסטגרם: "איך יכול להיות שלא דיברתי עם בעלי האהוב או ראיתי אותו במשך שנה שלמה?. אני הכי בת מזל שזכיתי להיות אשתו"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

אלמנתו של הקומיקאי בוב סאגט, שהלך לעולמו לפני שנה בדיוק, פרסמה סרטון ופוסט מרגשים באינסטגרם לזכר בעלה במלאת שנה למותו. האלמנה, קלי ריזו בת ה-43, כתבה על סאגט (65), שהיה בעלה במשך ארבע שנים ומת בבית מלון באורלנדו שבפלורידה לאחר שנחבל בראשו: "שנה עברה. הלבבות שלנו כל כך כבדים. איך יכול להיות שלא דיברתי עם בעלי האהוב או ראיתי אותו במשך שנה שלמה?".

קלי כתבה עוד כי היא מעכלת אט-אט את דבר מותו, "אך כשאני רואה תמונות או סרטונים שלו כשהוא מלא חיים, זה עדיין נראה לא אמיתי בעיניי". כששירו של בן פולדס "The Luckiest" מושמע ברקע, הוסיפה האלמנה וכתבה: "יש דבר אחד שאני נושאת איתי מדי יום שבזכותו אני מצליחה לשרוד. אני הכי בת מזל. הכי בת מזל שזכיתי להיות אשתו, הכי בת מזל שזכיתי לחיות עם החום, הצחוק, החוכמה והאהבה שלו".

"אנשים יכולים לחיות 1,000 פעם ולא להרגיש חיים מלאים כפי שהוא הרגיש. אתה באמת זכית בחיים האלה, אהובי. זו הסיבה שתמיד אהיה אסירת תודה על האהבה האינסופית שהוא העניק לי עד יום מותי".

סאגט התפרסם בעיקר בתפקידו כאב המשפחה דני טאנר בסדרה "צער גידול בנות", והופיע לפני שש שנים גם בסדרת ההמשך שלה, "צער גידול בנות - הדור הבא". נוסף לכך היו לו עוד שלל תפקידים. בין השאר הוא הנחה מסוף שנות השמונים עד סוף שנות התשעים את התוכנית הפופולרית "America's Funniest Home Videos" ודיבב את טד מוסבי העתידי ב"איך פגשתי את אימא".

ב-1998 ביים סאגט את הסרט "עבודה מלוכלכת", בו כיכב בין השאר הקומיקאי נורם מקדונלד, שבעצמו הלך לעולמו כמה חודשים לפני סאגט. בסרט, כמשתמע משמו, לכלך השחקן את התדמית הנקייה שדבקה בו בשל תפקידו בסדרה מתקתקה כמו "צער גידול בנות". הוא עשה זאת גם במופעי הסטנד-אפ שלו ובתפקידים אחרים, למשל הופעת אורח בסדרה "הפמלייה", השתתפות בדוקו הגס "האריסטוקרטים" וכמובן הרוסט שלו בקומדי סנטרל.

סאגט היה בן למשפחה יהודית, ואף השתתף ב"השוטר הטוב", עיבוד אמריקאי לסדרה ישראלית בשם זה. הקומיקאי דון ריקליס אף הגדיר אותו פעם כ"קלרק קנט היהודי".

יעניין אתכם גם:
סרט האימה הזה הוא הלהיט הכי גדול בקולנוע. הסיבה לכך הזויה
איך זה קרה?! הפדיחה המביכה שכולם פספסו ב"אמילי בפריז"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בוב סאגט ואשתו. אינסטגרם, צילום מסך
סאגט וקלי/צילום מסך, אינסטגרם

משפחתו של בוב סאגט הוציאה הודעה לעיתונות מספר שבועות לאחר מותו, ובה חשפה את מה שהוביל למותו. "בשבועות שחלפו מאז פטירתו של בוב, היינו המומים מהתפרצות האהבה המדהימה של מעריציו, שהיוותה לנו נחמה גדולה ועליה אנו אסירי תודה לנצח", כתבו. "עכשיו, כשיש לנו את המסקנות הסופיות מחקירת הרשויות, הרגשנו שרק ראוי שהאוהדים ישמעו את המסקנות האלה ישירות מאיתנו. הרשויות קבעו שבוב סבל מטראומה בראש. הן הגיעו למסקנה שהוא נחבט בטעות ממשהו בחלק האחורי של ראשו, לא חשב על זה והלך לישון. לא היו מעורבים סמים או אלכוהול".

מאז פרסום ההודעה הבהירו מומחים רפואיים בארצות הברית כי לא מדובר במכה פשוטה. הכתב הרפואי הראשי של CNN, ד"ר סנג'אי גופטה, נוירוכירורג במקצועו, פרסם את פרטי הדו"ח ואמר: "אני חושב שמה שהוא חושף יותר מכל הוא שזה לא היה סוג של מכה פשוטה על הראש... כשאתה קורא את דו"ח הנתיחה הזה... זו הייתה מכה משמעותית מאוד בראש". ד"ר גופטה הוסיף והצביע על כך ששברי הגולגולת היו נרחבים מספיק כדי להימתח מהחלק האחורי של ראשו של סאגט ועד עצם הצדע הימנית - וזה בנוסף לסדקים בקדמת הגולגולת שלו.

"כדי שזה יקרה", אמר ד"ר גופטה, "כשראיתי את זה בפעם הראשונה, אם לא הייתי יודע שום דבר אחר על מה שקרה, היית חושב שאולי זה מישהו שנפל במדרגות וקיבל כמה מכות בראש, או לא היה חגור בתאונת דרכים. כלומר, זו הייתה מידת החוזק".

"מה שלא יהיה שקרה כאן", סיכם, "אולי לעולם לא נדע במדויק, כמו איך הוא נפל או מה קרה, אבל זו הייתה מכה משמעותית שגרמה לזה, וכנראה גם לדימום במוח... למרבה הצער, הובילו לכך שהוא איבד את ההכרה. ואז למות".

  • עוד באותו נושא:
  • בוב סאגט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully