וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פמלה אנדרסון: "כשקלטת הסקס נגנבה זה הרגיש כמו אונס"

עודכן לאחרונה: 23.1.2023 / 13:27

בסרט תיעודי חדש של נטפליקס מדברת פמלה אנדרסון על גניבת קלטת הסקס שלה ושל בעלה לשעבר טומי לי. "זה הרגיש כמו אונס. מעולם לא צפיתי בזה". בנוסף, בספר הזכרונות החדש שלה טוענת השחקנית שהקומיקאי טים אלן חשף בפניה את איבר מינו על סט הסדרה שבכיכובו

טריילר למיני-סדרה "פאם וטומי"/הולו/דיסני פלוס

"זה באמת עושה לי סיוטים. אין לי שום חשק לצפות בזה. אני לא מתכוונת לצפות בזה", כך אמרה פמלה אנדרסון בסרט תיעודי חדש של נטפליקס שיעלה בסוף החודש, "פמלה, סיפור אהבה" שמו, בהתייחסה לסדרת הדרמה הביוגרפית של הולו, "פאם וטומי", שעלתה בשנה שעברה בדיסני פלוס. סדרת הדרמה עטורת השבחים תיארה את המשבר בנישואיהם בעקבות הפרסום ב-1995 של קלטת הסקס שלה ושל בעלה לשעבר, המתופף טומי לי מלהקת מוטלי קרו, שהוקלטה באופן פרטי במהלך ירח הדבש שלהם באחוזתם בלוס אנג'לס. "מעולם לא צפיתי בקלטת, אז אני לא מתכוונת לצפות בזה. אף אחד לא יודע באמת מה עברנו. הם היו צריכים לקבל את רשותי".

אמירות אלו נוספו להבעת חוסר שביעות הרצון מצדה של אנדרסון מהמיני-סדרה בעבר, ולטענותיה שאף אחד לא נעזר בה בתחקיר שנערך בעבודה על הסדרה. בסדרה גילמה את דמותה של אנדרסון השחקנית האנגלייה לילי ג'יימס, שהייתה מועמדת על תפקידה לפרס איגוד מבקרי הקולנוע האמריקאי בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר, ואת דמותו של טומי לי גילם השחקן האמריקאי סבסטיאן סטן שזכה לשבחי המבקרים. למרות טענת אנדרסון שלא נעזרו בה בתחקיר, פורסם כי לאחר שלוהקה לתפקיד, לילי ג'יימס הפנתה לפמלה אנדרסון בקשה להיפגש איתה - אבל לא נענתה.

ב-31 בינואר יעלה בנטפליקס הסרט התיעודי "פמלה, סיפור אהבה" בבימוי ריאן וייט, שאורכו 112 דקות, שבו תספר השחקנית לא רק על שערוריית קלטת הסקס אלא גם על עלייתה לכוכבות, על תקופת "משמר המפרץ" ועל מערכות היחסים המתוקשרות שניהלה.

עוד בוואלה!

ההתמכרות, ההשפלה וחוסר הביטחון: כוכב "חברים" מת'יו פרי חושף הכל בספר חדש

לכתבה המלאה
פמלה אנדרסון וטומי לי. MTV
רק רצו לשכוח. פמלה אנדרסון וטומי לי/MTV

"שלחתי הודעה לטומי וכתבתי: 'איך אתה מרגיש לגבי כל זה?', והוא אמר 'פמלה, אל תתני לזה לפגוע בך כמו בפעם הראשונה", אומרת אנדרסון בסרט התיעודי בנטפליקס, "אני לא יודעת עד היום מי גנב את הקלטת. אין טעם לחשוב על זה. הנזק נעשה. למה שארצה לעבור את זה שוב? הדחקתי את זה מהחיים שלי. הייתי חייבת. זה היה מנגנון הישרדות, ועכשיו הכל חוזר שוב. הבטן שלי מרגישה כאילו הרגע קיבלה אגרוף. אני לא מרגישה טוב".

בעבר נטען כי קלטת הסקס נגנבה ב-1995 מכספת במוסך ביתם בלוס אנג'לס, בעת שהיה בשיפוצים. הזוג הגיש אז תלונה למשטרה ושכר חוקר פרטי. במרץ 1996 נקטו אנדרסון ולי בהליכים משפטיים נגד פרסום צילומי הסקס שלהם כדי לנסות להעמיד לדין את מפיצי ההקלטה. למרות כל זאת, לאורך השנים נפוצו שמועות כי בני הזוג הדליפו בעצמם את הקלטת כדי להרוויח כסף. על כך אמרה אנדרסון: "לעולם לא הייתי מייצרת רווח מהקלטת שנגנבה. יכולת להציע לי מאות מיליונים, מיליארד דולר, לא הייתי מסכימה אף פעם. אף פעם לא הרווחנו מזה פני. אי אפשר לשים מספר על כמות הכאב והסבל שזה גרם. זה גרם לי להרגיש שאני בן אדם נורא, שאני רק חתיכת בשר, שאני 'כזאת זונה'".

פמלה אנדרסון בסרט "פמלה, סיפור אהבה" של נטפליקס. נטפליקס,
פמלה אנדרסון הצעירה בסרט "פמלה, סיפור אהבה" של נטפליקס/נטפליקס

אנדרסון אמרה עוד כי אנשים חשבו, "אוי, היא היתה בפלייבוי, היא אוהבת להיות בפלייבוי", והוסיפה: "אבל פלייבוי היה מעצים עבורי. זו הייתה הבחירה שלי. במקרה הזה זה היה כמו אונס. היינו נשואים טריים, היינו עירומים כל הזמן וצילמנו אחד את השנייה. היינו מטומטמים. מה שהם (האנשים שברשותם הקלטת הגנובה) עשו זה שהם מצאו את כל העירום שהם יכלו וחיברו אותו יחד. זה היה סופר משפיל, את הופכת לקריקטורה. זה היה אחרת אצלי ואצל טומי. טומי הוא כוכב רוק וזה קצת מוסיף לתמונה. אבל אני ידעתי שבאותו שלב הקריירה שלי הסתיימה. חשבתי שאוכל לעשות קריירה רצינית יותר".

בריאיון לנטפליקס, 28 שנה לאחר האירוע, אנדרסון גם השוותה את כאב הפצת קלטת הסקס לתקיפה מינית שספגה בילדותה. "בילדותי, כשהתקיף אותי הבחור הזה, חשבתי שכולם יידעו. כשהקלטת נגנבה, זה הרגיש ככה".

בסרט התיעודי של נטפליקס, ילדיהם המשותפים של אנדגרסון ולי, ברנזון ודילן הנמצאים באמצע שנות העשרים, מתחו ביקורת על הולו ועל צוות ההפקה. "אנחנו שומעים על תכנית טלוויזיה שיצאה על ההורים שלי ועל הקלטת שנגנבה", אמר ברנדון, "למה להעלות משהו מלפני 20 שנה שאתה יודע שהרגיז מישהו?"

טים אלן. Chris Pizzello, AP
"לא קרה". טים אלן/AP, Chris Pizzello

הסרט התיעודי של נטפליקס מתלווה לספר זכרונות שתוציא אנדרסון בסוף החודש, בשם "Love, Pamela". בספר מתארת השחקנית מקרה מטריד שבו הקומיקאי טים אלן חשף את עצמו בפניה על סט הסדרה "שפץ ביתך" ב-1991, כך על פי "וראייטי", שמצטט מתוך הספר. "ביום הראשון של הצילומים יצאתי מחדר ההלבשה שלי, וטים היה במסדרון בחלוק שלו", כותבת אנדרסון. "הוא פתח את הגלימה שלו ונחשף בפניי במהירות - עירום לגמרי מתחת. הוא אמר שזה רק הוגן, כי הוא ראה אותי עירומה. עכשיו אנחנו שווים. צחקתי באי נוחות".

אנדרסון הייתה אז בת 23 ואלן בן 37. זה היה אחד מתפקידי המשחק הראשונים שלה, והיא גילמה בסיטקום את נערת הכלים בתוכנית שבתוך הסדרה, שעקבה אחר חייו של מנחה תוכנית שיפוצים. כעבור שנתיים היא עזבה לטובת התפקיד האיקוני ב"משמר המפרץ". "וראייטי" פנו לאלן לתגובה על טענותיה של אנדרסון, והוא אמר: "זה מעולם לא קרה. לעולם לא אעשה דבר כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully