וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בנטפליקס בכל העולם: "באש ובמים", סדרה חדשה של חנן סביון וגיא עמיר

עודכן לאחרונה: 5.2.2023 / 9:32

הפרויקט הבא של יוצרי הסרטים "מכתוב" ו"מחילה" והסדרות "עספור" ו"פצועים בראש" היא "באש ובמים", שצולמה בישראל, פולין וגיאורגיה וצפויה לעלות בנטפליקס בקיץ

טיזר לסדרה "באש ובמים", של חנן סביון גיא עמיר בנטפליקס/פירמה קריאייטיב והפקות

צמד היוצרים והשחקנים חנן סביון וגיא עמיר כבר כבשו את הקהל הישראלי עם הסרטים "מכתוב" ו"מחילה" ועם הסדרות "עספור" ו"פצועים בראש". עכשיו הם ינסו לכבוש את כל העולם בעזרת נטפליקס: הסדרה הבאה שלהם, "באש ובמים" שמה, תעלה בקיץ הקרוב בענקית הסטרימינג כהפקת מקור בלעדית. גם במקרה הזה הם יוצרים ומככבים בה. בשלב הזה פרטי העלילה נשמרים עדיין תחת מעטה סודיות, אבל מה שאפשר לספר הוא שהסדרה צולמה בישראל, פולין וגיאורגיה, ומפיקים אותה אדר שפרן, רוני אברמובסקי, משה אדרי ודנה שטרן.

סביון ועמיר נחלו הצלחה רבה עם היצירות הישראליות שלהם. "עספור" הפכה לתופעת תרבות כששודרה בהוט בתחילת העשור הקודם. "מכתוב" מ-2017 מכר כ-570 אלף כרטיסים, ו"מחילה" מ-2019 מכר 300 אלף כרטיסים, כך שביחד שני סרטיהם התקרבו למיליון כרטיסים בשלוש שנים.

"באש ובמים" צפויה להיות ההפקה הישראלית-הבינלאומית השנייה בנטפליקס, אחרי "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף, יוצרי "פאודה", שבוטלה אחרי עונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully