וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב על המסך: סדרת-בת של "דקסטר" שתעסוק במקורותיו של הרוצח הסדרתי

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 11:39

רשת הכבלים האמריקאית שואוטיים, מבית פרמאונט פלוס, הזמינה סדרת פריקוול ל"דקסטר", ובנוסף מרחיבה גם את עולמה של הסדרה "מיליארדים". לשתי הסדרות מתוכננות מספר סדרות-בת חדשות

טריילר לסדרה "דקסטר: דם חדש"/שואוטיים

על אף הדיווחים כי "דקסטר: דם חדש" סיימה את דרכה, הרוצח הסדרתי שקורבנותיו הם רוצחים אחרים עדיין לא אמר את המילה האחרונה. רשת הכבלים האמריקאית שואוטיים - שמשנה מיתוג ותיקרא בקרוב "פרמאונט פלוס עם שואוטיים" - הודיעה כי היא מזמינה סדרת-בת חדשה בשם "Dexter: Origins" ("דקסטר: מקורות". עלילתה של הסדרה החדשה חוזרת לעבר ומתחקה אחר דקסטר מורגן בשנות ה-20 לחייו, בראשית התפתחותו כרוצח סדרתי נוקם.

"דקסטר: מקורות" מתרחשת במיאמי מוכת הרוצחים הסדרתיים של לפני מספר עשורים. על פי תיאור העלילה, הסיפור יתחיל כשדקסטר מסיים את לימודיו בקולג' כדי להצטרף למשטרת מיאמי, שם הוא פוגש גרסאות צעירות יותר של רבות מהדמויות שהכרנו ב"דקסטר" המקורית. הסדרה תתמקד גם במשפחתו של דקסטר, כולל אביו המאמץ הארי, שעודנו בחיים, ואחותו החורגת דב, שכבר כנערה הייתה עשויה ללא חת.

הרשת עדכנה שהיא בוחנת פרויקטים נוספים מהיקום של "דקסטר", בכלל זאת ספין-אוף שיעסוק ברוצח הטריניטי בצעירותו, הדמות שגילם ג'ון לית'גו בעונה הרביעית של הסדרה המקורית. בנוסף, חרף הדיווחים על ביטולה של "דקסטר: דם חדש" שאמורה להתמקד בדור הבא - הריסון, בנו של דקסטר - בשואוטיים טוענים שהאפשרות להמשך עדיין על הפרק ושעונה שנייה נותרה בפיתוח. היוצר הוותיק של הסדרה, קלייד פיליפס, הוא זה שמופקד על הפרויקטים החדשים.

דמיאן לואיס, פול ג'יאמאטי, "מיליארדים" עונה 2. שואוטיים,
עולם מתרחב. "מיליארדים"/שואוטיים

בתוך כך, גם עולמה של "מיליארדים", סדרת להיט אחרת של שואוטיים, צפוי להתרחב. על פי דיווח של הוול סטריט ג'ורנל, שואוטיים מתכננת עד ארבע סדרות הקשורות ל"מיליארדים", הדרמה שעוסקת בכוח וכסף על רקע תחום הפיננסים, ושעונתה השביעית צפויה להגיע בחודשים הקרובים (כולל לישראל ביס). על פי הדיווח, יוצרי הסדרה בריאן קופלמן ודיוויד לוין מפתחים ספין-אוף שיתרחש במיאמי, מרכז של מטבעות קריפטוגרפיים. שני המפיקים יפקחו גם על פיתוח של ספין-אוף אפשרי שיתרחש בלונדון, וכן שתי סדרות נוספות בווריאציות על שמה של הסדרה המקורית: "מיליונים", על דמויות צעירות שעושות את דרכן בעולם הפיננסים; ו"טריליונים", שמתרחשת על רקע עולם העשירים-במיוחד.

עוד בוואלה!

"הלוחמות" יודעת לעשות דרמה אבל חסרה משהו שיהפוך אותה לבלתי נשכחת

לכתבה המלאה

ואולי זו הזדמנות טובה להמליץ שוב על הסדרה המעולה "התעשייה" של BBC ו-HBO, שגם היא עוסקת בצעירים העושים את דרכם בעולם הפיננסים, וגם היא מתרחשת בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully