וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה התקשורת שתפוצץ את בועת השקרים של נתניהו? בטח עסוקה בעוד כותרת על "המצור על שרה"

2.3.2023 / 9:41

הקונספירציה כותבת את עצמה. רה"מ שלח את אשתו להסתפר בלב תל אביב דווקא ב"יום השיבוש", כדי להסיט את השיח מההשתלטות המדממת של בן גביר על החפ"ק המשטרתי. חשוד בהחלט, אך האמת פשוטה בהרבה: משפחת נתניהו עד כדי כך מנותקת. הבעיה היא שהתקשורת שיתפה עם זה פעולה

מפגינים מול המספרה בה נמצאת שרה נתניהו/יותם רונן,שגיא בן נון

נו, היה שווה להילחם על דמוקרטיה? ללכת מכות עם שוטרים? לחסום כבישים? כמעט להידרס על ידי ציפי שביט? לעזאזל, אדם איבד חלק מהאוזן שלו בשם המחאה. זו הקרבה שלא נופלת מלחימה מול אויב בשדה הקרב. עד כדי כך חשובה המדינה למפגינים הפטריוטים. המלחמה על הדמוקרטיה, כך מתברר, היא מלחמה לכל דבר ועניין. ובסוף, איך יזכרו את היום הזה בדברי הימים של מדינת ישראל? היום הזה שבו היו צריכים גדודי פרשים כדי "לחלץ" את שרה נתניהו הנצורה ממספרה.

זה כמובן קשקוש. נתניהו לא הייתה בסכנה בשום שלב. המידע המודיעיני על תיקון הפריזורה היקרה של הגברת רץ בקבוצת ווטסאפ, ותל אביבים סקרנים הגיעו לצפות במחזה בצורה ספונטנית בין ארוחת הערב לבינג' בנטפליקס. לאף אחד בכיכר המדינה לא הייתה מחשבה לפגוע. כולם הגיעו במטרה למחות מול מי שנחשבת לפי פרסומים זרים לאחת הנשים המשפיעות במדינה.

הקונספירציה כותבת את עצמה. ראש הממשלה שלח את אשתו הנאמנה להסתפר בלב העיר שמובילה את ההפגנות דווקא ב"יום הזעם" של הדמוקרטיה, כדי להסיט את השיח מההשתלטות העוינת של בן גביר על החפ"ק המשטרתי מוקדם יותר, שנגמר בדם ברחובות. הציוצים שלו בטוויטר לפיהם הממשלה שלו חזקה ויציבה הדיפו ריח חריף של זיעה. הוא בלחץ. כולם רואים את זה. אז הנה לכם קנונייה ברורה: במקום להסתפר בבית, בירושלים או פשוט בכל יום אחר - דווקא אתמול הגיעה הגברת לכיכר המדינה, לראות ולהיראות. איזה גאון הביבי הזה.

חשוד, חשוד בהחלט. אלא שהאמת פשוטה הרבה יותר: משפחת נתניהו עד כדי כך מנותקת. לא גאונות ולא נעליים. שרה נתניהו פשוט החליטה ללכת להסתפר ושיתפוצץ העולם. כן, זה בית המלוכה הישראלי. הם שומעים על "החייזרים" ברחובות אבל בטוחים שמדובר בהמצאות של התשקורת העוינת. במו עיני ראיתי פוסט של ביביסט מצוי בפייסבוק שמספר שהוא הלך אתמול לאורכה ולרוחבה של תל אביב ולא ראה אף מפגין. זו לא הנדסת תודעה ואפילו לא שקר, הם פשוט חיים במציאות נפרדת. בלי מחאה, בלי סמולנים בכלל.

יעניין אתכן גם:
הלהקה של אראל סג"ל מתפרקת. בתפקיד יוקו אונו: שרה נתניהו
אין דבר כזה טלי גוטליב - ולהאמין בה זה טמטום
אלדד יניב יגיד כל מה שתרצו, כל עוד תתנו לו לומר את זה בטלוויזיה
יורשים, טד לאסו, סרט לות'ר, המנדלוריאן: סדרות מומלצות לחודש מרץ 2023

בנימין נתניהו ושרה נתניהו בתביעת לשון הרע שהגיש דוד שמרון נגד דוד ארצי, ביהמ"ש השלום ראשון לציון, 23 בינואר 2023. ראובן קסטרו
מנותקים. בני הזוג נתניהו/ראובן קסטרו

כאלף מפגינים עמדו ברחוב ה' באייר - כמה סמלי - וצעקו "דמוקרטיה". זהו, זה כל הסיפור. שרה הייתה יכולה לצאת עם המאבטחים שלה, להיכנס לרכב ולנסוע לירושלים בבטחה. למעשה היא הייתה יכולה לצאת ולדבר עם המפגינים, ואף אחד לא היה נוגע בשערה מראשה. בכל זאת, המפגינים הם אלה ששילמו על התספורת מכספי המסים שלהם, איזה אינטרס יש להם לפגוע במשהו שהם מממנים?

אלא שמשפחת נתניהו נכנעה לתחושת הקורבנות הקבועה שלה, ואשתו של הנאשם בפלילים שמפחד שיוציאו אותו לנבצרות החליטה על התבצרות. "שרה נצורה", נאמר בכלי התקשורת הישראלים, שלא יפספסו שום הזדמנות כדי להיסחף עם הפופוליזם של טופז לוק וצוות התקשורת של בית ראש הממשלה, שמילאו את תפקידם כהלכה כזנב שמכשכש בכלב. התקשורת הישראלית, מי שאמורה להיות כלב השמירה של הדמוקרטיה, חזרה להיות פודל של רייטינג.

עוד בוואלה!

חנן יובל: "זה לא עניין פוליטי. תראה לי בן אדם אחד שאומר שהאיש הזה, אלמוג כהן, הוא בסדר"

לכתבה המלאה

להלן: קורבן אמיתי

בווידאו: פציעת מפגין מרימון הלם שהושלך לעבר המפגינים בתל אביב/דוברות משטרת ישראל, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המפגינים עצמם נפלו בטעות הקבועה של לצאת צודקים ולא חכמים וגרמו לשמחה רוטמן לחייך לכמה רגעים. הנה, במקום לדבר על המהפכה שלו שתביא לשינוי שיטת המשטר בישראל - כולם מדברים על תספורת ועל "אנרכיסטים" ברחובות שצריך גדודי פרשים כדי לפזר אותם. בפועל, לא היה חצי אנרכיסט בכיכר, אבל העובדות ממילא לא מעניינות אף אחד במרוץ אחר הכותרת הכי מופרעת.

כולם בתקשורת מילאו את תפקידם נאמנה בסיפור הזה, כולל כותב שורות אלה שהיה חייב להתפנות לכתוב על המהומה הרבה שלא הייתה, כמו על אוטומט. זה המצב במדינה. אף אחד לא מדבר על הביטחון האישי, על יוקר המחיה, על מערכת הבריאות הגוססת, מערכת החינוך המתמוטטת - במקום, כולנו מתעסקים בפופוליזם שסובב את המהפכה המשפטית. מאות שוטרים שמכתרים מספרה בתל אביב, כאילו נגמרה הפשיעה בישראל.

והנה, אף אחד לא מדבר על הנאום של ראש הממשלה, שהמציא מציאות אלטרנטיבית שבה הוא היה באופוזיציה בהתנתקות, בעוד ההיסטוריה זוכרת כיצד הצביע שלוש פעמים בעד ההתנתקות - ובהמשך הציע לעשות משאל עם על ההתנתקות והבטיח שיצביע בעדה. הבן של ההיסטוריון כנראה לעולם לא יפסיק למרוד נגד ההיסטוריה, התרגלנו, אבל איפה התקשורת שתפוצץ את בועת השקרים שלו? כנראה שהם היו עסוקים בלהוציא עוד פוש על "המצור על המספרה". ובסוף של עוד יום בדמדומי הדמוקרטיה הישראלית, החרפה האמיתית היא שלא ראינו את התספורת החדשה של שרה. קצת מעליב, בטח בתור מי ששילמו עליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully