וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר באירוויזיון לנתניהו: "ישראל תוכל לארח רק אם התאגיד יתפקד במלואו"

עודכן לאחרונה: 14.3.2023 / 10:24

פרסום ראשון: פרנק דיטר פריילינג, יו"ר הוועד המנהל של האירוויזיון, שלח מכתב לרה"מ נתניהו שבו הוא מחמיא לנציגת ישראל בתחרות נועה קירל, אך רומז שאם ישראל תזכה באירוויזיון אירוח התחרות בארץ בשנה הבאה עלול להיות בסכנה על רקע מהלכי הממשלה

אירוויזיון 2023: נועה קירל מוכרזת רשמית כנציגת ישראל/מערכת וואלה!

פרסום ראשון: פרנק דיטר פריילינג, יו"ר הוועד המנהל של האירוויזיון (Reference Group), שלח בשבוע שעבר מכתב לראש הממשלה נתניהו שבו הוא מחמיא למי שתייצג את ישראל בתחרות, נועה קירל, ורומז שאם ישראל תזכה באירוויזיון אירוח התחרות בארץ בשנה הבאה עלול להיות בסכנה על רקע מהלכי הממשלה.

במכתב ששלח לראש הממשלה נתניהו, שהגיע לידי וואלה! תרבות, כתב הבכיר בהנהלת האירוויזיון: "אני שמח לראות שהשנה אמנית מבטיחה מאוד תייצג את ישראל באירוויזיון, שתתקיים בליברפול במאי. כיו"ר הוועד המנהל של האירוויזיון, אני מנצל את ההזדמנות כדי לכתוב לך כי במקרה של ניצחון ישראלי בתחרות השנה, המדינה תוכל לארח את האירוויזיון ב-2024 רק אם תאגיד השידור הציבורי יתפקד במלואו, ואם גוף השידור בישראל יעמוד בקריטריונים הנדרשים לחברות באיגוד השידור האירופי (EBU) ובחוקי האירוויזיון. אנחנו שמחים לקבל בברכה אמנים חזקים ושאפתניים המייצגים את ישראל בכל שנה, ויודע שתסכים עם החשיבות של השתתפות ישראל באירוויזיון כהזדמנות ייחודית ונהדרת לחלוק את התרבות והכישרון הישראלי עם העולם".

שירה של קירל שייצג את ישראל באירוויזיון, "יוניקורן", ייחשף ב-8 במרץ, ובינתיים סיפקה קירל היום בטיקטוק הצצה ראשונה בת שניות ספורות מתוכו. את השיר היא יצרה ביחד עם ינון יהל, מאי ספדיה ודורון מדלי.

גמר האירוויזיון יתקיים ב-13 מאי בליברפול, אנגליה, אבל קירל תצטרך לעבור את משוכת חצי הגמר מספר ימים קודם לכן.

מתי נועה קירל שרה? איך מצביעים? כל השאלות והתשובות לאירוויזיון 2023

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully