וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו אירח את נועה קירל: "את לא רוצה לראות אותי רוקד"

עודכן לאחרונה: 18.5.2023 / 17:47

ראש הממשלה ורעייתו אירחו את משפחת קירל ובירכו את הזמרת על הופעתה באירוויזיון, שם גרפה את המקום השלישי עם השיר "Unicorn". קירל: "אמרתי לעצמי: אני, נועה הקטנה מרעננה, הולכת לצעוד עם דגל ישראל מול 200 מיליון איש. זה נתן לי תחושה של שליחות". צפו בשיחה

נועה קירל מבצעת את השיר "יוניקורן" בגמר אירוויזיון 2023 בליברפול, אנגליה/Corinne Cumming / EBU / כאן 11

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו אירחו היום (חמישי) את נועה קירל, בני משפחתה וצוותה, ובירכו אותם על ההופעה של הזמרת בגמר האירוויזיון - שם גרפה את המקום השלישי עם השיר "Unicorn".

"אני אגיד לכם משהו, אתם לא רוצים לראות אותי רוקד", צחק ראש הממשלה, בהתייחסות לקטע בשיר שבו קירל שואלת את הקהל אם הוא רוצה לראות אותה רוקדת. בהמשך השיחה אף אמר לה כי הוא חושב שהיא זו שהייתה צריכה לנצח.

אירוויזיון 2023 - כל העדכונים
מול קהל של אלפי שבדים מעריצים: כך קיבלו את פניה של לורין אחרי הזכייה באירוויזיון
יוון וקפריסין סוערות בגלל הניקוד הנמוך באירוויזיון: "זו בגידה"
ניצולי השואה זועמים על האמירה של דורון מדלי: "מוטב שיתנצל"
נועה קירל נחתה בארץ: "הייתה לי הזכות לשים את ישראל על המפה"

הזוג נתניהו נפגש עם נועה קירל, 18 במאי 2023. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
קירל ובני הזוג נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

"זאת חוויה שלא שוכחים אותה לכל החיים, אז רציתי שכולם יהנו והרגשתי שיש לי איזה חלק שמדביק את כולם בתוך המשלחת, אז אני תמיד צריכה לשדר אנרגיות טובות וביטחון. גם אחרי ימים מאוד ארוכים של חזרות היה לי חשוב להרים את המורל ולהיות עם חיוך על הפנים ואני מאמינה גם שזה עובר החוצה ובהחלט המשלחת הישראלית הייתה המשלחת הכי בולטת באירוויזיון", אמרה קירל במהלך המפגש. "זה היה ממש כבוד, שנייה לפני שאני צועדת עם הדגל אני אומרת לעצמי: אני, נועה הקטנה מרעננה, הולכת לצעוד עם דגל ישראל מול 200 מיליון איש. זה נתן לי המון אנרגיה ותחושה של שליחות"

בפגישה השתתפו הוריה של נועה, אמיר ואילנה קירל, אחיה ניב, המנהל האישי רוברטו בן שושן ומנהלת המדיה והדיגיטל שלה רוני פרץ. צפו כאן בווידאו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בשבת האחרונה זכתה שבדיה בגמר האירוויזיון לשנת 2023. הזמרת לורין סיימה במקום הראשון בדירוג השופטים בפער עצום שהספיק לה לניצחון. למקום השני הגיעה פינלנד ואילו נועה קירל שלנו, עם השיר "יוניקורן", הגיעה למקום השלישי, גבוה יותר ממה שחזו לה סוכנויות ההימורים.

בקרב השופטים הגיעה ישראל למקום השני עם 177 נקודות ואילו בקרב הקהל הרחב הגיעה קירל למקום החמישי עם 185 נקודות. חמש המדינות שהעניקו 12 נקודות ("דוז פואה") לישראל הן ארמניה, צרפת, פולין, אזרבייג'ן, ואיטליה. 11 מדינות לא העניקו לישראל ניקוד בכלל, והן מולדובה, סן מרינו, אוסטריה, פינלנד, רומניה, פורטוגל, איסלנד, אוסטרליה, דנמרק, צ'כיה וסלובניה. זוהי הפעם השמינית שישראל מסיימת בשלוש המקומות הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully