וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": יענקי מוכיח שהשדיים של סתיו הם לא מה שיערער אותו

דורין אליהו

עודכן לאחרונה: 5.6.2023 / 9:05

רשת סבוכה של סיפורי אהבה נטווית בבית "האח", סתיו מחרחרת ריבים מלאכותיים יותר מהשפתיים שלה, שניר מבזבז מים בניסיון להסתיר דמעות, אברהם שונ"צ ורב, גיא חוקר את בית השחי של יובל, וכל מה שאני רוצה לעשות זה להתפייט על יענקי, חיים שלי בלב. דורין אליהו מול "האח"

האח הגדול/צילום: רשת 13

אם יש סיכוי קלוש שהמעריצים של "אהבה חדשה" עדיין לא התגברו על סיום העונה הלא זכירה בעליל של הסיפור הזה, אומר שני דברים: ראשית, צאו מהבית, זה באמת לא טוב לכם כל המסכים האלה. שנית, העונה החדשה של "האח הגדול" מרגישה כרגע כמו פרק קרוסאובר, במהלכו תוך פחות משבוע הדיירים לא רק הספיקו להיכשל במשימה לא כל כך מסובכת - אלא גם החלו לטוות רשת סבוכה של סיפורי אהבה מאולצים. בדמיוני אני בכלל מתפייטת פה על יענקי, יצור מתוק ושובה לב שככל הנראה נוצר באורגיה של אברכים פרועים ודובוניות אכפת לי שובבות. אבל לצערי גם צריך לסכם את מה שקרה השבוע בבית.

להלן מפת הזיווגים העדכנית: רוי ולין מתהדקים כי יש לו מאמא אישיוז וכי לין משום מה לא חושבת שהיא צריכה להתחבר לשאר דיירי הבית. סתיו מסתמנת כטראבל מייקרית שבאה להתאבד על זמן המסך וכן, על הפרצוף של גיא - שדי עושה את זה לספיר. במקביל, שי הכי בקטע של שניר למרות שהיא אומרת שהוא לא הטעם שלה, בזמן שהוא וניקול מנשנשים פירורי פלירטוטים בנסט. ורק יובל מעתוק עדיין לא מבדילה בין קולורבי ושומר. שזה בערך כמו שאני עדיין לא ממש מבדילה בין הגברים בבית.

רוח סתיו לא מאתגרת אותי

כאמור, אביבית בר זוהר יש רק אחת ואפילו היא מתחילה להתעייף מעצמה. כך שלא ברור למה קיבלנו את סתיו קצין בסיבוב ריאליטי נוסף, שמתמצה כרגע בעיקר בחרחור ריבים מלאכותיים יותר מהשפתיים שלה. כעיקרון, אין ספק שמדובר בליהוק מבריק לגרסה הישראלית של "חם, רותח, לוהט" שלא תופק לעולם כי אנחנו אומה פוריטנית במשבר. אבל בואו, עייפנו מהבולשיט הפלסטיקי והזול הזה.

כזכור, בפרק הקודם סתיו כינסה את כל דיירי הבית כדי לספר בדמעות שנאלצה לפברק את גילה ואת מצבה המשפחתי מולם (וגילתה שלאף אחד לא ממש אכפת), בהמשך היא בכתה כי איבדה את המסרק שלה ואז גם הרהיבה להתלונן על כך שכולם שופטים אותה בגלל העיסוק המוגזם שלה במראה חיצוני. ייתכן שהאירוניה ניסתה להתאבד בקפיצה מהשיער הסבוך שלה, אבל התעכבה כשלא הצליחה להכריע אם אומרים "ריפונזל" או "ראפוּנזל".

סתיו, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
עייפנו מהבולשיט הפלסטיקי הזה. סתיו, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

האח הגדול: כל העדכונים
דיברנו על הברבי ועל ההריון המוזר, ועל בתי השחי מה נגיד?
פרסום ראשון: למה דיאן שוורץ תעדר מהתכנית החדשה שלה?
זה סטרפלס? זו חזייה? זה הלוק החם של לירון ויצמן
חמום המוח וההיא עם הסיפור המטורף: זה מה שחשבנו על דיירי האח הגדול


מודה שגם סאגת בגד הים שלה, שהיא בעצם ההתעקשות שלה ללבוש בגד ים זעיר בארוחת הערב - לא הותירה עליי רושם כביר במיוחד. בחירתה האופנתית אמנם הצליחה לעורר את חמתם של דיירות ודיירים רבים בבית, שהשליכו את יענקי כתירוץ מתחת לגלגלי האוטובוס המוסרי שלהם - וביקשו ממנה להתכסות כי זה הורס להם את האוכל. בפועל, יענקי (חיים שלי) הוא היחידי שהצליח להביט לסתיו בעיניים ואשכרה לתקשר איתה באופן מכבד. כשנשאל לגבי ההתנגשות עם צביון ואורח חייו אל מול הצורך של סתיו לחשוף טפח, טפחיים ושטחים נרחבים מהשדיים שלה מולו, ענה בנונשלנטיות: "אני לא מרגיש מאותגר" והוכיח שהוא לא צריך שיגנו על מערכת היחסים שלו עם אלוהים ושזוג ציצים - הם בהחלט לא דבר שיכול לערער אותה.

חשוב לומר - האם בגד ים כעור הוא האאוטפיט המועדף עליי סביב שולחן ארוחת ערב? כנראה שלא. האם אישה בבגד ים זה פוגע? בואו, יא גרגרנים דו פרצופיים - הרי כולכם זללתם מתישהו שיפודים וקבבים בביקיני וספידו באירוע חברתי. ויש מצב שגם תקעתם שם יותר גרעפסים מיובל לוי בתעודת הזהות שלה. עליי לא תעבדו. נכון, חיקוי של גוצ'י זה אולי כואב בעיניים, אבל טרם הוכח קשר בינו ובין בלוטות הטעם שלכם.

מצד שני, סתיו טוחנת פרובוקציות כמו שאברהם תופר שנ"צים - ולכן אין לי כוח לגבש דעה מנומקת בנושא. בסופו של דבר, מדובר בעוד מהלך מתיש שלה לסחוט תשומת לב, רחמים וזמן מסך, ובינתיים זה מצליח לה. אבל איך יענקי כפרה עליו אומר? פייר, לא הרגשתי מאותגרת.

עוד בוואלה!

"האחיין שלי בנץ": אם אתם עדיין לא צופים בסדרה הזו אתם כל כך מפסידים

לכתבה המלאה
יענקי, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
ככל הנראה נוצר באורגיה של אברכים פרועים ודובוניות אכפת לי שובבות. יענקי, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

יאללה סולחה

יענקי מלאך שלנו, נקרא לחדר האח הגדול כדי להכריע בין תקציב מפנק ובין מסרים מהבית עבור הדיירים שהשתתפו במשימה הבלתי אפשרית שבאמת, כפי שציינתי - הייתה מאוד אפשרית. בעוד שניקול התייפחה כשהבינה שלא תקבל תמונות ומכתבים מההורים עד סוף העונה, שניר נשם לרווחה כשהבין שיש אפשרות שיקבל גם שקט מהבית וגם אקסטרה אוכל כל השבוע.

אממה, "האח הגדול" והקונספט של לקיים הבטחות זה לא דבר שהולך ביחד ושניר רק חשב שהוא לא הולך לקבל מסר מהבית. כלומר, הוא לא קיבל מסר. הוא קיבל משלוח הגון לתוך הפרצוף שלו, בדמותה של ספיר - אחותו הגדולה שעמה הוא מסוכסך (והסיבה שבכלל הכניסו אותו לבית) והופכת לדיירת קבע וכן, לדבר הכי טוב שקרה לזמן המסך שלו. נכון, הוא קיבל אותה בחיבוק קריר שהזכיר לי שכבר ראיתי אקסים שיותר שמחים לראות אחד את השנייה, ומיד הלך להתחבא במקלחת כדי להתייפח כמו גבר אמיתי שאסור לו להראות רגשות. לא ברור למה הזדקק לברז הפתוח ולמים שהזרים ללא סוף ומבלי סיבה נראית לעין. שניר ממי, בקצב הזה יצטרכו להכניס לך גם את רננה רז כעוסה ומיובשת.

שמישהו יעיר את אברהם

אין ברירה, בכל עונה חייב להיות הדייר האחד הזה. הסוציומט שנורא כועס כשמפריעים לו לא להתחשב באחרים. באופן לא מפתיע, אברהם נקרא לדגל הנרקיסיסטים במוטיבציית יתר ובאגרופים שלופים שבינתיים בעיקר חובטים באוויר. כשאני כותבת אגרופים אני כמובן מתכוונת לנמנומים שהוא דופק באמצע היום, צובר קנסות, מגדיל להכחיש, לשקר ולהאשים דיירים אחרים ואז גם מרהיב עוז ומתכסח עם כל מי שנוזף בו. לבסוף הוא חותם את הפרפורמנס בתצוגת משחק דרמטית, התכסות בשמיכה וכמובן - תלונות על כמה בא לו לישון.

אבל בואו נתעכב לרגע על ריבים קטנוניים, הרי מדובר בלחם והחמאה של התוכנית הזו (בהמשך זה הלחם והמרגרינה כי ייגמר להם התקציב). כידוע, אסטרטגיית ריבים היא המוצא ההישרדותי של מי שלא מצליח להתארגן על זוגיות בבית. ונדמה שגם אברהם וגם שי במלחמה על המשבצת הזו. אף על פי כן, התגובות של הדיירים לדפוס ההתנהגות הזה תמיד, אבל תמיד חושף מידה מסוימת של מיזוגניה סמויה.

הרי לא ברור למה התוקפנות של אברהם וגיא זוכה ליראת כבוד גברית ונתפשת כביטוי של כריזמה ועודף טסטוסטרון כשבמקביל - האסרטיביות של שי באה להם רע. הם אמרו עליה שהיא לא נחמדה (היא גם אמרה את זה על עצמה) רק כי היא עומדת על שלה ולא ממש מעוניינת להפנות לחי מפוצצת מייקאפ כשמנסים לכפכף אותה. אז רק מעדכנת שרואים לכם את המוסר הכפול.

שי, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
האסרטיביות באה רע לבנים. שי, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

יובל מפתחת שיח

אני לא מעריצה גדולה של גיא, שמסתמן כפרימיטיב חתיך, גאה וסקרן. ועדיין, כשהציע ליובל "לפתוח שיח" כשניסה להבין את כל האישיו עם השיער בבית השחי שלה, אני לא יכולה שלא להתפלץ מבחירת המילים המרהיבה הזו, כאשת מילה וזה. לגבי הבחירות האסתטיות של יובל, הן כבר פחות מעניינות אותי כי כל אחד מוזמן לעשות מה שבא לו עם הגוף שלו. ותסלחו לי, אם כבר, יש בעונה הזו אוסף של קעקועים סרי טעם שצריכים להטריד את כולנו הרבה יותר.

עם זאת, יש לי תחושה שהשניים האלה, עם או בלי שיח, הולכים להתיש אחד את השנייה ומתישהו להמיר את זה למתח מיני, כמו בתסריט של קומדיה רומנטית נטפליקסית - בסופה גיא הופך לפמיניסט ויובל לומדת להפליץ בשקט. תודו שהייתם צופים בזה.

לשון הרע הכי מדבר אליי

עזבו אותי ריבים. כל עוד אתי, רכלנית פדגוגית וכן, האישה עם הר' הכי טלוויזיונית מאז דני מ"חתונמי", מטנפת על אנשים בחדר האח - זה כל מה שאנחנו צריכים כחברה. גם השילוש של שי, גל וניקול מאוד מענג לצפייה כרגע. ממני תראו וכן תסכסכו.

בשביל מה זה טוב?

שני דיירים נוספים נכנסו לבית. הראשון הוא אלון, אדם שאני לא יודעת איך אפשר לקחת ברצינות אחרי שהסכים להתגורר בתוך שלט חוצות משפיל בראשון לציון רק עבור הזכות להיכנס לבית. בהמשך נכנסה "המחליפה", שהיא בעצם סטודנטית לאדריכלות בת 24 וקוראים לה מאיה. יש לה הרבה ביטחון עצמי על לא מאומה וגם דעות על כולם, אחרי שצפתה בהם בימים האחרונים. כדי להישאר בבית היא תצטרך לבחור דייר שלדעתה תוכל להחליף ולעמוד מולו בהצבעות הקהל.

בפרק הבא: גילינו שעידן עדיין חי בגלל ריב על אוכל.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully