וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי ורשמי: כריסטינה אגילרה תופיע הקיץ לראשונה בישראל

15.6.2023 / 9:30

הזמרת וזוכת חמישה פרסי הגראמי החתומה על להיטי ענק רבים, תופיע ב-10 באוגוסט בלייב פארק ראשל"צ. לאחר כישלון המו"מ בין נציגי אגילרה למפיק גד אורון, שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות, עברה הפקת המופע לידי לייב ניישן. לארץ תגיע על רקע חגיגות 25 שנות פעילות מוזיקלית

כריסטינה אגילרה, 30 במרץ 2023. Michael Kovac/Getty Images for GLAAD, GettyImages
תופיע בפעם הראשונה בישראל. כריסטינה אגילרה/GettyImages, Michael Kovac/Getty Images for GLAAD

הזמרת האמריקאית כריסטינה אגילרה תופיע לראשונה בישראל בלייב פארק ראשון לציון ב-10 באוגוסט, על רקע חגיגות 25 שנות פעילות מוזיקלית שלה. המופע עבר להפקת חברת בלוסטון-לייב ניישן ישראל של גיא בסר ושי מור יוסף לאחר שנכשל משא ומתן קודם בין נציגי אגילרה לחברת מיוזיק ביזנס של גדי אורון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה תרבות. לייב ניישן ישראל חתומה בין השאר על ההצלחה הגדולה בשני הסולד אאוטים המהירים להופעותיו בארץ של ברונו מארס בארץ.

מחירי הכרטיסים: דשא - 365 שקלים, גולדן - 645-675 שקלים. ניתנות הטבות בחברות אשראי. מכירת הכרטיסים תחל היום (חמישי) בשעה 10 בבוקר לכלל הרוכשים באתר טיקטמאסטר. ההפקה מבקשת לא להתפתות ולרכוש כרטיסים באתרים שאינם מורשי מכירה או ברשתות החברתיות.

אגילרה נולדה לפני 42 שנה בניו יורק בשם כריסטינה מריה אגילרה, לאב מהגר מאקוודור ולאמא בעלת שורשים גרמניים, איריים, וולשים והולנדיים. היא פרצה בשנת 1999 עם אלבום הבכורה שלה הנושא את שמה וכלל את הלהיטים "Genie in a Bottle" ו-"What a Girl Wants". בעקבותיו, אגילרה זכתה כבר בגיל 19 בגראמי בקטגוריית האמנית החדשה הטובה ביותר, וכך הפכה לאחד האמנים הצעירים ביותר שזכו בכבוד זה. בהמשך דרכה זכתה ארבע פעמים נוספות בגראמי מתוך 20 מועמדויות. בנוסף, זכתה פעמיים בגראמי הלטיני ובפרסים רבים נוספים.

עוד בוואלה!

לא פרדי, ועדיין אלוף: אדם למברט הציג יכולות שירה על-אנושיות בתל אביב

לכתבה המלאה

ארבעת אלבומיה הראשונים זכו להצלחה מסחרית. אלבומה השלישי, "Stripped" שיצא ב-2002 הוא אחד האלבומים הנמכרים ביותר במאה ה-21 עד כה. החל מאלבומיה השלישי והרביעי אגילרה השתחררה במידה רבה מתדמית אלילת הנוער. היא חתומה בין השאר על גרסת הכיסוי המצליחה לשיר "Lady Marmalade" שהופיעה בפסקול הסרט "מולן רוז'" ואותו ביצעה בין השאר לצד פינק וליל קים, ושרה גם את "Beautiful" שהגיע חמקום השני במצעד העשור של גלגלצ, "Fighter", "Hurt" ו"Moves like Jagger" עם מארון 5. אגילרה עם שימשה לצד סולן הלהקה, אדם לוין, כשופטת בגרסה האמריקאית של "דה ווייס".

אגילרה היא אחד משמונה אמנים בלבד שהגיעו למקום הראשון במצעד הבילבורד הוט 100 במשך שלושה עשורים. בנוסף, דורגה על ידי מגזין הרולינג סטונס כאחת ממאה הזמרים והזמרות הגדולים בכל הזמנים ומגזין טיים דרג אותה כאישה המשפיעה ביותר בשנת 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully