וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ שמציל את הקולנוע: רבע מיליון ישראלים צפו כבר בסרט "ההילולה"

24.7.2023 / 10:20

הסרט של אריאל בנבג'י ושלום אסייג, המבוסס על הסדרה "שנות ה-90", ממשיך לרשום הישגים קופתיים גם מול ההצלחה הגדולה של "ברבי" ו"אופנהיימר" - הלהיטים ההוליוודים שעלו בסוף השבוע האחרון גם בישראל

טריילר הסרט "ההילולה"/באדיבות סרטי יונייטד קינג

כרבע מיליון בני אדם צפו עד בסרט "ההילולה" של אריאל בנבג'י ושלום אסייג בעשרת הימים שבהם הוא מוקרן בבתי הקולנוע - כך מוסרת הבוקר (שני) חברת "יונייטד קינג", מפיצת הסרט. הסרט, המבוסס על הסדרה "שנות ה-90", מסתמן כאחד מלהיטי הקיץ הישראלים הגדולים בישראל בשנים האחרונות. כפי שפורסם בשבוע שעבר, מאה אלף איש צפו בו רק בארבעת הימים הראשונים להקרנתו.

ההצלחה הקופתית הגדולה של "ההילולה" מצטרפת להצלחה האדירה של שני הלהיטים ההוליוודים הגדולים שעלו בסוף השבוע האחרון גם בישראל: "ברבי" של גרטה גרוויג על הבובה המפורסמת ו"אופנהיימר" של כריסטופר נולאן על מפתח הפצצה הגרעינית.

לפי נתונים שפורסמו אתמול, שני הסרטים סחפו את בתי הקולנוע לסוף השבוע הקופתי ביותר מאז מגפת הקורונה ואחד מארבעת סופי השבוע הרווחיים בהיסטוריה, וגם כאן אצלנו נרשמו נתונים מרשימים. על פי חברת טוליפ אנטרטיינמנט, שמפיצה בישראל גם את "ברבי" וגם את "אופנהיימר", מדווחת כי בשני הסרטים צפו יחד קרוב ל-200 אלף איש, מתוכם יותר מ-130 אלף ב"ברבי", והיתר ב"אופנהיימר". לפי ההערכות שמסרה החברה, כ-300 אלף איש פקדו את בתי הקולנוע ברחבי הארץ בסוף השבוע האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully