וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": ברוכים הבאים לפרק שקבר את אורי נגר

דורין אליהו

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 8:37

מדהים איך תוך פחות משבוע ההבטחה של העונה, מושא חרמנותן של נשות הבית והאיום הממשי על מדדי הטסטוסטרון בנסט - הפך לאחד האנשים הכי מושמצים שם. הבית הוכה בתדהמה, אברהם הוכיח שגם גברים מסוגלים לחוות שרשרת אורגזמות, ועדיין, לא נקלענו לדרמה שהיינו מצפים לה מסתיו

פרומו "האח הגדול": הפאדיחה הגדולה של אורי נגר/רשת 13

מאז ראיון הפאדיחה של ג'קו אייזנברג לא ראיתי התרסקות כל כך מהירה וכואבת של מתמודד ריאליטי. אבל אז הגיע אורי נגר, בוגר "האח הגדול" לעתיד ואלוף הארץ בהתאבדות חברתית. כאילו באמת, זה לא ייאמן איך תוך פחות משבוע ההבטחה של העונה, מושא חרמנותן של נשות הבית וכן, איום ממשי על מדדי הטסטוסטרון בנסט - הפך לאחד האנשים הכי מושמצים בבית. כך או כך, איזה מזל שהוא החליט לחפור לעצמו את הקבר בדיוק לפני משימה שבה כל המוטיב האמנותי שלה לקוח מליל כל הקדושים. כלומר, מליל הפחדות גנרי שלא קשור לחגים של נוצרים כי יהודים אחים אנחנו (הכניסו כאן דאחקה לבחירתכם על האחים בורגיל).

כחלק ממשימת ההפחדות שאינה ליל כל הקדושים, הדיירים נקלעים אל לילה לבן שבמהלכו כל עצימת עיניים ממושכת שווה קנס. ואכן, הלילה אמנם לבן אך המשימה עצמה הייתה רוויית השחרות שנפתחות עם אתי, שנאלצה להודות קבל עם ואח שהייתה שמחה לראות את שי ושניר מתחפפים מהבית. כתוצאה מכך, השניים נכנסו אל חדר חשוך שמוציא משי דציבלים שיצרו נזק בלתי הפיך לעור התוף שלי (וזה עוד לפני שליאל נשלח ללטף ג'וקים).

אך בעוד שהדיירים משוכנעים ששי ושניר מחרפים את נפשם ונאבקים בתולעים שמנמנות כשנתזי חרדל מכתימים את גופם ונשמתם, צמד האוהבים בילה בצימר לואוקוסט עמוס במאפים, שוקולד וכורסאות עיסוי. כל זאת כחלק ממשימה סודית שהולכת ומסתבכת, כשהם מסרבים לתוספת של כ-1300 ש'ח לתקציב תמורת הקרבה אישית וכניסה לרשימת ההדחה של שבוע הבא. החלטה שלא רק מעצבנת את כל דיירי הבית, אלא גורמת ליענקי לעמוד על שלו. החדשות הטובות: עכשיו לא רק שניר שונא את בן הזוג של אחותו - ששונאת את בת הזוג שלו. חלום שלי להיות בארוחת שישי אצלם, כבר אמרתי?

עוד בוואלה!

אברהם איבד את זה. זה היה אחד מהתקפי הקנאה המסוכנים שנראו בטלוויזיה

לכתבה המלאה
אורי נגר, "האח הגדול". רשת 13, צילום מסך
הוא פשוט היחידי שהודה בזה. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

עוד בגזרת ההשחרות: הרי שמדובר בפרק שקבר את אורי נגר. הוא נפתח בעימות שלו עם אברהם וספיר לאחר שהחליט להכניס אותה לרשימת ההדחה, ואותנו - למשולש העצבות המדכא בעולם. התאקל הזה הסלים במהירות לעוד שיחה על כבוד, גבריות, גאווה, דעה קדומה וויכוח סר טעם על מי מכבד את ספיר יותר מבלי לשים לב שהיא כבר ברחה משם. כלומר, אפשר להכריז באופן רשמי שההאני מון פייז של אברהם וספיר נגמר כשהיא גילתה שהוא לא שם עליה והבין שיש לה רצונות וצרכים.

בהמשך נאלץ אורי נגר לבחור באברהם בתור הדייר הכי אסטרטג בבית, מבלי לדעת שהעניק לו את הזכות לתלות אותו בכיכר העיר ולהזמין את כולם לחבוט בו - כשהאח החליט להקרין את השיחה שבה הודה אורי נגר שהתחבר לסתיו משיקולים אסטרטגיים. הבית הוכה בתדהמה, אברהם הוכיח שגם גברים מסוגלים לחוות שרשרת אורגזמות, ועדיין, לא נקלענו לדרמה שהיינו מצפים לה מסתיו. היא הוכיחה שהיא לא רק הדיירת הכי חכמה בבית, אלא גם הכי סלחנית. בכלל, אפשר לומר שזה היה פרק שכולו רצף נצחונות של סתיו, והביקור החמוד של אמא שלה היה הדובדבן שבעוגת הביסקוויטים הוורודה שלה.

חשוב לומר, אני לא חושבת שאורי נגר שיחק בלב של סתיו. ראשית, כי היא אישה בוגרת והיא יודעת מה המשמעות של פלירטוט זניח בן שלושה ימים גם אם היא תטען אחרת. עוד דברים שחשוב לומר - למה זה כל כך מעצבן את דנה? כלומר, ברור לנו למה. הרי אין לה כלום חוץ מפלירט עם אורי והיא גם חושבת שכל הנשים מקנאות בה ושאין טעם להיות בצד שלהן. כעיקרון אשמח לדעת איך הגיבה למוות של אמא של במבי והאם הפגינה רמת רגישות ואמפתיה דומה.

סתיו, "האח הגדול". רשת 13, צילום מסך
לא רק הכי חכמה אלא גם הכי סלחנית. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

אבל נחזור לאורי נגר, שוב. שהרי חשוב לציין שהוא לא מרושע ובהחלט לא האסוציאציה הראשונה (או העשירית) כשחושבים על אסטרטגיה, וגם קשה שלא להסכים איתו כשהוא טוען שכל הדיירים מהכניסה השנייה הגיעו עם אג'נדה ברורה להיצמד לסתיו. הוא פשוט היחידי שהודה בזה. איכשהו זה כמובן הצטמצם בסופו של דבר לדיון השחוק של מי גבר ומי לא גבר, כי זה יותר קל מרגשות מורכבים. אז אחתום באיכס גדול על הזיווג של יובלוי ויאיר, ובעיקר באיכס על בחורים שמשתכשכים עם מישהי במיטה ואז מספרים לכל הבית שהם נגעלים משיערות בית השחי שלהן.

וגם ביי דנה. תודה על כל הרגעים וזה?

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully