וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם הערבי נגד הסרט של ברבי: "מקדם הומוסקסואליות"

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 10:09

כווית הכריזה כי לא תאפשר להקרין את הסרט הפופולרי על מנת "להגן על המסורת החברתית", ובלבנון הורה שר התרבות לנקוט את כל האמצעים הנדרשים כדי למנוע את הגעתו לבתי הקולנוע: "מטיל ספק בצורך להתחתן ולהקים משפחה"

טריילר לסרט "ברבי"/באדיבות Tulip Entertainment

הסרט "ברבי" כבר גרף יותר ממיליארד דולר ברחבי העולם והפך לתופעה גלובלית, אך בחלקים מהעולם הערבי מסרבים להקרין אותו.

כווית הכריזה כי הוא לא יעלה בבתי הקולנוע במדינה כדי "להגן על המוסר הציבורי והמסורות החברתיות", משום שלפי משרד המידע שלה הוא מכיל "רעיונות ואמונות הזרים לחברה הכווייתית והסדר הציבורי".

בלבנון, החווה גל אנטי-להט"בי בעידודו של מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה, שר התרבות דרש ממשרד הפנים "לנקוט את כל האמצעים הדרושים" כדי למנוע את הקרנת הסרט במדינה. זאת, לדבריו, משום שהוא "מקדם הומוסקסואליות וטרנסקסואליות, תומך בדחיית המשמורת של האב, מערער ולועג לתפקידה של האם, ומטיל ספק בנחיצות הנישואים והקמת משפחה". בעקבות הבקשה, שר הפנים ביקש מוועדת הצנזורה, שנמצאת באחריות משרדו, לבחון את הסרט ולמסור את המלצותיה. הסרט אמור לעלות לאקרנים בלבנון ב-31 באוגוסט, אך לא ברור אם זה אכן יצא לפועל.

מתוך "ברבי". באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט,
לועג לתפקידה של האם? "ברבי"/באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"ברבי", בכיכובם של מרגו רובי וריאן גוסלינג, זכה לציפייה רבה בקרב קהילות גאות ברחבי העולם, אם כי הסרט אינו מכיל התייחסויות גלויות ליחסים חד-מיניים או לסוגיות אחרות הקשורות לקהילה.

הסרט, הראשון אי-פעם שמביימת אישה וגורף יותר ממיליארד דולר, כבר נאסר להקרנה בווייטנאם בשל סצנה עם מפת עולם בדיונית, שלכאורה מציגה את תביעותיה הטריטוריאליות של סין בים סין הדרומי השנוי במחלוקת. בפיליפינים התירו את הקרנת הסרט, אך ביקשו לטשטש את המפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully