וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר ארבעה נטשו את "האח הגדול": "הדיירים לא מטומטמים, הם יודעים שסתיו חזקה"

עודכן לאחרונה: 22.8.2023 / 15:38

בכיר בתעשייה המקורב להפקת "האח הגדול", מוצא בשיחה עם וואלה! תרבות את הקשר בין גל העזיבות לבין דמותה הדומיננטית של סתיו: "זה קצת מרפה את ידיהם של שאר הדיירים. הם מבינים שהיא מאד חזקה ושהם מעדיפים לא להתמודד. בהפקה יצטרכו לחשוב מה עושים להבא"

"האח הגדול" מכינים תקציב/רשת 13

העונה הנוכחית של "האח הגדול" תיזכר בזכות שני דברים: הדיירת הבולטת סתיו קצין והנטישה הרבה של דיירים מהבית. עד כה עזבו את הבית שלא במסגרת הדחה ארבעה דיירים - גיא איתן, לין אלפי, בן ורניאק ואורי נגר שפרש אתמול. זה לא דבר של מה בכך שארבעה דיירים מחליטים לוותר על זמן המסך ועל האפשרות לזכות במיליון שקלים ובמקום זאת עוזבים את הבית הכי נצפה במדינה.

בכיר בתעשייה המקורב להפקת "האח הגדול", מוצא בשיחה עם וואלה! תרבות את הקשר בין גל העזיבות לבין דמותה הדומיננטית של סתיו קצין: "לדעתי, גל העזיבות נובע מכך שיש שם דמות מאוד דומיננטית, סתיו קצין, וכנראה הדומיננטיות שלה בולטת גם כלפי חוץ וגם כלפי פנים בתוך הבית, והתחושה שהיא זאת שהולכת להיות אחת החזקות לקראת הגמר. אני מניח שזה קצת מרפה את ידיהם של שאר הדיירים. ככל שהשנים עוברות וככל שהעונות מתקדמות, הדיירים שנכנסים הרבה יותר מודעים. הדיירים מבינים שהבחורה הזאת היא דמות חד פעמית, שהצליחה להגיע עד השלב הזה ולשרוד הדחה אחרי הדחה בלי שקורה לה שום דבר, ומבינים שהיא מאוד חזקה בחוץ.

"הדיירים לא מטומטמים אז הם עושים את השיקולים שלהם, מי יותר חזק מהם בסיכויים ומי פחות חזק מהם, ומחליטים לפרוש, כל אחד מסיבותיו הוא, אבל מניח שזה גם מסיבה אסטרטגית של מה הסיכוי שיש לי להגיע עד הסוף. דמות כמו סתיו לא לוהקה מעולם מאז עונת שי חי. היא דמות מדהימה, יוצאת דופן ומעוררת הרבה תוכן ועניין, ואפשר להבין למה אנשים בתוך הבית מבינים שמול דבר כזה הם מעדיפים לא להתמודד. אני מניח שמי שפרש הבין שהסיכויים שלו לא גדולים".

לדברי הבכיר, גם ברשת היו מעדיפים שהעזיבות הללו לא היו קורות. "ברור שזה לא כיף לרשת 13 שאנשים פורשים. ברור שזה לא טוב. אבל זו תופעה שהייתה גם בעונות קודמות. נכון שזה קצת יותר חזק השנה. ברור שבהפקה יצטרכו לשבת ולחשוב מה לעשות כדי שזה לא יקרה שוב, כי אני מניח שפרישות זה לא נעים, בטח רגע לפני הסוף. זה לא נוח להם. אבל זו עונה טובה מאוד של 'האח הגדול', שמעוררת עניין, בעיקר ברשתות, וגם מוצלחת ברייטינג".

אורי נגר האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
הנוטש האחרון. אורי נגר/צילום מסך, רשת 13

אתמול כאמור החליט אורי נגר, מהדיירים הבולטים שנכנסו בכניסה השנייה לבית "האח הגדול", לפרוש מהתוכנית אחרי 38 ימים. כזכור, נגר נכנס לבית "האח הגדול" על תקן "האקס של ספיר בורגיל". הוא החליט להיצמד לסתיו כחלק מהאסטרטגיה שלו, שנחשפה על ידי האח בפני כל הדיירים רק לפני מספר פרקים. על אף שאמר שהוא השאיר את האסטרטגיה מאחור, לא כל הצופים (וגם לא כל הדיירים בבית, כולל סתיו) מיהרו להאמין לו כיוון שהמשיך להיצמד לדיירת הבולטת באופן מעורר חשד.

גם ברשתות החברתיות קראו לאח הגדול לערוך בדק בית: "ארבעה נמלטו מהבית, כדאי לבדוק את הפורמט מחדש", כתבה אחת הגולשות. גולשת אחרת הוסיפה: "התכנית נהפכה חסרת ערך. נוטשים יותר מהמודחים. חשוכה, קודרת ללא טיפת שמחת חיים".

בקטע שרץ ברשתות החברתיות נראה אורי נגר בשיחה לפני שבועיים עם אורי כהן בפינת העישון, שבה הוא אומר לו: "היא (סתיו) לא מודעת לכמה שהיא חזקה בחוץ". "היא מודעת", עונה לו אורי כהן. "היא מודעת, אבל תמיד יש לה ספק. אולי זה מגיע מחוסר ביטחון, אולי ממיליון דברים אחרים". לאחר שהשניים מסיימים את שיחתם, פונה אל אור נגר האח הגדול ואומר לו: "אורי, לא לדבר על דברים שקשורים לבחוץ". "לא דיברתי", השיב נגר. "רמזת", מבהיר לו האח. "אוקיי", עונה נגר. בקטע אחר מאתמול נראה נגר לוחש לבן שיחו כמה סתיו חזקה בחוץ: "היא חזקה רצח", לחש.

עוד בוואלה!

הוא כבר הוזהר על ידי האח: זאת לא הפעם הראשונה שאורי נגר חושף מידע מבחוץ

לכתבה המלאה
סתיו קצין. רשת 13 האח הגדול, צילום מסך
סתיו/צילום מסך, רשת 13 האח הגדול

מרשת 13 נמסר בתגובה: "הפקת התוכנית פועלת בהתאם לדין ולחוקי הפורמט, ומגלה את האחריות המתבקשת במטרה לשמור על ההתנהלות התקינה בבית ובריאותם של הדיירים. בדומה לעולם האמיתי, מה שקורה בבית האח הינה דינמיקה חברתית מורכבת, שמתפתחת כל העת כתוצאה מהחיים המשותפים בבית ומההתנהגות של הדיירים אחד כלפי השני. בגמר כל אחד מהצופים מוזמן להצביע למי שהוא רוצה. לא ההפקה מכתירה את המנצח מי אלא הקהל".

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully