וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": אף אחד לא הופתע מההדחה של אברהם, ובצדק

דורין אליהו

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 11:36

זו הייתה המשימה האחרונה של העונה ולדיירים אין מה להפסיד יותר, מלבד לנסות לגרום לנו לחשוב שהם חמודים ולהצביע להם. זה לא עזר לאברהם שסוף סוף הודח אתמול. ביי, וד"ש ממורמר מברבי

"ציפיתי ממך להגן עלי": השיחה של ליאל ואברהם, "האח הגדול"/רשת 13

זהו. אפשר לנשום. ובעיקר אפשר לבטל את המדען התורן במכון הגיאולוגי. כי חרף ההבטחות של גיא זוארץ, אף רעידת אדמה לא התרחשה בפרק האחרון של "האח הגדול". לכל היותר מדובר בפיהוק מנומנם של כמה לוחות טקטוניים. ואפילו הם לא הופתעו במיוחד מההדחה של אברהם - ובצדק. אל לנו לשכוח שמדובר בדייר שהצליח להרתיח לא מעט עצבים (כולל של כותבת שורות אלו), להגדיר מחדש את הרעיון של סוציומטיות, להרהר בקונספט של מונרכיה, לפזז עם שואבי אבק, להפקיר חברת אמת בשביל זוגיות וכמובן - למתוח את הגבול עם סתיו. בקיצור, ביי. וד"ש ממורמר מברבי.

אך בטרם הודח אברהם, הדיירים פתחו את השבוע האחרון בסמוך לשנת הלימודים הטרייה, וכן, עם משלוח נוסף של בגדים חדשים שמוכיח שהביקוש לתוכן שיווקי לא מסתיים אף פעם ושסתיו מסוגלת ללבוש קצת יותר מ-50 גוונים של ורוד. באווירת החזרה לבית הספר, הדיירים שבו אל ספסל הלימודים ואל המשימה הראשונה בתוכנית, שבעיקר זכורה לנו בתור הרגע שבו גיא איתן עשה הומאז' ליוסי בובליל, דפק את הראש במצלמה וזכה ל-30 שניות של תהילה.

אברהם, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
מתח את הגבול. אברהם, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

כיאה למשימה אחרונה, לדיירים אין מה להפסיד יותר, מלבד האפשרות להתל בזיכרון הקצר שלנו כדי להאביס אותנו בנוסטלגיה ערוכה היטב כדי שנחשוב שהם חמודים ונצביע להם. על המשימה מנצחת לא אחרת מהמורה אתי, כשהיא חמושה בציפורניים חדשות וכישרון טבעי להנחות תוכניות לייט נייט, ממש כמו בניינטיז. במהלך המשימה שלפו הדיירים פתקים מתוך לוקרים והתבקשו להתעמת עם וידויים אחרונים, התנצלויות כפויות וסגירות מעגל צפויות, כשבשיאן שניר התנצל בפני סתיו, וסתיו… התנצלה בפני כולם. על הכל. בערך.

המסע הנוסטלגי שהתחיל על ספסל הלימודים תם בנשף סיום. רק שבמקום אלכוהול זול ואובדן בתולים חפוז, הדיירים צפו בתעודות הזהות שלהם. שניר היה הראשון לחזור לסכסוך שהכניס אותו ואת אחותו לבית, בעוד שאנחנו גילינו בני משפחת בורגיל נוספים. כמו כן, האח הגדול גילה שלהורים דווקא יש ילדים מועדפים וששניר הוא אחד מהם.

כמו כן, במהלך הצפייה בתעודת הזהות של יענקי, נפלה התמונה של מעתוק בדיוק ברגע הקסום שבו הוא נשאל על אהבה ועל נשים. אז אני כאן כדי לבאס ולהבהיר שזה לא סימן, זה רק דבק זול. וחרף העובדה שלא מדובר בזיווג רומנטי לטעמי, החיבור העמוק בין יענקי ומעתוק הוציא משניהם לא מעט רגעי נחת וחברות אמת. גם השבוע הוא לא הסכים לוותר לה גם ברגעים שהיא בחרה לוותר לעצמה, ובעיקר כשהיא שוב איפשרה לדפוסי הריצוי שלה לחבל לה במערכות יחסים.

עוד בוואלה!

"במקרה זו הייתי אני שנקלעתי לסיטואציה. יש מצב שזה לא היה עובד לשניר עם אף אחת"

לכתבה המלאה
יענקי, האח הגדול. רשת 13, צילום מסך
יוצא מחוזק מהבית. יענקי, "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

אז בואו נדבר עוד קצת על יענקי. גם כי זה כיף וגם כי הוא סומן כפייבוריט מהרגע הראשון והוא ללא ספק מגשים בשבוע האחרון את ההבטחה שלו במקסימום. חשוב לזכור שמדובר בצעיר בן 20 שנכנס לבית כחסיד שרצה לטעום מהעולם החילוני, רק כדי לגלות שהוא דווקא ממש סבבה עם קריסטל מנטה. במילים אחרות, יענקי יוצא מהבית כשהוא מחובר ומחוזק יותר לאלוהים, כמו כל אדם שעובר משבר נפשי מול מצלמות. האם זה אומר שלא נראה אותו בהשקות? את זה צה"ל יחליט. בכל מקרה, לא משנה באיזה מקום יענקי מסיים, הוא יוצא ממנו כאייקון טלוויזיוני שהצליח לחבר בין שני הקרעים של החברה הישראלית. ובעיקר, כשהוא הוכיח שזה לא עד כדי כך מורכב.

ובתום מופע מצולם ומיותר של אייל גולן מזמר ביידיש ומופע קצת יותר חי ופחות מיותר של פרחי ירושלים, חזרנו לשתי תעודות זהות מתריסות, כשבראשן זו של אברהם. שגם גורמת לסתיו לחזור בה מהתנצלותה, ואולי קצת בצדק - לאחר שבין השניים נערכה סולחה כפויה, אם כי גם חד צדדית. ונכון, עם כמה שקשה לשכוח שסתיו מחרפנת פילים, אני כאן כדי להזכיר שאברהם זרק אותה כידיד בגלל זוגיות, ועל החטא הזה אין מחילה אלא אם אתה יובל מעתוק.

חמישיית גמר "האח הגדול" 2023. מיכה לובטון,
החמישייה האחרונה. "האח הגדול"/מיכה לובטון

אבל סתיו לא זוכה לרגע של מנוחה גם במהלך הצפייה בתעודת הזהות של ליאל. שכזכור, בעיקר בירבר את עצמו לדעת עליה עוד בטרם נכנס לבית. במילים אחרות, סתיו קיבלה אימות לכל החשדות שלה והבינה סופית שמדובר בדייר שרק ניסה לפזז על הפופולריות שלה, גם במלחמה - וגם בשלום. ובעוד שסתיו הבינה שניצלו אותה, ליאל חש מותקף ודודה איריס כמעט שברה נגיעה עם יענקי. כי אלוהים לא מרחם על ילדי הגן ולא על ילדי בית הספר של החיים.

אחתום בברכת מזל טוב לחמישיית הגמר הצפויה בעולם. בואו, אתם כבר לא זוכרים מי היה שם לפני ואולי זה אומר הכל.

בברכת מי שלא מצביע יענקי בוגד,
ניפגש בגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully