וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: נועה קולר כותבת סדרה חדשה לכאן 11

עודכן לאחרונה: 7.9.2023 / 16:12

שלוש שנים לאחר שעלתה "חזרות", קולר כותבת ומפתחת סדרה קומית חדשה לכאן בשיתוף רם נהרי, ששמה הזמני הוא "מקום שמח". קולר גם תשחק בה ונהרי יביים, כך נודע לוואלה! תרבות

פרומו הפרק האחרון לעונה הראשונה של "חזרות"/כאן 11

פרסום ראשון: השחקנית והתסריטאית המוערכת נועה קולר יוצרת בימים אלה סדרת דרמה חדשה לכאן 11 בשיתוף רם נהרי, ששמה הזמני הוא "מקום שמח". הסדרה היא דרמה קומית והיא נמצאת בשלבי פיתוח וכתיבה. קולר צפויה להיות חתומה עליה כשחקנית וכיוצרת לצד נהרי, שגם יביים, וההפקה של יסמין טי וי.

"מקום שמח" תעסוק בדמותה של ורד, הנמצאת במשבר גיל 40. הנישואים שלה רדומים, העבודה משעממת והבית חונק. ערב אחד אמה המזדקנת מכריזה שאיבדה טעם בחיים ומבקשת ממנה להרוג אותה במילים: "אני הענקתי לך חיים ואת תעניקי לי את המוות". ורד לא מסכימה ויוצאת למסע פרוע במטרה למצוא טעם בחיים של שתיהן.

קולר אמרה בתגובה לוואלה! תרבות: "אני מתרגשת בטירוף ושמחה כל כך לחזור ליצור סדרה חדשה לתאגיד. תודה על הבית היצירתי הזה".

נועה קולר. הדר כהן,
נועה קולר/הדר כהן

לפני קרוב לשלוש שנים עלתה הסדרה הקודמת שקולר יצרה לכאן 11, בשותפות עם ארז דריגס, בה שניהם גם כיכבו - "חזרות". הסדרה זכתה לביקורות אוהדות רבות ונמכרה לשידור בגרסתה המקורית ברשת הולו האמריקאית, ודרכה שודרה במדינות רבות בהן איחוד האמירויות, בריטניה, דרום קוריאה, הולנד, פולין, שוודיה, סינגפור וטורקיה. הסדרה זיכתה אותה בשני פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בשנת 2020: פרס השחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרה קומית, ופרס התסריט הטוב ביותר לסדרה קומית שאותו חלקה עם אסף אמיר וארז דריגס (שלא צפוי להיות שותף בסדרה החדשה). "חזרות" זכתה בשישה פרסים נוספים באותו טקס. קולר בת ה-42 גם זכתה בפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה על תפקיד משני בסדרה "ריקוד האש" של yes, וזכתה פרס אופיר על תפקידה בסרט "לעבור את הקיר" שכתבה וביימה רמה בורשטיין.

הקשר הפורה בין קולר לכאן 11 בא לידי ביטוי גם במשחקה בסדרות "קופה ראשית", "הבאר", "שב"ס" ו"שטוקהולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully