וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התעייפתי, רוצה חופש": נורית גפן עוזבת את הפודקאסט עם דליה גוטמן

עודכן לאחרונה: 16.10.2023 / 11:55

גפן, אשתו לשעבר של יהונתן גפן ואימא של אביב ושירה, שבשבוע שעבר חגגה יום הולדת 79, פורשת מהפודקאסט "באות בזמן" שהגישה במשך 41 פרקים לצד דליה גוטמן ואשר זכה להצלחה רבה. "עזבתי כי אין לי מה להגיד. לכל אחד יש תחליף", אמרה גפן לוואלה! תרבות

שחר שמש ואיילת זורר
נורית גפן
צילום ויקטוריה בזרסקי. ויקטוריה בזרסקי,
"לכל אחד יש תחליף". נורית גפן/ויקטוריה בזרסקי

אשת התקשורת נורית גפן עוזבת את הפודקאסט המצליח "באות בזמן". גפן, אשתו לשעבר של יהונתן גפן ואימא של אביב ושירה, שבשבוע שעבר חגגה יום הולדת 79, הגישה את הפודקאסט במשך 41 פרקים לצד דליה גוטמן, אם בתו של הסופר יעקב שבתאי. הוא עורר עניין בציבור ובתקשורת, והגיע לעשירייה הפותחת של ספוטיפיי. בפודקאסט דיברו השתיים בלשון חופשית בין השאר על סקס, סמים, גיל, פוליטיקה ודמנציה, וגם על האקס המיתולוגי יהונתן גפן זכרו לברכה.

"הסיבה שעזבתי היא שאין לי מה להגיד, באמת התעייפתי, די, אני בת 79, רוצה חופש", אמרה גפן לוואלה! תרבות. "אני עוד אתנצל בפייסבוק בפני כל המאזינות והמאזינים, אכתוב שאני מצטערת שככה עזבתי. אבל דליה נהדרת והיא תצליח והיא תמצא פרטנרית נהדרת. ולכל אחד יש תחליף".

בעמוד הפייסבוק של חברת "אול אין", שמפיקה את הפודקאסט, נמסר: "אחרי 41 פרקים, נורית החליטה שמיצתה את הפודקאסט, ואנחנו מאוד אוהבים, מכבדים ומודים לה על הכל. דליה תמשיך להגיש את הפודקאסט ובימים אלו אנחנו בוחנים מי תעשה זאת לצידה".

  • עוד באותו נושא:
  • נורית גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully