וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת שמורידה תחתונים על הבמה - ומשקה דרכם את הצופים

30.11.2023 / 0:04

חשבתם שראיתם כבר הכל? הכירו את זמרת הקאנטרי לינדה מל שהחליטה לממש את הלהיט שלה "קאשסה בתחתונים" על הבמה - ונותנת לצופים לשתות אלכוהול דרך התחתונים שלה

הזמרת לינדה מל משקה צופים בקשאסה דרך התחתונים שלה/cantoralindamel

מה קורה לזמרות בברזיל? אחרי שסיפרנו לכם על מעלליה על הראפרית MC Pipokinha שמתפשטת, יורדת ערומה לקהל ואפילו נותנת לצופים בהופעות שלה לבצע בה מין אוראלי על הבמה - מסתבר שהיא לא לבד. זמרת הקאנטרי לינדה מל החליטה כנראה שזו הדרך לפרסום במדינה והתקשורת המקומית מדווחת שבהופעות שלה היא מורידה את התחתונים ונותנת למעריצים לשתות דרכם אלכוהול.

לינדה פרסמה מספר סרטונים בשבועות האחרונים ברשתות החברתיות בהם היא מבצעת את מה שהפך להיות סימן ההיכר שלה. במרבית הסרטונים התהליך זהה במידה רבה, אם כי ההקשר משתנה. פעם זו בחורה ופעם גבר, המיקום משתנה, אבל בכל פעם לינדה מורידה את התחתונים - לעתים קרובות בעזרת צופה, לאחר מכן היא פורשת את התחתונים מעל פני הצופה שמתחתיה ושופכת דרכם קשאסה - משקה חריף מזוקק שמהווה את המשקה הלאומי של ברזיל - כדי שהוא ישתה.

ככה זה נראה בהופעות

לפעמים המעריצים שוכבים על הרצפה בין רגליה ובפעמים אחרות הם נעמדים על המדרגות ליד הבמה - ושותים את הקשאסה. רשת החדשות המקומית אקסטרה דיווחה כי כשמעריץ אחד שאל אותה אם היא לובשת זוג תחתונים נוסף מתחת לאלה שהיא מורידה היא ענתה: "אני אומרת לא".

עוד זמרות שהלכו רחוק מדי
במחאה על ביטול ההופעה: הזמרת הורידה את התחתונים וחשפה את ישבנה לקהל

זמרת אושפזה בבית החולים כי התביישה להפליץ ליד החבר שלה

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"אם הייתי גבר - הנשים היו מאושרות"

בתקשורת הברזילאית לינדה מתוארת כזמרת קאנטרי שהוציאה את השיר הראשון שלה ב-2019 ומופיעה מאז עם להקת Top do Brasil. השיר הכי מפורסם שלה נקרא... "Cachaça na pantia"- כן. השיר נקרא קשאסה בתחתונים ומאז שהוא יצא באפריל 2022 היא מבצעת פשוטו כמשמעו את שם השיר על הבמה בהופעות.

הזמרת ילידת פרנמבוקו שבצפון מזרח ברזיל, שמחה שההופעה יוצאת הדופן שלה הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות. בסרטון באינסטגרם היא הודתה למעריצים על גילויי האהבה ואמרה שלא אכפת לה מאלה שמבקרים אותה. "זה לא קל. אם הייתי גבר, לא היו מבקרים אותי והנשים כולן היו מאושרות. זו רק בדיחה, אינטראקציה שאני עושה על הבמה. אני חושבת שבגלל שאני אישה, מבקרים אותי יותר. אם גוסטבו לימה היה עושה את זה - הכל היה בסדר. דווקא חשבתי שנשים יאהבו את זה", היא הסבירה לעיתון O Tempo.

@cantoralindamel Ta dez de mais cachaça na calconha ? só pra os que amam cachaça ??#cachacanacalcinha #vembebercomigo #umadelicia?? ♬ Cachaça na Calcinha - Linda Mel

ועכשיו - דואט עם הזמרת הכי נועזת

הצעד הבא של לינדה הוא (כמובן) לנסות לנצל את הסנסציה שיצרה כדי לחבור לזמרת הפרובקטיבית והמצליחה בהרבה ממנה - MC Pipokinha, לה יש מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות השונות לעומת עשרות האלפים בלבד שיש ללינדה.

מספר ימים אחרי שפיקוניה חשפה שהיא מוכרת תכנים מיניים נועזים באתרים למבוגרים ומרוויחה מהם באזור ה-3 מיליון ריאל ברזילאי (כ-2.2 מיליון שקלים) בחודש, לינדה פנתה באינסטגרם אל הראפרית הצעירה וכתבה שהיא חיברה עבורה שיר והיא מקווה שיוכלו לשיר אותו יחד. כעת היא מחכה לזמרת ה-Fאנק שתענה להזמנה.

השיר נכתב בקצב הפוֹהוֹ (forró) והמילים שלו הן: "היא ואני שונות, אבל כשאנחנו עשות סקס אנחנו אוהבות לאפאדה - זו מכה שגורמת לנו להתרגש, פוגעת בישבן, מגרדת לנו את הגב, בפרצוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully