וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן חסון ופאר טסי מובילים את רשימות ההשמעה בספוטיפיי ב-2023

עודכן לאחרונה: 29.11.2023 / 15:07

"אהבה חולה" של פאר טסי הוא השיר המושמע ביותר בספוטיפיי ב-2023, עדן חסון הוא האמן המושמע ביותר זו שנה שנייה ברציפות, "לירז" של סטטיק הוא האלבום המושמע ביותר ו"אחד ביום" הוא הפודקאסט המושמע ביותר בשירות הסטרימינג

עדן חסון בחזרות למשדר ההתרמה "אנחנו כאן" של תאגיד כאן למען תושבי הדרום בזמן מלחמת עזה/כאן 11

"אהבה חולה" של פאר טסי הוא השיר המושמע ביותר בשנת 2023 בספוטיפיי. השיר השני שזכה למספר ההאזנות הרב ביותר בישראל בענקית הסטרימינג הוא "Flowers" של מיילי סיירוס. ובמקום השלישי "סהרה Live" של טונה. בהמשך המצעד השנתי של ספוטיפיי בארץ, בסדר יורד: "רונדלים" של סטטיק, "קרן שמש" של בניה ברברי, "יוניקורן" של נועה קירל, "עד שתבואי אליי" של עדן חסון, "ביי בייב" של אושר כהן, שמופיע פעם נוספת במצעד וסוגר את העשירייה עם השיר "אהבה".

נתוני פרויקט Wrapped של ספוטיפיי לסיכום השנה משקפים את השנה (כמעט) במלואה, ויש לציין כי חלו שינויים בהרגלי ההאזנה מאז פרוץ מלחמת עזה ב-7 באוקטובר, אולם נתונים אלו לא נמסרו. במבט על השנה הנוכחית, ניכרת העדפה ברורה לאמנים מקומיים עם עלייה של 30 אחוזים בצריכת מוזיקה של יוצרים ישראלים. ברשימת ברשימת השירים המושמעים ביותר השנה תשעה מתוך עשרת השירים הם ישראליים, ברשימת האמנים המושמעים ביותר ישנם שמונה ישראלים מתוך עשרה, וכל עשרת האלבומים המושמעים ביותר בארץ שייכים לאמנים ישראלים.

פאר טסי פרסי אקו"ם. ראובן קסטרו
חתום על השיר המושמע ביותר השנה. פאר טסי/ראובן קסטרו

עדן חסון הוא האמן המושמע ביותר בארץ בספוטיפיי כבר שנה שנייה ברציפות. במקום השני במצעד האמנים.ות המושמעים.ות בענקית הסטרימינג לשנת 2023 נמצא אייל גולן, ובמקום השלישי עומר אדם. אחריהם, בסדר יורד טונה, טיילור סוויפט, אושר כהן, רביד פלוטניק, פאר טסי, אודיה ודה וויקנד.

האלבום המושמע ביותר בישראל בספוטיפיי לשנת 2023 הוא "לירז" של סטטיק, במקום השני "רדיו שטח" של פאר טסי ובמקום השלישי "מזרח פרוע" של טונה. אחריהם, בסדר יורד, האלבומים "2023" של אייל גולן, "סוף העולם" של עומר אדם, "אלבום 2" של עדן חסון, "קרן שמש" של בניה ברבי, "טונהפארק" של טונה, "אין עולם" של יסמין מועלם, ואת העשירייה סוגר האלבום "ממוטה" של טונה.

עוד בוואלה!

היום שבו מוזיקת הפופ קפאה

לכתבה המלאה

"אחד ביום" הוא הפודקאסט המושמעים ביותר בישראל בספוטיפיי בשנת 2023. אחריו, בסדר יורד, הפודקאסטים "תחוּשת בּטן", "חושבים טוב", "פסיכולוגיה, מדיטציות & NLP", "חיות כיס", "השקעות לעצלנים", "המוג'ו של בן בן ברוך", "חור בהשכלה", "התשובה עם דורון פישלר" ו"The Joe Rogan Experience".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully