וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמרת שמבצעת אקטים מיניים על הבמה מתלוננת על השייט של ניימאר: "שכבתי רק עם 8 גברים"

8.1.2024 / 0:10

הזמרת הפרובוקטיבית MC Pipokinha הצטרפה לשייט הנועז והמפורסם של הכדורגלן הברזילאי ניימאר ונותרה מאוכזבת שהצליחה לשכב רק עם 8 גברים. היא בישרה באכזבה: "רציתי להגיע ל-10"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

הזמרת הברזילאית Mc pipokinha מתלוננת על מספר הגברים איתם עשתה סקס בשייט של ניימאר/pipokinhaoficiall

את כוכבת הפאנק הברזילאית MC Pipokinha (בעברית - פופקורן קטנה) אתם כנראה מכירים פחות בזכות המוזיקה שלה ויותר בשל השערוריות שהיא מייצרת. הזמרת שידועה באקטים המיניים שהיא מבצעת על הבמה בהופעותיה ובצורך שלה להתפשט בכל אירוע מתועד - הצטרפה בשבוע שעבר לשייט המפואר של שחקן הכדורגל הברזילאי ניימאר ואחרי ששיתפה תמונות וסרטונים פרובוקטיביים גם מהאירוע הזה היא שיתפה שבסוף נותרה מאוכזבת. לא, זה לא האוכל שלא היה לטעמה או מגוון האטרקציות על הספינה שלא הצליחו לרגש אותה מספיק, אלא העובדה שהיא הצליחה לשכב "רק" עם 8 גברים בשייט רווי האלכוהול הזה. בסרטון "מרגש" היא ביקשה מכל המעוניין לבוא לחדרה כדי שתוכל להשלים למספר העגול 10.

זמרת הפאנק הברזילאית השנויה במחלוקת, ששמה האמיתי הוא דורות הלנה דה סוזה אלבס, עלתה לכותרות בעולם בעקבות שלל מעשים פרובוקטיביים שבוצעו מול קהל - בהופעותיה ומחוצה להן. הזמרת בת ה-25 נתנה לאחת המעריצות שלה לבצע בה מין אוראלי על הבמה, נתנה לחתולים לינוק מפטמותיה, ירדה לקהל ערומה כמעט לגמרי והכתה במיקרופון מעריץ ששלח ידיים, הורידה תחתונים וחשפה את ישבנה לקהל במחאה על ניסיון לבטל את הופעותיה והעניקה לטייסים באוויר הצצה לגופה העירום כשהתפשטה מולם בתא הטייס. כל הפרובוקציות האלו גרמו לרשויות בברזיל למנוע כניסת קטינים להופעות שלה, לאסור עליה לבצע אקטים מיניים על הבמה ואף לבטל את הופעותיה לאלתר בטענה שהן "בלתי הולמות לקטינים". כל זה לא לגמרי עזר והיא ממשיכה לעשות מה שרק עולה על רוחה בהופעות שלה.

הזמרת מקבלת מין אוראלי על הבמה

זמרת מקבל מין אוראלי על הבמה. twitter, צילום מסך
ככה זה התחיל.../צילום מסך, twitter

זה הסרטון המצונזר שלה מאחת ההופעות הכי פרובקטיביות שלה:

והנה היא מופיעה בעירום ומכה מעריץ במיקרופון:

הזמרת הברזילאית Mc pipokinha מוטרדת מינית כשהיא ערומה בתוך הקהל. REDDIT, צילום מסך
MC Pipokinha במיטבה/צילום מסך, REDDIT

והטירוף ממשיך:

@clarinhaaax1 So quero fã , hater pode passar reto me sigam no insta @clara_beatriiizz . . . #fyyyyyyyyyyyyyyyy #lgbt? #vaiprofycaramba #viralvideo #pipokinha #mcpipokinha #funk ♬ som original - Clara Beatriz

בשבוע שעבר היא חגגה בשייט היוקרתי של כוכב הכדורגל הברזילאי ניימאר, 'Ney Em Alto Mar'. כשכרטיסים אליו עולים בין 869 ל-5,212 ליש"ט (בין 4 ל-24 אלף שקלים). הקרוז מתהדר בבתי קזינו, באולינג, פארק מים, קולנוע והופעות של כוכבים שונים. ביום האחרון להפלגה (29 בדצמבר) היא פרסמה סרטון לאחד מחשבונות האינסטגרם שלה כשהיא מתלוננת על מספר הגברים שהצליחה לשכב איתם בשייט הזה. היא אמרה, לפי Ric.com: "היום זה היום האחרון שלנו כאן בשייט ועשיתי רק שמונה בנים. רציתי שניים נוספים כדי להגיע ל-10".

הנה היא מתלוננת שעשתה רק 8:

לפחות היא השיגה תמונה עם ניימאר:

היא גם השאירה הזמנה פתוחה לכל המעוניין ואמרה: "תתקשרו אלי ישירות כדי שאוכל לומר לכם את מספר החדר שלי". עד כתיבת שורות אלו לא הגיע עדכון האם היא הצליחה להגיע למספר המבוקש. למעשה, חשבון האינסטגרם הזה הוסר מאז - אולי עקב התוכן הפרובוקטיבי ששיתפה מההפלגה.

בסרטונים רואים את MC Pipokinha מבצעת את תעלוליה הנועזים הרגילים על סיפון הספינה, כשהיא מתפשטת ומצטלמת עם אורחים כששדיה חשופים. סרטון אחר הראה אותה מבצעת ריקוד לאפדאנס ארוטי לגבר על כיסא גלגלים.

MC Pipokinha מבצעת לאפ דאנס על בחור בכיסא גלגלים בשייט של ניימאר. X (Twitter), תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
MC Pipokinha מבצעת לאפ דאנס על בחור בכיסא גלגלים בשייט של ניימאר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, X (Twitter)

עוד תמונות שלה מהשייט:

הקליפ לשיר Bota na Pipokinha

בתמונה אחת, קולגה שלה, MC Poze, מצטלם לצידה בעודו אוחז בשדיה החשופים של הזמרת ומחייך למצלמה. בסרטון נוסף ניתן לראות את MC Pipokinha מרימה את החצאית שלה וחושפת לחוגגים אחרים חוסר מסוים בתחתונים.

חלק מהאורחים בשייט התלוננו עליה ועל חברותיה שרקדו ערומות על הסיפון - בטענה שבפרסומות של השייט הוא מתואר כ"שלושה ימים ושלושה לילות של כיף והנאה - לכל המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully