וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלק בולדווין הואשם שוב בגרימת מוות ברשלנות של הצלמת בסרטו

למרות שלפני תשעה חודשים הוחלט שלא להאשים אותו, שחקן הקולנוע אלק בולדווין הואשם בהריגה בשוגג, לאחר מות הצלמת האלינה האצ'ינס, בעקבות ראיות חדשות שצצו. במקרה של הרשעה, בולדווין עלול למצוא את עצמו בכלא למשך שנה וחצי

בווידאו: תיעוד מהתשאול הראשוני של השחקן אלק בולדווין אחרי הירי הקטלני על סט הסרט "Rust"/צילום: תיעוד ממצלמות הגוף של השוטרים, רויטרס

השחקן אלק בולדווין הואשם הערב (שישי) שוב בניו מקסיקו בשני סעיפים של הריגה ברשלנות, בעקבות הירי על הסט של הסרט "ראסט".

למרות שלפני תשעה חודשים בוטלו האישומים נגדו, כוכב הקולנוע והטלוויזיה האמריקני מואשם פעם נוספת בהריגתה בשוגג של הצלמת האלינה האצ'ינס בצילומי הסרט "ראסט" באוקטובר 2021. כך קבע חבר מושבעים בניו מקסיקו.

בחודש אפריל האחרון בוטל האישומים שהוגשו נגד בולדווין בינואר 2023, בשל ראיות חדשות שקיבלה אז התביעה, לפיהן האקדח ממנו נורה הכדור בזמן צילומי הסרט עבר תהליך שפצור מאז שיוצר. כעת, בעקבות ראיות חדשות שקיבלו, הוחלט להביאו לדין. על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, הראיות החדשות הובאו בפני חבר המושבעים אתמול. אם יורשע, בולדווין צפוי לעונש של עד 18 חודשי מאסר.

השחקן אלק בולדווין. AP Photo/Seth Wenig, File, AP
השחקן אלק בולדווין/AP, AP Photo/Seth Wenig, File

התאונה הנוראית התרחשה באוקטובר 2021 בעת צילומי הסרט מחוץ לסנטה פה, ניו מקסיקו. בולדווין עשה חזרות עם אקדח וירה כדור חי שפגע בחזה של האצ'ינס בת ה-42 והרג אותה. בנוסף הוא גם פגע בבמאי האוקראיני ג'ואל סוזה, ששרד.

כשנשאל בריאיון לאחר התקרית כיצד הגיעה תחמושת חיה לסט של הסרט שבו כיכב ואותו גם הפיק, השיב בולדווין שאינו יודע. "אין לי מושג. מישהו הכניס קליע אמיתי לתוך האקדח, הקליע הזה לא היה אמור להיות שם בכלל", אמר. בתחילה, רשויות התביעה סברו כי הייתה זו אחריותו של בולדווין לוודא שהאקדח ריק מכדורים ובכל מקרה לא היה צריך לכוון אותו לראשו של איש, אך כאמור - הן חזרו בהן.

בחודש האחרון הגיע בולדווין להסדר עם משפחתה של הצלמת, שבמסגרתו התביעה האזרחית של המשפחה נגד השחקן תידחה וצילומי הסרט יתחדשו עם כל השחקנים הראשיים המקוריים. "אין לי עניין לעסוק בהאשמות", אמר מתיו האצ'ינס, אלמנה של הצלמת, שבמסגרת העסקה יהפוך למפיק בפועל של הסרט. "כולנו מאמינים שמותה של הלינה היה תאונה איומה". התנאים המדויקים של ההסדר, הכפוף לאישור בית המשפט, לא נחשפו במלואם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully