וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס ריצ'רדס על סצנת השלישייה ב"משולש פראי": "ניהלתי משא ומתן על הפטמות שלי"

15.2.2024 / 0:06

כוכבת "משולש פראי", דניס ריצ'רדס, חשפה שנאלצה להתווכח על כמה פטמות היא מוכנה לחשוף בסרט ומתפללת שילדיה לעולם לא יראו את הסרט - ומהי הסצינה שהייתה נועזת מדי אפילו עבור הסרט הזה ונגנזה?

הטריילר לסרט "משולש פראי"/Sony Pictures

השחקנית דניס ריצ'רדס דיברה בפתיחות על הצילומים לסרט הנועז שהפך אותה לכוכבת,"משולש פראי (Wild Things) שיצא בשנת 1998, בעודה "מתפללת לאלוהים" שילדיה לעולם לא יראו אותו. דניס ריצ'רדס שגילמה את התלמידה המיוחסת קלי, סיפרה שניהלה משא ומתן רציני על תפקידה בסרט, כשהתמקחה על מספר הפטמות שהיא מוכנה לחשוף על המסך. ריצ'רדס סיפרה בפרק של "עקרות בית אמיתיות: בוורלי הילס" שהמשא ומתן בינה לבין המנהלים והסוכנים שלה נע הלוך ושוב סביב השאלה "על כמה פטמות חשופות מדובר?".

ריצ'רדס צחקה והסבירה שרק אחת אמורה הייתה להיות מוצגת על המסך, אולם איכשהו העסקה נסגרה בסוף על שתיים. כוכבת "עקרות בית אמיתיות", ליסה רינה, שאלה אותה איך היא תגיב כשילדיה יראו את הסרט - וריצ'רדס השיבה לה שהיא "מתפללת לאלוהים שהם לעולם לא יראו אותו". הכוכבת, שחולקת בת עם השחקן צ'ארלי שין, התוודתה שהיא לא רוצה שלאף אחד משלושת ילדיה "יחרטו המראות האלה", על אף שרינה חושדת ש"הם כנראה כבר ראו אותו".

ליסה שאלה את ריצ'רדס "איך זה היה להצטלם עבור סצנת השלישייה?" והיא השיבה: "עשינו הרבה. זה מוזר אבל את רק צריכה להתחייב לזה. אני אגיד את זה ככה, כשהיינו רק אני והיא (נב קמפבל), זה היה קל יותר כי אתן פשוט מרגישות שתגנו אחת על השנייה, אבל החלק שלא היה קל בסצנה הזו היה הידיעה שאנשים בצוות הסתכלו עלינו ובטח חשבו: 'הו, שתי בנות מתנשקות'".

סצינת השלישייה בסרט "משולש פראי". מתוך הסרט "משולש קטלני", Giphy
סצינת השלישייה בסרט "משולש פראי"/Giphy, מתוך הסרט "משולש קטלני"

כשנשאלה "מה אביה חושב על הסרט?", השיבה השחקנית: "סיפרתי לאמא שלי על הסצנה כי לא רציתי שאבא שלי יראה אותי בסיטואציה הזאת. אמרתי לאמא שלי שזה מגיע אז היא ביקשה ממנו לעזוב את האולם וגם היא עזבה איתו. הוא ממילא לא ירצה לראות את בתו כך".

ברגע אחר בפרק, דניס סיפרה שזו הייתה החלטה קשה עבורה לקחת את תפקיד התלמידה השובבה ב"משולש פראי", מכיוון שהיא "גדלה במשפחה מאוד שמרנית שהלכה לכנסייה כל שבוע" וגידלה אותה ככמו "ילדה קתולית מבית טוב". עם זאת וללא התמקדות בסצנה "הבעייתית", הוריה תמכו בבחירתה לשחק בסרט - ואמה היתה למעשה זו שאמרה לה "ללכת על זה" לטובת הקריירה שלה.

לסיפורים ביזאריים ומעניינים מהעולם - בואו לערוץ הווטסאפ שלנו >>>


עוד בנושא:
כוכבות הסרט "הרגישו כמו זונות" לאחר "אורגזמה במשך שש שעות רצופות"

הרסו לנו את הילדות: כוכבי ניקלודיאון חשפו שהיו עושים מין אוראלי מאחורי הקלעים כשהיו בני 15

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הסצינה האבודה

בעוד שהסצנה האינטימית בין דניס ריצ'רדס לנב קמפבל הפכה לאחת הסצנות האייקוניות של הסרט, מתברר שסצנה דומה - הפעם בין שני גברים - נותרה על רצפת חדר העריכה, או ליתר דיוק - הרבה לפני כן.

במאי הסרט, ג'ון מקנוטון, חשף בעבר שסאם (מאט דילון) וריי (קווין בייקון) היום אמורים "ללכת על זה". בתסריט המקורי שכתב סטיבן פיטרס הופיעה סצנת מקלחת אירוטית של השניים. הבמאי אמר ל-Yahoo Entertainment: "בגרסה המקורית, מאט נכנס להתקלח ומצא שם את קווין. הם היו אמורים להסתכל אחד על השני מלמעלה למטה ואז בום - ללכת על זה".

קווין בייקון ומאט דילון בסצנה שנגנזה בסרט "משולש פראי". Sony Pictures,
קווין בייקון ומאט דילון בסצנה שנגנזה בסרט "משולש פראי"/Sony Pictures

עם זאת, מקנוטון סיפר שרגע לפני שהמצלמות התחילו לצלם, אחד השחקנים הבהיר שהוא לא מעוניין לצלם את הסצנה והאלמנט העלילתי הזה ירד. הוא לא מפרט מי מהשחקנים התנגד, אולם הוא טוען שקיבל את ההחלטה יחסית בקלות: "אני אוהב הפתעות, ואני אוהב כשלא רואים את זה מגיע", הוא אמר, "אבל באותו רגע הבנתי שלפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים. המשכנו הלאה".

גם בייקון וגם דילון דנו בסצנה שירדה בראיונות קודמים. בשנת 2005, בייקון אמר ל-Total Film כי הוא חושב שרגע החשיפה הזו היה יכול להיות מבריק, אך האשים את מממני הסרט בכך שהביאו לביטול הסצנה, וטען: "הם לא אהבו את הרעיון של גברים עושים את זה". דילון הודה: "הוקל לי כשהם נפטרו מהסצנה הזו". הוא הוסיף: "אבל קווין נראה די בעניין, בכל אופן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully