וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הקומדיה וההומור יצדיע לגבי עמרני לקראת יום הולדתו ה-90

עודכן לאחרונה: 14.2.2024 / 11:14

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין מציין עשור ויתקיים בראשון לציון ב-23-20 במרץ. הוא יכלול מופע מחווה לשחקן גבי עמרני לקראת יום הולדתו ה-90, מופע מיוחד של הגבעטרון שתארח את טוביה צפיר וכן מופעים של ישראל קטורזה, ליאור סושרד ומירית גליצקי ("מוגזמת")

השחקן גבי עמרני. ינאי יחיאל,
בקרוב בן 90. גבי עמרני/ינאי יחיאל

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין מציין עשור ויתקיים בראשון לציון ב-23-20 במרץ בהשתתפות אמנים רבים. הפסטיבל יכלול את הפקת המקור "מלך ליום אחד" - מחווה לשחקן גבי עמרני, שיציין בהמשך השנה יום הולדת 90. במופע ישתתפו אלי יצפאן, בעז שרעבי, דרור קרן, חנן יובל, טוביה צפיר, ליבי רן, מיקי קם, מירי אלוני, עידו מוסרי, קובי אוז ונעם סמל.

להקת הגבעטרון, כלת פרס ישראל, בניהולו ובניצוחו המוזיקלי של אילן גלבוע, תקיים מופע מיוחד לפסטיבל ההומור בו תארח את טוביה צפיר. בפסטיבל יעלו גם מופעים של ישראל קטורזה, ליאור סושרד ומירית גליצקי, המוכרת מהרשתות כ"מוגזמת".

גם השנה תתקיים תחרות המונולוג הקומי בה ישתתפו תלמידי בתי הספר למשחק ברחבי הארץ, שיציגו בפני צוות שופטים בראשות הבמאי והמנהל האומנותי של הבימה, משה קפטן. לזוכה יוענק פרס כספי ע"ש ספי ריבלין לטובת מלגת לימודים.

הפסטיבל מופק על ידי החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש של ראשון לציון ועל הניהול והתוכן חתום רמי בז'ה. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully