וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ברור איך כוכבת "ג'יימס בונד" ו"אינדיאנה ג'ונס" לא השתנתה ב-35 שנים

11.8.2024 / 0:04

נראה שעבור כוכבת הקולנוע ואייקון שנות ה-80, אליסון דודי, הזמן לא שינה דבר. בתמונות המעודכנות שלה היא נראית צעירה מתמיד - וברשת מקנאים אך מפרגנים

הטריילר לסרט ג'יימס בונד "רצח בעיניים"/Prime

קשה להאמין שאליסון דודי, כוכבת "ג'יימס בונד - רצח בעיניים" מ-1985 ו"אינדיאנה ג'ונס ומסע הצלב האחרון" מ-1989, כבר בת 58. לא רק בגלל שזה אומר שאנחנו הזדקנו, אלא גם כי היא נראית פשוט וואו!!! סליחה על הניסוח, אבל לגמרי נותרנו חסרי מילים.

35 שנים חלפו מאז כיכבה על המסך הגדול - ונראה כי אייקון שנות ה-80 מצאה את מעיין הנעורים. מעריצים מהעבר נתקלו בעמוד האינסטגרם שלה והופתעו לגלות כמה צעירה היא נראית. באחת התמונות ששיתפה בשנים האחרונות היא נראית עם כלב המשפחה המתוק על רקע תמונה שלה מימי "ג'יימס בונד" ו"אינדיאנה ג'ונס" - וממש נראה כאילו הזמן עמד מלכת. אליסון כתבה בפוסט: "רק רצינו להגיד שלום לכל מעריצי אינדיאנה ג'ונס, ג'יימס בונד ו-RRR".

"התנשאי לי?" כתב אחד בתגובה לתמונה ואחר הסכים: "את מהממת". עוד בעמוד האינסטגרם שלה תוכלו למצוא תמונה של הכוכבת עם ריי סטיבנסון המנוח שגילם את בעלה בסרט RRR, תמונה שלה חותמת על פוסטר במפגש מעריצים, תמונות עדכניות יותר שלה מצילומי הסרט RRR (שם גילמה את ליידי קת'רין בוקסטון) ולא מעט תמונות נוסטלגיות שלה.

ככה היא נראתה בשיא תהילתה

וככה היא נראית היום:

דודי בת ה-58 פרצה לאור הזרקורים בתחילת שנות ה-80 לאחר שמשכה את תשומת לבו של מנהל הליהוק של "ג'יימס בונד" והשתתפה בסרט "רצח בעיניים" לצידו של רוג'ר מור ובגיל שמונה עשרה היא הייתה לנערת בונד הצעירה אי פעם. התפקיד הגדול ביותר שלה הגיע כאשר לוהקה לסרט "אינדיאנה ג'ונס ומסע הצלב האחרון", שם כיכבה לצד האריסון פורד ושון קונרי ב-1989 וגילמה את הארכאולוגית האוסטרית הנאצית ד"ר אלזה שניידר. ב-1991 אליסון עשתה צעד גדול נוסף והפכה לפנים החדשות של מותג הטיפוח L'Oréal, כשנבחרה להחליף את סיביל שפרד.

בארבעת העשורים בהם שיחקה, אליסון כיכבה בשורה ארוכה של להיטים - כולל "מכרות המלך שלמה" לצד פטריק סווייזי המנוח. היא ביצעה את הופעת הבכורה שלה בתעשיית הקולנוע ההודית לפני שנתיים עם יציאת הסרט RRR לאקרנים. הוא הפך לסרט ההודי הראשון שזכה בפרס אוסקר עד כה, כמו גם גרף כמה פרסים נוספים בטקסים אחרים.


עוד בתרבות:
כוכב "שני גברים וחצי" בלתי ניתן לזיהוי: "תפסיקו לצפות בסדרה. זו זוהמה"

כוכבת "זינה הנסיכה הלוחמת" חושפת האם היה רומן לסבי בין הדמויות

זוכרים אותה ככה?

והנה היא שלושה עשורים אחרי:

אליסון חולקת שני ילדים עם בעלה לשעבר גאווין או'ריילי. בני הזוג לשעבר עברו לגור באחוזה ענקית (10,000 רגל) עם נוף לים בדלקי שבאירלנד. הבית היה היקר ביותר במדינה בזמן רכישתו. אליסון הייתה מאורסת לאיש העסקים תאדג גארי במשך שנה לפני שביטלה אירוסיה ב-2015. כיום היא אינה נשואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully