וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס חושפת את תאריך חזרתה של הסדרה הכי נצפית שלה אי פעם

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 9:13

ענקית הסטרימינג כבר הודיעה ש"משחק הדיונון" תעלה ב-2024, ועכשיו היא חושפת את התאריך המדויק. כמו כן מעדכנת נטפליקס שהסדרה תסתיים אחרי עונתה השלישית

טיזר לעונה השנייה של "משחק הדיונון"/נטפליקס

המשחקים ממשיכים: יותר משלוש שנים אחרי שעלתה לראשונה, הסדרה "משחק הדיונון" תשוב עם עונה שנייה ב-26 בדצמבר, כך הודיעה נטפליקס הלילה (חמישי שעון ישראל). בנוסף, על פי שירות הסטרימינג, העונה השלישית תהיה האחרונה. במקרה שלה ההמתנה תהיה קצרה בהרבה - היא צפויה להגיע במהלך 2025.

נטפליקס חשפה את הפרטים בטיזר חדש בהשראת האולימפיאדה, במסגרתו אצנים על מסלול המרוצים מתחילים במרוץ, אולם אז שחקני הדיונון, לבושים בחליפות הטרנינג המוכרות, עוקפים אותם באימה וצרחות ונופלים על הקרקע. לאחר מכן אנו רואים שהאנשים במסכות, אלה שמפעילים את המשחק ומפקחים עליו, עומדים בשדה שבמרכז המסלול ומביטים בהם. "עברו שלוש שנים", אומר המנהיג, "רוצים לשחק שוב?". צפו בטיזר למעלה.


שמרו במועדפים: כל הסדרות השוות שמגיעות החודש למסך
סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

משחק הדיונון. נטפליקס,
עדיין הכי נצפית בתולדות נטפליקס. "משחק הדיונון"/נטפליקס

מאז בכורתה בספטמבר 2021, "משחק הדיונון" הפכה לסדרה הנצפית ביותר אי פעם של ענקית הסטרימינג, תואר שהיא מחזיקה בו עד היום. הסדרה מתארת משחק אלים מאוד המשסה זה בזה מעוטי יכולת שמקווים לזכות בפרס כספי עצום, בעודם מנסים להביס זה את זה במשחקי ילדים. מי שלא מנצח - מקפח את חייו. ההצלחה הגדולה הניבה את "אתגר הדיונון", תוכנית ריאליטי שעלתה בנובמבר 2023, ובמסגרתה הפך המשחק שבבסיס הסדרה למשימות אמיתיות עם פרס כספי אדיר. בנוסף צפוי להגיע משחק וידאו המבוסס על הסדרה.

עלילת העונה השנייה של הסדרה המקורית מתרחשת שלוש שנים אחרי שהגיבור, ג'י-הון, שחקן 456, ניצח במשחק הדיונון. כעת הוא נחוש למצוא את האנשים שמאחורי המשחק ולשים קץ לספורט המרושע שלהם. הוא משתמש בהון שזכה בו כדי לממן את החיפוש שלו, אבל כשמאמציו מניבים תוצאות, הדרך להפיל את הארגון מתגלה כקטלנית יותר ממה שהוא דמיין: כדי לסיים את המשחק, הוא צריך להיכנס אליו מחדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully