וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "משחקי הכס" מודה: "נעשו טעויות" ו"אולי הסוף היה נמהר"

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 10:43

בריאיון חדש אמר קיט הרינגטון על סוף סדרת הענק: "אני מבין שכמה אנשים חשבו שזה נמהר, ואולי אני מסכים איתם", אך גם הוסיף: "אני לא בטוח שהייתה חלופה כלשהי"

טריילר "משחקי הכס" עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון/HBO

קיט הרינגטון מודה שנעשו טעויות בעת יצירת הסוף של "משחקי הכס". בריאיון ל-GQ לקראת העונה השלישית של הסדרה המעולה "התעשייה", אמר השחקן כי ייתכן שהסוף היה נמהר, אבל מוסיף ומציין כי לא בטוח שהייתה אפשרות אחרת בהתחשב בתשישות השחקנים והצוות.

"אני חושב שאם הייתה אשמה כלשהי בסוף של 'משחקי הכס', היא שכולנו היינו כל כך עייפים, לא יכולנו להמשיך יותר", אמר הרינגטון, שגילם את ג'ון סנואו בסדרת הענק, "ולכן אני מבין שכמה אנשים חשבו שזה נמהר, ואולי אני מסכים איתם. אבל אני לא בטוח שהייתה חלופה כלשהי. אני מסתכל על תמונות שלי באותה עונה אחרונה, ואני נראה מותש. אני נראה גמור. לא הייתה בי עוד עונה".

הריגנטון התייחס גם לביקורות ותגובות הנגד שפרק הסיום זכה להן: "אני חושב שנעשו טעויות, מבחינה סיפורית, לקראת הסוף אולי. אני חושב שהיו כמה בחירות מעניינות שלא ממש עבדו".


יעניין אתכן גם:
"בית הדרקון" היא סדרה בסדר. אפילו בסדר גמור. זאת בדיוק הבעיה
נחשף הליהוק לסדרה "האביר משבע הממלכות" מעולם "משחקי הכס"
מתלבטים לגבי הסדרה החדשה של יוצרי "משחקי הכס"? הפרק החמישי ירסק לכם את הספקות

קיט הרינגטון, "משחקי הכס" עונה 8 פרק 6, הפרק האחרון בסדרה. Helen Sloan/HBO,
"אני מסתכל על תמונות שלי באותה עונה אחרונה, ואני נראה מותש". קיט הרינגטון בפרק האחרון של "משחקי הכס"/Helen Sloan/HBO

הרינגטון אמור היה לככב בסדרת המשך של "משחקי הכס" שתתמקד בג'ון סנואו. הסדרה הייתה בפיתוח במשך תקופה אך לבסוף ירדה מהפרק. בריאיון החדש הרינגטון חזר פחות או יותר על הסיבות שנתן בעבר: "HBO הם אלה שבאו אליי ואמרו לי, 'תוכל לשקול את זה?'. התגובה הראשונה שלי הייתה 'לא'. ואז חשבתי שיכול להיות סיפור מעניין וחשוב על החייל אחרי המלחמה. הרגשתי שאולי נשאר משהו להגיד ונשאר סיפור לספר בצורה די מוגבלת. בילינו כמה שנים בשיחות כדי לפתח את זה. וזה פשוט לא... שום דבר לא ריגש אותנו מספיק. בסופו של דבר, קצת נסוגתי ואמרתי, 'אני חושב שאם נדחוף את זה הלאה ונמשיך לפתח את זה, אנחנו עלולים לגמור עם משהו לא טוב. וזה הדבר האחרון שכולנו רוצים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully