וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שייצג אותנו באירוויזיון: קבלו את התפקיד החדש של מיכאל בן דוד

14.10.2024 / 17:09

המחזמר, "דייט ראשון", מבויים על ידי עוז מורג בתיאטרון העברי. בן דוד ישחק בו לצד אלה לי להב ואברהם ארנסון. המחזמר עלה לראשונה בברוודווי בשנת 2013

מיכאל בן דוד. שחר ארביב,
מיכאל בן דוד/שחר ארביב

מיכאל בן דוד, נציג ישראל באירוויזיון 2022, לוהק לראשונה לתפקיד במחזמר, כך נודע לוואלה תרבות. בן דוד ישתתף במחזמר "דייט ראשון", בבימויו של עוז מורג, שיעלה בסוף החודש בתיאטרון העברי. בן דוד ישחק במחזמר לצד אלה לי להב ואברהם ארנסון. לצד מורג, החתום כבמאי וכוריאוגרף, המחזמר מנוהל אמנותית על ידי גדי צדקה וינוהל מוזיקלית על ידי טל בלכרוביץ'.

המחזמר "דייט ראשון" עלה לראשונה בברוודווי בשנת 2013, בתיאטרון לונגאייקר (Longacre). הוא נכתב על ידי אוסטין וויסנברג והמוזיקה נוצרה על ידי אלן זקרי ומייקל ווינר. בהמשך עלה גם בטוקיו, בואנוס אייריס, מלבורן, לונדון ומוסקבה. המחזמר עוסק בקייסי ואהרון, שנפגשים לבליינד דייט. היא ניו יורקרית חדה ומגניבה והוא יהודי אמריקאי חנון. תוך כדי הדייט מופיעות דמויות מעולמם של הזוג: האקסית המיתולוגית והפתיינית, האחות הלחוצה והמלחיצה, הסבתא המקטרת וכומר, שגורמים להם לחוות את הדייט בצורה שונה מהרגיל, עד שהם מאבדים את זה לגמרי.

אלה לי להב ואברהם ארנסון במחזמר "דייט ראשון" של התיאטרון העברי. שי הנסב,
אלה לי להב ואברהם ארנסון במחזמר "דייט ראשון" של התיאטרון העברי/שי הנסב

זו הפעם הראשונה שבן דוד בן ה-28 משתתף בהצגה מאז שלמד משחק בבית צבי. הוא פרץ לתודעה כשהשתתף בריאליטי "אקס פקטור ישראל". לאחר שזכה בתחרות, נבחר לייצג את ישראל באירוויזיון 2022 שהתקיים בטורינו, איטליה, עם השיר "I.M". בן דוד לא הצליח להעפיל לגמר התחרות וזכור בגלל המבוכה שיצר כשנדחף בשידור בין מנחי חצי הגמר. לאחר התחרות, השתתף במופעי איחוד חלקי של נוער שוליים, במקום הסולן המקורי של הלהקה, מיקיאגי, הוציא מספר סינגלים, השתתף בסדרת הנוער "לעוף על אנה" והתחתן עם בן זוגו.

פרסום ראשון: "בובספוג - המחזמר" יעלה לראשונה בישראל בכיכוב מדבבי הסדרה בארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully