וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה גולשת 06: מדריך תכנים תרבותיים בחינם ברשת

הילית וולברג

9.4.2012 / 10:21

כשלוח השידורים בטלוויזיה יבש מתוכן, הנה תחנות אינטרנטיות שיעבירו לכם את הזמן - מסטרימינג של "סאות'פארק", דרך תוכנית בישול לשיכורים ועד לחתולי נינג'ה

עם תכניות החורף של הזכייניות שהגיעו לקיצן, ועם חול המועד שלרוב מותיר את הערוצים המרכזיים יבשים מתוכן, חג הפסח הוא הזדמנות נפלאה להשלמות צפייה, מרתונים או דילוג בין תכנים חדשים ומרתקים שצצים בכל יום באינטרנט. הנה 13 תחנות אינטרנטיות שטוב לדעת על קיומן.

1. רדיו "הקצה"

נדב רביד וקוואמי עמלו במשך זמן רב, יחד עם קבוצה מוכשרת של אנשים, על הפרויקט העצמאי הנפלא הזה ובשבוע שעבר השיקו את גרסת הבטא של "הקצה" האינטרנטית. בכל יום ב-15:00 תוכלו להאזין לתכנית בת שעתיים שיגישו קוואמי, לאון פלדמן, נדב רביד, יואב קוטנר, אמיר אגוזי, עפרי גופר ויוני שרוני (בהתאמה לימות השבוע) ובשאר הזמן תוכלו להתענג על ארכיון התכניות המלא.

2. קרבות ראפ היסטוריים

"Epic Rap Battles of History" היא סדרה מקורית שיצרו נייס פיט ואפיק לויד בשנה שעברה והיא מעמתת לקרב ראפ מצחיק שתי דמויות אייקוניות ומשפיעות, לרוב אחת היסטורית ואחת מהתרבות הפופולרית העכשווית. אם עוד לא יצא לכם, זה הזמן להשלים צפייה בקרבות כמו דארת' ויידר נגד היטלר, ג'סטין ביבר נגד בטהובן והסרטון הכי טרי בסדרה – אלביס פרסלי נגד מייקל ג'קסון. אתם מוזמנים גם להכריז על המנצח ולשלוח רעיונות ליוצרים עבור הקרב הבא.

3. הישגי ממשלת ישראל

אי אפשר לשים את האצבע במדויק על מרכיבי הביזאר בסרטון ששחרר משרד ראש הממשלה לרגל החג ולציון שלוש שנות פעילות של ממשלת נתניהו, אבל אין ספק שהוא מטריד ולאו דווקא ברמה הפוליטית שלו. מצד אחד מדובר ביוזמה שיווקית שחושבת מחוץ לקופסה (אפילו אם הקופסה היתה כלואה בארון מלא נפתלין). מצד השני, משהו במפת ישראל המונפשת שעל פניה מרוח חיוך מטופש בעת שהעולם עולה באש, או כשטילים תוקפים הדרום, מעלה דאגה על הפנים. גם הילדה הקטנה המצוירת עם קווים במקום גפיים ומדובבת בקול תינוקי, מתכתבת יותר עם תיק עבודות של רוצחים סדרתיים מאשר עם סרטון הישגים של ממשלה ובאופן כללי נודף ריח עז של תעמולה מסרטון כזה וז'אנר האנימציה רק מעורר אסוציאציה לשטיפות מוח אפלוליות. קריפי.

4. "ניצה ולחם"

רועי כפרי וניב מג'ר עושים ניצה ולחם באתר Flix עוד מ-2007 והסוד לעלייה העקבית בקהל הצופים שלהם טמון בכך שהם מצחיקים, מוכשרים והכי חשוב, מתמידים (מצרך נדיר באינטרנט הישראלי). הגילוי הנאות בתחתית הכתבה לא היה משנה במאום את ההמלצה להשלים את כל הפרקים שטרם ראיתם ואפשר להתחיל מההתחלה או מקלאסיקות כמו "צלב כרס" או "שיחות עם אלוהים". לאחרונה הוצגו מערכונים חדשים של ניצה ולחם בתכנית "קאמבק" וגם הם זמינים לצפייה בערוץ שלהם.

5. "אוף סקרין"

טל גולדנברג וגל זלדניאק כתבו וביימו את "אוף סקרין" שעלילתה סובבת שני חברים שיעשו הכל בשביל להשיג סדרת טלוויזיה. הם גייסו לפרויקט כוכבים כמו מיכאל מושונוב, ששי קשת ועמוס לביא ז"ל וצילמו פיילוט שיועד לטלוויזיה. בסופו של דבר, החליטו גולדנברג וזלדניאק להפוך את הפיילוט לסדרת אינטרנט בת שישה פרקים והסדרה עלתה בסוף השנה שעברה באתר וואלה!. אם טרם ראיתם, תוכלו להשלים את כל הפרקים כאן.

6. "סאות'פארק"

אולפני "סאות'פארק" ברשת פועלים זה זמן רב ועדיין, מדי פעם אדם צריך תזכורת על כך שהוא יכול לצפות בכל זמן שיחפוץ בכל פרק או עונה בסדרה המופלאה של מאט סטון וטריי פרקר. העונה החדשה שהחלה בארצות הברית היא הזדמנות נפלאה להתרענן בקלאסיקות: פרק המאתיים, Fishticks עם הדמות של קנייה ווסט, הפרק הגאוני על בריטני ספירס, טרילוגיית Imaginationland והפרק הכי מוצלח של העונה הנוכחית, Faith Hilling.

7. "הדיילי שואו" ו"דו"ח קולבר"

באותה הרשת, מרחק כמה עמודים מ"סאות' פארק" שוכנים להם ג'ון סטיוארט עם "הדיילי שואו" וסטיבן קולבר עם "דו"ח קולבר" ועושים קומדיה נהדרת, נושכת ומרגשת לצפייה בחינם מכל מקום בעולם. אין זמן לא טוב לפרק של הדיילי או הדו"ח, אבל המירוץ לראשות המפלגה הרפובליקנית באמריקה הוא כמו האביב עבור שני הדובדבנים, סטיוארט וקולבר.

8. Ninja Cat

נינג'ה קאט הצרפתית נולדה קצת אחרי חתולונובלה הישראלית וכמוה, לוקחת את סרטוני החתולים ברשת לז'אנרים אחרים, סרטי נינג'ה במקרה הזה. הפרקים עצמם בצרפתית אבל מופיעים עם תרגום ומצליחים לרענן שוב את חוויית הצפייה הבלתי ניתנת לעצירה בחתולים מטופשים באינטרנט. בהזדמנות זאת, צפו בפרקים חדשים של גטונובלה האנגלית.

9. "My Drunk Kitchen"

האנה הארט, או הארטו כמו שהיא נקראת באינטרנט, היא בחורה מצחיקה ושולפת מהירה והכוכבת של "My Drunk Kitchen", תכנית בישול לשיכורים ולא לבשלנים. מדי תכנית היא שותה המון ומנסה להכין מעדן כלשהו. התוצאה היא הנאה כפולה: גם סרטון אוכל וגם סרטון שיכורים.

10. "Gloves and Boots"

"גלוב ובוטס" הוא בלוג וידאו חמוד ומצחיק שמארח שתי בובות בשם מריו ופאפא עם סדרת סרטונים מצחיקה שמקיפה שלל נושאים. הכתיבה של הסרטונים מצוינת, ההפקה מושקעת והבובות הופכות דברים מסוימים למצחיקים יותר מטבעם. השנה זכו היוצרים בפרס השורטי, המוקיר יצירה של תוכן קצר ואיכותי ברשתות חברתיות מזה ארבע שנים. בקמפיין למען הזכייה הבטיחו הבובות שאם יזכו, הן יחליקו על שירותים ניידים בהר מושלג בוויומינג וכך גם עשו. מומלץ לצפות גם בהיסטוריה של הטלוויזיה, בפרק הזומבים וב-10 סיבות לשנוא את פייסבוק.

מריו ופאפא מסבירים מהו היפסטר:

11. האזנה לאלבום החדש של אורביטל

מאז 2004 לא שחרר הצמד אלבום מלא וזו סיבה טובה לפנות זמן בחג כדי לשמוע את הבשורה שלהם ל-2012, "Wonky". האלבום יצא כבר באנגליה ומוצע להאזנה מלאה ברשת באדיבות NME. אפשר גם לצפות בסרטון שמסביר כל טראק באלבום ששחרר הצמד ובקליפ החתולים המלחיץ ל-"Wonkey".

12. I Waste So Much Time

האתר הבא מגלם את הסיבה לבקר אותו באמצעות השם שלו ואם גם אתם מבזבזים כל כך הרבה זמן, הגעתם למקום הנכון. יש מאות אתרים ובלוגים כאלה בכל פינה, אבל הסלקציה של iwastesomuchtime.com היא שילוב מושלם של תמונות וסרטונים עם חתולים וילדים במינון מבוקר ועם מערכת סינון נוחה.

13. Break Ups: The Series

לקראת טקס הפרסים השני של Vimeo ביוני הקרוב, מומלץ לבדוק את העבודות של טד טרמפר, הזוכה מ-2011, ובמיוחד את הסדרה המרתקת Break Ups: The Series עליה קיבל את הפרס. מדובר באימפרוביזציה למצלמה של סצנת פרידה בין זוג, בכל פעם זוג אחר וסיטואציה אחרת ובזוויות צילום מעניינות. חלק מהסצנות נראות מופרכות, אבל יש פרקים שיכולים לרגש עד דמעות שכמעט ותשכחו שמדובר בשני שחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully