וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה גולשת: הרגעים הכי גדולים ברשת 2013

הילית וולברג

23.12.2013 / 13:08

צוקרברג נבהל מסנאפצ'אט, כולם מביכים בהארלם שייק, מיילי סיירוס הכי מביכה בכללי וביונסה גואלת את עצמה מתמונות לא מחמיאות באלבום בהפתעה. סיכום השנה ברשת

תינוקות מדברים, חתולים אנושיים, קוריאנים מזמרים, ממים, ממים ועוד ממים. בכל דקה האינטרנט מייצר עבורנו רגעים כאלה שאולי שכחנו אבל גוגל תזכיר לנו לנצח. חלק מהרגעים האינטרנטיים הללו מרגשים, חלקם מועילים לאנושות כולה וחלקם - טוב, רובם הגדול, הם בזבוז מוחלט של זמן מול המחשב בצחוק מטופש או התחמקות מהעבודה שהצטברה לכם באימייל.

זה נכון שבלי האינטרנט היינו בריאים יותר, חדים יותר, אולי אפילו נחמדים יותר. אבל עד שזה יקרה, תתקרבו למרחק לא בריא לעיניים אל המסך ותחגגו איתנו את עשרת הרגעים הכי גדולים של הרשת. תודה, אינטרנט!

10. הרגע שבו טיילור סוויפט הפכה לעז

אל תשאלו מה השועל אומר, תשאלו מה העז שרה. הלהיט המתאמץ להיות ויראלי של ילביס אולי כבש אתכם לקראת סוף השנה, אבל 2013 היא לגמרי השנה של העז המזמרת. העז המקורית חיכתה עוד מ-2007 לרגע הנכון שלה לפרוץ לתודעה וזה קרה רשמית עם הלהיט "Trouble" של טיילור סוויפט באחד הסרטונים הכי מטופשים וגם הכי מצחיקים של השנה. בכל פעם שמפלס החרדה או העצבים שלכם עולים, נגנו את הסרטון הנ"ל וגם תנשמו עמוק, זה בטח לא מזיק.

9. הרגע שבו פתאום הכל היה שדיים

אז רובין ת'יק חזר לאור הזרקורים עם הלהיט "Blurred Lines", המנון דיסקו על טהרת מילים אינפנטיליות שמעודדות תקיפה מינית. כדי להיות אפילו יותר פרובוקטיבי, הוא החליט לעטר את הקליפ שלו בהמון המון ציצים, ללא קווים מטושטשים. יוטיוב פחות אהבה ואז נכנעה לגרסה המצונזרת, אלא שאז בא ג'סטין טימברלייק שוויתר על האשה עצמה והעדיף להתמקד רק בשדיים שלה וביוטיוב נאלצו לבלוע את העקרונות בשביל עוד כמה פרסומות. 2013 היא ללא ספק שנת השדיים בכל פינה וזה עוד בלי שאמרנו מיילי סיירוס.

בונוס: טרילוגיית בלאק פריידי של סאות'פארק והעירום האובססיבי של "משחקי הכס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

8. הרגע שבו להארלם נהיה שייק

היום, אם מישהו ישמיע לידכם פיסה מהטראק של באוור זה יכול להיות אחד משני דברים: או שהוא הקיץ מתרדמת של כמה חודשים ארוכים (ואז תנו לו) או שהוא האדם המעצבן בעולם. אבל אז, בתחילת השנה, כשנאבקנו כל כך חזק להוציא את סיי וה"גנגנם סטייל" שלו מהראש, ההארלם שייק נראה כמו פתרון חלופי נחמד ואלו שהשקיעו בו היו אפילו די אחלה, כמו החיילים הבלגים, המיאמי היט והטובים מכולם - הסימפסונס.

הנה עוד כמה סרטוני הארלם שייק מקובצים יחדיו

7. הרגע שבו הזמן חזר ל-2003

ב-2013 אף אחד לא חשב שנדבר על מייספייס שוב, הרשת החברתית שבאה לפני פייסבוק והלכה לאן שרשתות חברתיות הולכות כדי למות (אל ליבת האינטרנט בגרעין של היקום כולו). אלא שאז ג'סטין טימברלייק הוציא אלבום חדש והשיק רשמית בתחילת השנה את "מייספייס החדש" (בו הוא גם שותף), שירות מוזיקה מרשים למדי שהתפאר בממשק משתמש ידידותי וצריכה לא ליניארית של מוזיקה דרך המלצות ומסעות תוכן וירטואליים מעניינים למדי. נכון לעכשיו הרשת ממשיכה לגדול בעקביות ולהוכיח השקה מחודשת מצליחה למדי, אפילו שמארק צוקרברג לא נראה מוטרד.

ג'סטין טימברלייק. AP
צוקרברג עדיין ישן טוב בלילה. ג'סטין טימברלייק/AP

6. הרגע ל-XL של בוקר!

ויראליים ישראלים לא באים באותה תדירות כמו אלו של אמריקה ולכן כשסרטון כזה נולד, צריך לחבק אותו ולעודד את קהילת היוצרים הישראלית להמשיך ולהפוך את האינטרנט למקום טוב יותר גם עבור דוברי העברית. מהצד השני, צריך לספר לכל מי שמנסה, שלחקות את הסרטון הזה בכל מיני גרסאות מעפנות, לא נחשב כיצירה ישראלית מקורית (עיינו מקרה שיט שכל העולם ואחותו אומרים). הרגע של יניר האחמ"ש (ושל איתי זבולון וחבורתו) הוא אחד מהרגעים המצחיקים והמדבקים של 2013. רק לעשות רעש.

5. הרגע של נטפליקס והולו

"בית הקלפים", "משפחה בהפרעה" ושאר מיזמים לסדרות אינטרנט (כמו "The Awesomes" המצחיקה של סת' מאיירס בהולו) סוללים את הדרך ליוצרים למחוק את המתווכים ולעשות תוכן נהדר שכולנו נהיה מוכנים לצפות בו בכיף. ההצלחה במספרים של שתי הסדרות של נטפליקס אמנם נשמרת יחסית בסוד, אבל ההצלחה היחצ"נית שלה (הזכייה וההכרה בטקס פרסי האמי) עשתה את שלה ועתיד סדרות הרשת נראה מבטיח יותר מתמיד עם משחק שפתוח לגופי שידור מסוג חדש בעלויות נמוכות יותר עבור כולנו.

לואי סי קיי כבר אימץ את המודל עם מופע ב-5 דולרים בלבד.

4. הרגע שבו המיקרו וידאו נולד

וידאו זה כל כך 2006 ומיקרו וידאו הוא הדבר החדש. זה התחיל עם ההשקה של ויין שלוותה בהמון פורנו ובמעט סרטונים מוצלחים אבל מצאה את עצמה מהר מאוד בחוד החנית של יצירת סרטונים מצחיקים עד דמעות ב-6 שניות. אינסטגרם הצטרפה לא מאוחר מדי למשחק והפכה את עצמה לכלי השיווקי מספר אחת עבור מותגים השנה וסנאפצ'ט גנבה את ההצגה עם הצעה של 3 מיליארד דולר מפייסבוק לה היא אמרה, בפחות מ-6 שניות, לא. אל תאמרו צ'י - תאמרו צ'ייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייז.

הויין הכי טובים של השנה:

3. הרגע שבו אובמה צילם סלפי

"סלפי" ניצחה מילים כמו "טוורק", "יולו" ו"פומו" בתואר מילת הבאזז של השנה, ממש רגע לפני קו הסיום והכל כי אובמה, ראש ממשלת בריטניה וראש ממשלת דנמרק החליטו לצלם אחת כזו בטקס האשכבה של נלסון מנדלה. לא כוחות. ובכל זאת, "סלפי" נבחרה למילת השנה של מילון אוקספורד והפכה את זה לסופר לגיטימי לעמוד ברחוב ולחייך למכשיר הנייד שלך. מישל אובמה התרשמה פחות.

אובמה, טורנינג-שמידט ראשת ממשלת דנמרק וקמרון ראש ממשלת בריטניה, עושים סלפי בטקס האשכבה לנלסון מנדלה. GettyImages
גם אובמה בסלפי. ועוד בטקס האשכבה של נלסון מנדלה./GettyImages

2. הרגע שבו מיילי פמפמה את המפשעה של רובין ת'יק.

וזהו. פה תם העולם שהכרנו לפני והתחיל העולם שאנחנו מכירים היום בו הישבן והחזה ושאר החלקים הנשיים של מיילי מפוזרים בכל חלקת רשת טובה, או טובה פחות. עולם בו התעוור כל מי שצפה בטקס פרסי המוזיקה של MTV וקולו, שניסה לזעוק אל השמיים בצעקת "לא!" נדם. מהצד השני קיבלנו את הגיף הטוב ביותר לשנת 2013, אז הכל זה שאלה של איזונים בחיים.

1. הרגע הזה ביקום המושלם של ביונסה

השנה של ביונסה נפתחה דווקא לא משהו. באירוע ההשבעה של אובמה היא ליפססה לצלילי ההמנון (ונתפסה), בסופרבול היא נתנה שואו כוחני שהוליד תמונות מאוד לא מחמיאות ברשת, מכתב שמבקש להסיר אותם שהופיע גם הוא ברשת ולבסוף היא החליטה לאסור על כניסת צלמי עיתונות למסע ההופעות שלה, כדי שרק תמונות מושלמות שלה יוצגו בתקשורת.

אבל אז היא שחררה אלבום ממש לא רע בהפתעה, בדיוק בזמן לחגים, כאילו היא בעצמה סנטה קלאוס היורד בסקסיות יתרה מהארובה ושותה מן החלב דל השומן והעוגיות נטולות הגלוטן שהשארנו בשבילו ליד האח. אז מה אם האלבום נפתח בשיר שיוצא נגד תרבות הפוטושופ והשלמות המוחלטת שהיא עצמה מקדשת; אז מה אם היא מתפארת בעצם היותה אישה עצמאית וחזקה אבל מקדישה 5 רצועות שלמות באלבום כדי לספר לנו שהיא שוכבת עם ג'יי זי במטבח, באמבטיה, בלימוזינה ובכל מקום; אז מה אם האלבום יצא בלי שום אזהרה יח"צנית והוא הוא בעצמו הטריק היח"צני הכי גדול שקרה פה השנה; אז מה? ביונסה היא פאקינג חד קרן וורוד שרוכב בכל יום לעבודה על קשת ואנחנו לא. וכן, ככה היא התעוררה, ביצ'ס. מושלמת. שנה אזרחית טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully