וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת איגלז אוף דת' מטאל חוזרת להופעה בישראל

23.3.2016 / 19:00

לראשונה מאז מתקפת הטרור בנובמבר האחרון שהפכה את הלהקה האמריקאית המשמחת לאייקון, חוזרת Eagles of Death Metal להופעה בישראל

צילום באדיבות הבלוג של יובל אראל

(בסרטון: חברי הלהקה בביקור הקודם בישראל)

seperator

לבנו היה עם חברי להקת איגלז אוף דת' מטאל בנובמבר האחרון כאשר טרוריסטים תקפו בהופעתם ורצחו מעריצים ואת אחד מחברי ההפקה. עוד לפני כן, ביולי 2015, הופיעה הלהקה האמריקאית בישראל ופיזרה חום ואהבה לקהל המקומי, כמו גם בוז עמוק לרוג'ר ווטרס. כעת הלהקה בראשותו של ג'סי היוז מתכננת את חזרתה לישראל להופעה נוספת בספטמבר הקרוב, בהפקת שוקי וייס, הפעם בהאנגר 11 תל אביב. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 194 ש"ח, ניתן לרכוש כאן.

איגלז אוף דת' מטאל הופיעה, כאמור, בנובמבר 2015 במועדון הבטקלאן בפריז, לעיני כאלף מעריצים. כשעה לאחר תחילת ההופעה פרצו אל האולם חמושים מארגון דאע"ש והחלו לירות לכל עבר. 89 בני אדם איבדו את חייהם במתקפה. "בהתחלה חשבתי שאלה היו זיקוקים מתפוצצים ומהר מאוד הבנתי שזה לא המקרה", סיפר עדן גלינדו, גיטריסט הלהקה, בריאיון למגזין "Vice". "והבנתי מה היה. באותו זמן ג'סי רץ אליי והיינו בפינת הבמה. לא היינו בטוחים הם מכוונים עלינו או מה מתרחש. ואז כשהוא הסתכל וראה את אחד מהם מוציא מחסנית שנגמרה ומכניס אחת חדשה הוא צעק: 'בואו נברח'. התחלנו לברוח במדרגות ואז ג'סי נזכר שהוא צריך למצוא את טיוזדיי (קרוס, זמרת ליווי) אז הוא עלה למעלה למצוא אותה, היא לא היתה שם אבל הוא ראה את אחד המחבלים. יצאנו לסמטה קטנה ברחוב והנערים והנערות מהקהל כל כך עזרו לנו. הם אמרו לנו 'בואו לכאן, מהכיוון הזה'".

איגלז אוף דת' מטאל בתל אביב: "לעולם לא נחרים מקום כמו ישראל"

טורפים: איגלז אוף דת' מטאל לחצו על כל הכפתורים הנכונים

לא מטאליסטים, חובבי ישראל: הלהקה שעמדה במוקד הפיגוע בפריז

"לא היה לאן לברוח": חברי איגלז אוף דת' מטאל משחזרים את המתקפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully