וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עומדים בקצב: עוד ליהוק מדהים לגל גדות

10.8.2018 / 18:39

הכוכבת הישראלית חשפה בטוויטר כי לראשונה תדבב סרט אנימציה אמריקאי, "ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2", בו תגלם נהגת מירוצים, מה שמעלה את שאלה - מי ידבב אותה לעברית?

יח"צ - חד פעמי

קשה לעמוד בקצב: רק השבוע נודע כי גל גדות תגלם לראשונה תפקיד ראשי בסדרת טלוויזיה אמריקאית, והיום נוחתת עוד בשורה: השחקנית הישראלית חשפה בטוויטר כי היא תרמה את קולה ל"ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2", המשכון של להיט האנימציה המוערך.

הסרט, שייצא לאקרנים בנובמבר הקרוב, ממשיך את עלילותיו של ראלף, ארכי-נבל במשחק וידיאו המואס במשבצת שלו כאיש הרע, ויוצא למסע כדי להוכיח שהוא ראוי להיות האיש הטוב. בפרק השני, כרוח הימים, יהיה דגש על דמויות נשיות, כך שהפעם הגיבור צפוי לפגוש את כל נסיכות דיסני לדורותיהן, וגם נהגת קשוחה ומחוספסת מתוך משחק בשם
"Slaughter Race", אותה תדבב גדות, שסוגרת כאן מעגל עם סדרת סרטי "מהיר ועצבני" בה החלה להתגלגל הקריירה ההוליוודית שלה.

"יש לה וויב של בחורה רעה", סיפרה גדות על הדמות שלה, "אבל ככל שהסרט מתפתח, כך מבינים עד כמה היא כיפית, חכמה וחמה מבפנים". במאי הסרט ריץ' מור הוסיף - "היא דמות שעברה הרבה וראתה הרבה, אבל הנשמה שלה טהורה לחלוטין, וזו הדואליות שקיימת בתוכה".

מבחינת גדות, מדובר בציון דרך נוסף, שכן זו הפעם הראשונה בה היא מדבבת סרט אנימציה הוליוודי. בכלל, מן הסתם אין זה שנפוץ שכוכבת ישראלית תורמת את קולה לתוצר שכזה, ומכאן גם עולה שאלה כמעט חסרת תקדים: רוב העותקים של "ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2" יופצו בארץ בגרסה מדובבת לעברית, אז מי תדבב את דמותה לעברית? האם זו תהיה היא עצמה? או שמא שחקנית ישראלית אחרת?

על פניו, מתבקש שגדות תעשה זאת -אבל בין הצילומים ל"וונדר וומן 2", לסדרה על חייה של הדי לאמאר בכיכובה, לסרט בו תככב בצד דווויין ג'ונסון, לסרט שתפיק על פידל קסטרו ולעוד שלל פרויקטים בהם היא מעורבת, לא בטוח שיהיה לה זמן לכך.

כך או כך, לפי בדיקת וואלה! תרבות, כרגע התשובה לכך עוד לא ברורה. נחכה לעדכונים, וכמו תמיד אצל השחקנית הישראלית, בטח יהיה מעניין.

עוד באותו נושא

צהוב עולה: גל גדות תדבב את עצמה ב"משפחת סימפסון"

לכתבה המלאה
גל גדות ב"ראלף ההורס 2". פורום פילם,
סוגרת מעגל עם "מהיר ועצבני". דמותה של גל גדות ב"ראלף שובר את האינטרנט: ראלף ההורס 2"/פורום פילם
גל גדות. GettyImages
אין רגע דל. גל גדות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully