וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמזון תפיק פיילוט לעיבוד אמריקאי של "על הספקטרום"

15.3.2019 / 1:07

הדרמה הקומית של yes, הזוכה הטרייה בפרס הדרמה הטובה ביותר של אקדמיה הישראלית לטלוויזיה לצד שפע של פרסים נוספים, תזכה גם לפיילוט אמריקאי שייעבד ג'ייסון קייטימס, האיש שמאחורי הסדרות "אורות ליל שישי", "הורות במשרה מלאה" ואחרות

יח"צ - חד פעמי

לפני כעשרה חודשים, "על הספקטרום" החלה את המסע המופלא שלה עם זכייה בפסטיבל Séries Mania היוקרתי בצרפת. היום, הדרמה הקומית המהוללת של yes רושמת הישג בינלאומי נוסף: לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, אמזון פריים וידאו תפקיד פיילוט לעיבוד אמריקאי שלה. על פיו, יחליטו קודקודי שירות הסטרימינג אם להזמין עונה מלאה.

מאחורי העיבוד עומד ג'ייסון קייטימס, שאחראי בין היתר על סדרות רגישות אחרות כמו "אורות ליל שישי" ו"הורות במשרה מלאה". באחרונה הייתה דמות של ילד עם תסמונת אספרגר, בהתבסס על הבן של היוצר עצמו, כך שכמו דנה אידיסיס, שיצרה את הסדרה המקורית עם הבמאי יובל שפרמן, גם לו יש נגיעה משפחתית אישית לנושא. להפקת הגרסה האמריקאית תהיה שותפה גם דנה שטרן, מנהלת yes Studios, השלוחה הבינלאומית של חברת הלוויין.

עוד בוואלה תרבות:
"על הספקטרום" היא הזוכה הגדולה בטקס פרסי הטלוויזיה
לא רגילה: 7 רגעים שהופכים את "על הספקטרום" לסדרה הכי יפה בטלוויזיה
יוצרי הטלוויזיה בישראל בוחרים את הסדרות האהובות עליהם השנה

שחקני "על הספקטרום", אבי דנגור, ריף נאמן, בן יוספוביץ', נעמי לבוב, ניב מג'ר וטל יקימוב, בטקס פרסי הטלוויזיה. עופר חן,
כוכבי הסדרה חוגגים השבוע בטקס פרסי הטלוויזיה/עופר חן

כזכור, הסדרה הישראלית מגוללת את סיפורם של שלושה שותפים לדירה ברמת גן הנמצאים על הרצף האוטיסטי. זוהר (נעמי לבוב, "יונה") היא בחורה עם לקות שכלית שעובדת בארומה, מחפשת אהבה, ורוצה חבר "רגיל"; רון (ניב מג'ר, "טלוויזיה מהעתיד") הוא בחור עם אספרגר, אובססיבי לערוץ הקניות ולניקיון, המסתגר בבית; ועמית (בן יוספוביץ') הוא אוטיסט בתפקוד גבוה שעדיין מנסה להבין איך נוסעים באוטובוס או איך מתנהלת קניה בסופר. דרך נקודת מבטם הייחודית על החיים מעלה הסדרה ספקות לגבי העולם "הנורמלי". מלבדם משחקים בסדרה גם אבי דנגור, רותי הולצמן, דור מוסקל ואחרים.

בטקס פרסי הטלוויזיה של האקדמיה המקומית שנערך ביום ראשון השבוע, גרפה "על הספקטרום" את מרב הפרסים - תשעה במספר, בכללם לדרמה הטובה ביותר, לתסריט של דנה אידיסיס, הבימוי של יובל שפרמן, המשחק של נעמי לבוב, הצילום של גיא רז ועוד. בעקבות הצלחתה, הוכרז כבר כי תופק לה כאן עונה שנייה.

עוד באותו נושא

שם מעבר לקשת: "על הספקטרום" מכניסה אותנו בחוכמה אל עולם אחר

לכתבה המלאה
על הספקטרום. ורד אדיר,
מתוך "על הספקטרום"/ורד אדיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully