וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היו אנשים שרצו שאתנהג כמו שהם רוצים. ניסו להפוך אותי לרובוט"

2.12.2020 / 9:00

בימים בלי הופעות, מרגי מחליף את הקהל בעציצים ומצלם ליוטיוב הופעה במשתלה. בריאיון לוואלה! תרבות מדבר הכוכב על קשיי הקורונה, הסדרה החדשה שבה הוא מגלם רובוט והקריירה הבינלאומית. "לא הופכים ברגע אחד לברונו מארס. זה תהליך שלוקח זמן"

הזמר יהונתן מרגי מבצע את להיטו "הזוג הזה" במשתלה בתל אביב/סטילס: דנה זהבי, וידאו: ליאל סימון

בתקופה שבה ההופעות לא אפשריות, יהונתן מרגי החליף את הקהל בעציצים כשצילם הופעה במשתלה בתל אביב. ההופעה תשודר הערב (2 בדצמבר) ביוטיוב. הזמר יארח את שחר סאול ועל ההפקה חתום ישי סוויסה. זהו חלק ממיזם בשם סוקולנט סשנז (‏"Succulent Sessions"), המוגדר כ"ניסוי מוזיקלי ומיזם חברתי באווירה צמחית, שבאה לחבר בין האמנים לקהל שלהם בצורה הכי אינטימית שאפשר, בלי להיות שם פיזית". הפרוייקט, שיזם אוהד בסון, עשה את החיבור בין מרגי לסוויסה. בהמשך הפרוייקט ישתתפו נגה ארז, יסמין מועלם ועוד.

מרגי, איך התחושה להופיע בפני עציצים? הם יותר נוחים מבני אדם?

"הם לא יותר נוחים. הם מאוד מקשים עליי. אבל זה מרענן, את זה עוד לא יצא לי לעשות".

בסדרה "קרובים קרובים" הדמות של חנה שרה לעציצים שלה. זה משהו שגם אתה עושה בבית?

"לא, עד היום לא שרתי לעציצים שלי, אבל אני שר במקלחת!"

אתה רגיל להופיע עם די ג'יי ורקדנים, עכשיו זה יהיה המופע הראשון שלך עם כלים חיים ונגנים, הכל יותר אינטימי וחשוף, ובלי סאונדים שמחפים על השירה, מה ההבדל והתחושה?

"זה באמת הופעה הרבה יותר אינטימית. אני גם מרגיש שזה מאוד תואם לתקופה. אני בלי שום מסיכות, בלי עטיפות. כמו שאמרת, במקום די ג'יי והפקות גדולות - כאן זה בדיוק ההפך. שמע, כשאתה מופיע מול אלפי אנשים, בא לך ולהם לעשות בלאגן. ופה זה משהו הרבה יותר אמיתי, קרוב וכן. יש בזה משהו מאוד יפה באמת. זה מאוד אני".

הזמר יהונתן מרגי מופיע במשתלה בתל אביב. דנה זהבי,
"עד היום לא שרתי לעציצים שלי בבית, אבל אני שר במקלחת". מרגי/דנה זהבי

יש במוזיקה שלך השפעות מאייטיז. מאיפה הגיעה ההשראה?

"באחרונה הרבה דברים עם סאונד מאוד אייטיז מאוד מצליחים. ופתאום אני קולט שכל החיים שלי, השירים שיותר אהבתי, היה להם זוויות מהאייטיז. אני לא יודע מאיפה זה בא".

נועה טסה לארצות הברית לקידום הקריירה שלה. התאמנתם יחד על האנגלית?

צוחק. "לא בשביל הטיסה. האמת ששנינו מאוד בסדר עם האנגלית. אנחנו עושים שיחות עם חו"ל על בסיס יומי אז האנגלית משתפרת".

נועה שיחקה בפרסומת בטייק אוף למרלין מונרו שמברכת הנשיא לשעבר קנדי. מה אתה מברך את הנשיא החדש ביידן ועד כמה אתה שמח שטראמפ הפסיד?

"האמת שבאופן אישי אני מת לענות לך אבל בגלל שאני בצבא, דובר צה"ל פחות מרשים כי זה פוליטיקה".

עוד בוואלה!

"מי שפרץ בגיל צעיר הגיע למיצוי. אני התחלתי מאוחר ולכן אני עדיין רעב"

לכתבה המלאה
הזמר יהונתן מרגי מופיע במשתלה בתל אביב. דנה זהבי,
מרגי/דנה זהבי

סדרת הנוער "PPS" בכיכובו של מרגי תעלה בהמשך החודש בערוץ טין ניק לצופי Yes. את הסדרה יצרו אורי גרוס ויואב צפיר, ולצד הזמר ישתתפו בה בין השאר אניה בוקשטיין, חנה לסלאו, ריף נאמן וגיא זוארץ.

בסדרה החדשה שלך אתה משחק רובוט שמישהי עשירה קונה לבת הקטנה שלה, והוא מתחיל לפתח רגשות. מתי אתה הרגשת בחייך כרובוט שאחרים מפעילים - בחיים האישיים או בתעשייה?

"אני יותר הרגשתי שמנסים שאני אהיה רובוט. לא במערכת יחסים אישית, שם כל מי שמכיר אותי לא מתייחס אליי כמו אל רובוט. אבל מי שלא מכיר אותי אולי היה מנסה אבל מיד נטרלתי את זה אני מניח".

איך זה בא לידי ביטוי?

"אני מניח שהיו מקומות שאנשים רצו שאני אתנהג לפי איך שהם רצו אבל אני פשוט התנהגתי לפי איך שאני רציתי, ואולי זה לא בא טוב לאנשים. אבל זה אני, לייק איט אור נוט".

צילומי הסדרה החדשה של מרגי ב-yes, נקטעו פעמיים בגלל הקורונה. "היה מאוד קשה לצלם בתקופה הזאת", סיפר הזמר לוואלה! תרבות בריאיון קודם בספטמבר. "זה היה קרב מתמשך. באחת הפעמים הכנסתי את עצמי לבידוד באופן עצמאי כי ידעתי שהיה מישהו על הסט עם קורונה. לא פגשתי אותו אבל עדיין הוא היה על הסט ואני הייתי על הסט אז נכנסתי לבידוד. למזלי הצילומים היו צריכים להידחות רק שבוע. זאת הייתה הפעם השניה שהם נקטעו".

מרגי מוסיף כעת: "אחת הבעיות בקורונה היא שאתה לא יכול לצפות ולתכנן דברים הלאה. אני וכל חבריי להופעות ולקריירה מפסידים כל כך הרבה הופעות ורגעים. אנחנו והקהל".

צילומי סדרת הנוער "PPS" בכיכובו של מרגי לערוץ טין ניק לצופי Yes. באדיבות טין ניק ב-Yes,
"ניסו שאהיה רובוט אבל ניטרלתי את זה". צילומי סדרת הנוער "PPS" בכיכובו של מרגי/באדיבות טין ניק ב-Yes

מבאס אותך שמשרד הבריאות פרסם מתווים לפיהם התרבות תחזור רק בשלב האחרון?

"חד משמעית, זה מבאס שהמסעדות מתוכננות לחזור לפני התרבות. אני רואה עד כמה המצב קשה מהצד שלי באופן אישי אותי ומצד כל הסובבים אותי. זה לא רק מבאס שאנחנו אחרונים, המצב קשה גם בלי קשר לזה. קטונתי מלהגיד אין סיבה אבל אני מניח שאם רוצים אפשר למצוא פיתרון".

מה קורה מאז החתימה על החוזה הבינלאומי שלך, ועד כמה המגפה מונעת מזה להתקדם?

"עובדים במקביל, כל הזמן. זה תהליך מאוד מרגש. המילה תהליך היא מאוד נכונה, כי זה באמת תהליך. לא הופכים ברגע אחד לברונו מארס. זה גדול וחשוב בשבילי. הקשיים הם במקום התקשורתי. אתה רוצה ליצור מוזיקה עם אנשים שנמצאים שם אבל אתה פה, במרחק. אז באמת נוצרים קשיים כי יש משהו במוזיקה שהוא מאוד עובד על מגע בין-אישי. והקורונה היא בדיוק ההפך. אבל עושים כל מה שאפשר".

הזמר שחר סאול, שהתארח בעבר בלהיט "מיליון דולר" של נועה קירל, משתף כעת פעולה עם בן זוגה מרגי ומתארח בהופעתו. "יצא במקרה שעבדתי גם עם נועה וגם עם מרגי, פשוט יש חיבור עם שניהם, הם אמנים מדהימים וזה פשוט עובדה", אומר סאול, "זו פעם ראשונה שמרגי עושה כזה דבר, ואני מרגיש שזכיתי לקחת בזה חלק. זה פרויקט מבורך, בעיקר בתקופה כזאת. כולנו - מרגי, אני והנגנים - כמוזיקאים, היינו צמאים למשהו כזה. כיף גדול שזה יצא".

צפו בקטע מההופעה בראש העמוד הזה. לצפייה בהופעה המלאה של מרגי ביוטיוב לחצו כאן (הוידאו יהיה זמין משעה 19:00 הערב).

הזמר יהונתן מרגי מופיע במשתלה בתל אביב. דנה זהבי,
"לא הופכים ברגע אחד לברונו מארס". מרגי/דנה זהבי
הזמר יהונתן מרגי מופיע במשתלה בתל אביב. דנה זהבי,
במקום להופיע עם די ג'יי ורקדנים, מופיע לראשונה עם כלים חיים ונגנים. מרגי/דנה זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully