וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת סדרת נטפליקס חושפת: "סיממו אותי ולא יודעת איך הגעתי לבית חולים"

6.3.2021 / 23:47

דנה פאולה, כוכבת הסידרה "אליטה" חשפה כי במהלך צילומי העונה הראשונה הותקפה על ידי חבורה של גברים במסעדה במדריד שביקשו ממנה להתלוות אליהם: "לא משנה כמה עצמאית את, אי אפשר לדעת את המטרות של מי שעומד מולך"

טריילר "אליטה" עונה 3/נטפליקס

כוכבת הסדרה "אליטה" של נטפליקס חשפה שהיא סוממה במסעדה לפני שהתעוררה בבית החולים ללא זיכרון של מה שקרה לה. השחקנית המקסיקנית דנה פאולה בת ה-25, היא שחקנית, זמרת, מעצבת אופנה ודוגמנית מקסיקנית שהתפרסמה לאחרונה בתפקיד לוקרסיה "לו" מונטסינוס-היידריך בסדרה אליטה, סיפרה שהחוויה המפחידה קרתה לה כשהייתה במדריד לצורך צילומי העונה הראשונה של הסדרה.

פאולה סיפרה בראיון שהעניקה לערוץ היוטיוב של יורדי רוסאדו שהיא הלכה למסעדה עם חבר בשכונה יוקרתית שבעיר. אחרי שהשניים שתו כמה משקאות, מספרת השחקנית שקבוצה של גברים ניגשה אליהם והזמינה אותם לרקוד ולעשן מקטרת חשיש. היא אמרה שהיא לא הייתה יכולה להישאר יותר מדי זמן כי היא צריכה לקום מוקדם ביום לאחר מכן לצילומי הסדרה, אבל כשהחבר שהיה איתה הלך לשירותים, היא סיפרה שאחד הגברים תפס את המשקה שלה ושאל "האם זו הכוס שלך?". השחקנית אישרה זאת ולאחר כעשר דקות שתתה מהכוס. היא סיפרה כי מיד החלה להרגיש תחושת גועל וחוותה סחרחורת דקות לאחר מכן והיא מאמינה שאחד הגברים שם משהו, ככל הנראה סם אונס, במשקה שלה.

צפו בה מספרת על הטראומה

בשלב הבא ביקשה השחקנית מהחבורה לקחת אותה לביתה ומזכרונה אחד הגברים ענה: "את לא הולכת לשום מקום". היא מספרת כי: "כשהם שאלו אותי אם אני צריכה עזרה פתאום נדלקה אצלי נורת אזהרה אדומה. אני לא זוכרת מה קרה לאחר מכן, אני לא יודעת איך הגעתי הביתה, ולא יודעת איך גמרתי בבית חולים". החבר שהגיע איתה למסעדה לקח אותה בחזרה לדירתה לפני שהוא החליט לפנות אותה לבית החולים בעקבות התחושה הרעה שלה.

השחקנית התאוששה לחלוטין והגישה תלונה למשטרה לאחר התקרית. כשנשאלה האם היא שונאת את התוקפים שלה אמרה: "אני לא שונאת גברים, הם צריכים להבין איך הקורבנות שלהם מרגישים". היא מזכירה לנשים לא לקחת משקאות מזרים והוסיפה: "זה משהו שאמא שלך תמיד מזהירה אותך ממנו: 'אל תיקחי שום דבר מזרים, אל תיתני לאף אחד לקחת את הכוס שלך, אל תפלרטטי עם זרים. לא משנה כמה עצמאיות אנחנו, וכמה אנחנו מסוגלות לשמור על עצמנו, אנחנו לא יודעות מה המטרות של אנשים אחרים שמתחילים איתנו וזה יכול להיגמר בצורה קשה".

המיטב של דנה פאולה בסדרה "אליטה"

והיא גם זמרת מצליחה מאוד

  • עוד באותו נושא:
  • אליטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully