וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון 2021: אלה המדינות שהעפילו מחצי הגמר השני

אלבניה, סרביה, בולגריה, מולדובה, פורטוגל, איסלנד, סן מרינו, שוויץ, יוון ופינלנד העפילו לגמר שייערך ביום שבת הקרוב, והצטרפו לעדן אלנה הישראלית, תשע המדינות האחרות שעלו מחצי הגמר הראשון, המארחת הולנד וחמש המדינות שמקבלות כרטיס אוטומטי

בווידאו: ראיון עם עדן אלנה לפני הגמר/מערכת וואלה!

חצי הגמר השני של אירוויזיון 2021 התקיים הערב (חמישי) ברוטרדם שבהולנד, והשלים את תמונת העולות לגמר הגדול שייערך בשבת, בהשתתפות עדן אלנה וישראל. עשר העולות על פי סדר הכרזתן הן: אלבניה, סרביה, בולגריה, מולדובה, פורטוגל, איסלנד, סן מרינו, שוויץ, יוון ופינלנד. זה אומר שאסטוניה, צ'כיה, אוסטריה, פולין, גאורגיה, לטביה ודנמרק סיימו את דרכן הלילה ולא יתחרו ב-"Set Me Free" על המקום הראשון.

המדינות שסיימו בצמרת הלילה מצטרפות לנורווגיה, רוסיה, אזרבייג'אן, מלטה, ליטא, קפריסין, שבדיה, בלגיה ואוקראינה - וכמובן לישראל - שסיימו בעשירייה הראשונה בחצי הגמר הראשון שנערך ביום שלישי. כל המדינות הללו מתחילות כבר בשישי בצהריים את החזרות לגמר, יחד עם חמש המעפילות אוטומטית - איטליה, בריטניה, גרמניה, ספרד, וצרפת. מי שסוגרת את רשימת 26 המתחרות היא הולנד המארחת.

הזמרת סנהיט, נציגת סן מרינו לאירוויזיון 2021, מופיעה בחצי הגמר השני, 20 במאי 2021. Piroschka van de Wouw, רויטרס
הזמרת סנהיט, נציגת סן מרינו לאירוויזיון 2021, בחצי הגמר השני/רויטרס, Piroschka van de Wouw

לאחר חצי הגמר הראשון הגרילה עדן אלנה את החלק הראשון של גמר האירוויזיון, כלומר: היא תשובץ כאחד מ-13 השירים הראשונים. במהלך הלילה ההפקה תקבע את סדר השירים הסופי, ואנחנו נעדכן על כך בעמוד הפייסבוק של וואלה! תרבות. כך תוכלו להעביר לחבריכם באירופה את מספר השיר ולעודד הצבעות לישראל.

לעדן אלנה ולצוות הישראלי אין זמן לנוח, וכבר בשעה 9:00 בבוקר שעון מקומי (10:00 בישראל) הם יתייצבו באולם אהוי ברוטרדם ויחלו בחזרות למופע הדגלים שפותח את האירוויזיון. בשעה 13:00 (14:00 בישראל) תתקיים החזרה הגנרלית הראשונה ואנחנו נעביר לכם משם דיווחים שוטפים. בשעה 22:00 שעון ישראל תתקיים חזרת השופטים שתקבע מחצית מהניקוד הרשמי של גמר האירוויזיון, ואנחנו נהיה בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלנו ונעביר רשמים ממרכז העיתונות.

הזמרת סטפניה, נציגת יוון לאירוויזיון 2021, מופיעה בחצי הגמר השני, 20 במאי 2021. Piroschka van de Wouw, רויטרס
הזמרת סטפניה, נציגת יוון לאירוויזיון 2021, בחצי הגמר השני/רויטרס, Piroschka van de Wouw
הזמרת סמנטה טינה, נציגת לטביה לאירוויזיון 2021, מופיעה בחצי הגמר השני, 20 במאי 2021. Piroschka van de Wouw, רויטרס
הזמרת סמנטה טינה, נציגת לטביה לאירוויזיון 2021, בחצי הגמר השני/רויטרס, Piroschka van de Wouw

הגמר הגדול של אירוויזיון 2021 יחל בשעה 22:00 במוצאי שבת וישודר בכאן 11 ובחינוכית 80. שלב הניקוד יחל באזור 01:00 והתוצאות יוודעו לקראת השעה 02:00. אם תורידו את אפליקציית האירוויזיון, תוכלו גם להשתתף בתרועות לאמנים ולהגביר את עוצמת מחיאות הכפיים במהלך השיר הישראלי.

מוקדם יותר פורסם כי דאנקן לורנס ההולנדי, מנצח אירוויזיון 2019 שנערך בתל אביב, לא יופיע בגמר כמתוכנן לאחר שנדבק בקורונה ואולץ להיכנס לבידוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully