וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה כיף שמתוכננת ברית נשים ב"הישרדות". חבל שאין לה שום סיכוי

עודכן לאחרונה: 17.10.2021 / 9:38

לייה גיל חזרה ל"הישרדות" ומתכננת ברית נשים. מדובר בתואמת דלילה, מצולקת דן מנו שיודעת איפה מוחבאים המספריים, אבל כפי שהמחיש פרק הבכורה, הסיכוי לברית כזו להצליח אפסי. כבר בבחירת הקבוצות רוב הנשים הלכו לקבוצה שבה יש "גברים חזקים"

פרומו פתיחת עונת "הישרדות VIP", סתיו 2021/רשת 13

איזו התחלה מעולה של פרק. נכון, מטאפורת נערות הבונד והג'יימסים חבוטה משהו, אבל הרי אין באמת חדש תחת השמש - הכל כבר נעשה, ואנחנו רק עושים את אותם דברים שוב. ואם כבר זה המצב, הדרך הנכונה לטפל ברעיון ישן היא לבצע אותו בצורה מיטבית - מה שקרה פה, ביג טיים. יש לי הרגשה טובה בקשר לעונה הזאת, אבל קודם כל מסר קצר להפקה: בפעם האחרונה ששיחקתם לנו במוח עם חמישה פרקים בשבוע באורכים משתנים וימים מפתיעים, היה מותר לצאת 500 מטר מהבית, וגם זה רק כדי להצטייד במוצרים חיוניים, לרכוש תרופות או לטפל בקשישות נזקקות. הפעם כדאי לכם לחשוב פעמיים על האופציה של חצי שעת שידור ביום, כי בניגוד לאז - עכשיו יש לנו חיים. כן, אפילו לי. כאילו, לא ממש חיים, אבל מדי פעם אימון, ופרק של "חתונמי".

חוץ מזה, אין תלונות בינתיים. הליהוק, התלבושות, הסצנות, התסריטים הקטנים, הוויס אובר - הכל היה עשוי לעילא והשיג את המטרה - הציג את הדמויות באופן שיעזור להתמצא כבר בפרקים הראשונים. אחרי הכל, הצופה הממוצע של "הישרדות" לא ניהל מעולם את הקאמרי ואין לו שום מושג מיהם הנרי דוד, קובי מאור, שירה פרבר, יהונתן בשן ודן דן בולוטין (שנאלצתי לחפש בגוגל מיהו ולגלות שהוא בכלל לא שחקן אלא מציל חיות בר. שזה מקסים וזה, אבל פחות VIP). באמת מזל שהביאו את מעיין אשכנזי ומייקל לואיס. אמנם אין להם הומור עצמי או ידע וטרינרי, אבל לפחות אותם מכירים מהאינסטגרם, או, במילותיה האלמותיות של אלה, "אני זוכרת תחת שלו יותר מאשר פנים שלו".

הישרדות 2021, אלה אייבינדר. רשת 13, צילום מסך
מתנה ליהוקית. אלה אייבינדר, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

איזו מתנה ליהוקית זו אלה "אם אני זוכה אני ממיסה שומן בבטן ושמה בתחת" אייבינדר הזאת. היא הולכת להצחיק אותי, ויש לי הרגשה שגם ליזה ביך ופאני בר מוחא עלולות להפתיע בעתיד. האישה הכי שווה על האי היא ללא ספק לייה גיל המהממת מהעונה הראשונה, סוף סוף בזכות עצמה ולא בצילו המפלצתי של של דן מנו, השורד הכי טוב בישראל עד היום. מעבר לכך שהיא חיה רעה מבחינה פיזית, היא גם לא פראיירית בכלל. מדובר בדלילה הרוסייה - שולטת באמנות האישה הקטנה והנחמדה אל כל גבר שרגיש לכבוד שלו, אבל רק כי מי שמכין את הקפה גם יודע איפה מוחבאים המספריים.

בעונה הזאת היא מתכננת ברית נשים, מה שלא קרה באף עונה של "הישרדות ישראל". הלוואי שיצליח לה, מה אני אגיד לכם - אני סקפטית. כבר בבחירת הקבוצות רוב הנשים הלכו לקבוצה שבה יש "גברים חזקים". למה כל עונה מחדש אנשים שוכחים ש"הישרדות" זה 20 אחוז כוח פיזי ו-80 אחוז ערמומיות, ולמה לנשים יש כל כך מעט ביטחון עצמי? כמו הורד בוסקילה הזאת, ספורטאית מקצועית, הייתה באולימפיאדה, אבל כבר במשימה הראשונה נכשלה, ולא רק נכשלה, גם הלכה הצידה לבכות. בקיצור, לא אופטימית, אבל מחזיקה אצבעות ללייה. הלוואי שאופתע לטובה מהמין שאני שייכת אליו. אבל לא נראה לי.

עוד בוואלה!

צפינו בשואו של "הזמר במסכה" והבנו היטב איך הטלוויזיה הישראלית גוססת

לכתבה המלאה
הישרדות 2021, לייה גיל. רשת 13, צילום מסך
יודעת איפה מוחבאים המספריים. לייה גיל, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

חוץ מזה, איך נתקענו עם עוד בוזגלו מעצבן גם העונה, הא? יא אללה, איזה עונש. אותו צורך להוכיח גבריות, אותו תסביך משיחי, אותו אגו שבטוח שהוא ניאו, האחד הכל יכול שנבחר לפצח את המטריקס. איף, כבר מעכשיו אני מותשת מהמונולוגים שהוא ישמיע למצלמה. ניתן רק לקוות שפאני, גרושתו, שביימה התעלפות כבר בפרק הראשון, תתקשח ותיתן לו בראש, ואולי שילך יחסית מוקדם ונישאר ליהנות מגברים אחרים, טיפה פחות גנריים. אני לא סקרנית להכיר אותו, ולמען האמת כבר עכשיו נגמר לי הכוח אליו.

מר "הרגשתי צורך להיות באינטראקציה עם נשים נוספות" מבחינתי יכול כבר עכשיו להגר לאי המתים, ובעולם מתוקן זה מה שהיה קורה לאנשים כל כך לא מעניינים. ביקום המעוות של "הישרדות", לעומת זאת, נצטרך לשמוע את הפנינים שלו, של גדי, ואת הקול של יובל המבולבל, לפחות עוד כמה שבועות.

הישרדות 2021, אוהד בוזגלו. רשת 13, צילום מסך
כבר עכשיו אין כוח אליו. אוהד בוזגלו, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

מדהים שגדי החליט שזה יהיה צעד נבון מבחינתו לחשוף עצמו לבריות שוב. איך יכול להיות שהקשר שלו למציאות כה רופף עד כי התפקד לתוכנית שדורשת כישורי חיים כגון יכולת פתרון בעיות, התמודדות עם משברים, נחישות, אישיות, אינטליגנציה רגשית וכושר גופני? אם יורשה לי, במחילה - לא זכור לי שיש ברשותו של פניבילוב-גד אף לא אחת מן התכונות הללו, לא כל שכן שילוב של שתיים או יותר. הדבר היחיד שהוא יכול לעשות כדי לשרוד, הוא להיכרך כמו צמח מטפס סביב מישהו שיגן עליו ויסביר לו איך מתנהלים בעולם. אי לכך הוא בחר להצטרף לקבוצה האדומה שאותה מנהיג גבר "חזק" - דודו אוואט, סוג של ספורטאי שאת שמו רק גברים סטרייטים מכירים.

את בחירתו למנהיג הוא קיבל בנימה של צניעות מזויפות ותחושת התעלות ששמורה לפריבילגים מהעולם הישן. הוא הרכין ראשו בהכרת תודה, והודה שהוא בהחלט מבין את הבחירה בו, כי הוא רואה בעצמו מנהיג טבעי. ותכל'ס זה נכון. איזה תפקיד אחר הייתם מדביקים למי שנועל מוקסינים וכובע קש לצילומים? כזה ביטחון עצמי יש רק למנהיגים. בשבט של האדומים בכלל לא יצטרכו מצ'טה - דודו הוא כזה גבר גבר, שאת בולי העץ הוא יחטוב עם השן הקדמית, ומהמונסונים הוא יגן עליהם באמצעות יד שמאלו, בזמן שבימנית הוא מגרבץ.

הישרדות 2021, דודו אואט. רשת 13, צילום מסך
ביטחון של גבר גבר. דודו אוואט, "הישרדות VIP"/צילום מסך, רשת 13

ואם כבר בחלציים עסקינן, תגידו, מה זה ההנרי דוד הזה שטוען שמזרחיים דוחים אותו? וואו, dude, שכחת איפה אתה חי ומה השעה בישראל כשהפריים טיים ברום שמיים? האם ידידי בעל השם היומרני מזמין קינסול בעוד העונה באיבה ולא יודע את זה? או שהוא פשוט האיש עם הביצים הכי גדולות בישראל? קשה לדעת עדיין אם הוא רציני או שהוא עושה לנו דייב שאפל ולוחץ על החצ'קון משני צדדיו כדי לנקז את המוגלה. או שאולי הוא באמת גזען, וגם אסטרטג גרוע להפליא. לא יודעת, אבל מודה שאני נרגשת מאוד לגלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully