וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה השנייה של "שעת נעילה" תתרחש במלחמת לבנון הראשונה

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 7:58

בניגוד למה שהיה נדמה, מסתמן כי הסדרה "שעת נעילה" של כאן 11 תמשיך לעונה שנייה, שנמצאת בימים אלה בפיתוח. לוואלה! תרבות נודע כי העונה החדשה תתרחש על רקע מלחמת לבנון הראשונה, לאחר שהעונה הראשונה התרחשה על רקע מלחמת יום כיפור. חלק מהדמויות ימשיכו לעונה הבאה

שעת נעילה פרק 8/כאן 11

למרות שהיה נדמה שסדרת דרמת המלחמה "שעת נעילה" ששודרה בכאן 11, לא תמשיך לעונה שנייה, היא נמצאת בימים אלה בפיתוח לקראת עונה חדשה. לוואלה! תרבות נודע כי העונה החדשה תתרחש על רקע מלחמת לבנון הראשונה, זאת לאחר שהעונה הראשונה התרחשה על רקע אירועי מלחמת יום כיפור. לוואלה! תרבות נודע עוד כי חלק מהדמויות בעונה הראשונה ימשיכו לעונה הבאה, וייפגשו שוב במלחמת לבנון. תאגיד כאן הזמין בשלב הזה פיתוח של פרק אחד.

עוד נודע כי בכוונת התאגיד להשקיע כמיליון שקלים לפרק, אולם לטענת גורמים, תידרש השקעה נוספת. בהפקת הסדרה מקווים שתהיה השקעה של גוף בינלאומי כמו HBO שהשקיע בעונה הראשונה או גוף אחר. עוד לא ידוע אם זה יקרה.

שעת נעילה. כאן 11, צילום מסך
ליאור אשכנזי בסדרה "שעת נעילה"/צילום מסך, כאן 11

העונה הראשונה של "שעת נעילה" בוימה על ידי ירון זילברמן, שגם חתום כאחד מיוצריה לצד שלושת התסריטאים הראשיים רון לשם, עמית כהן ודניאל אמסל. ביצירתה השתתפו גם גל זייד ויזהר הר לב. שיחקו בה בין השאר אביב אלוש, שחר טבוך, עומר פרלמן, עופר חיון, מאור שוויצר, אימרי ביטון, ג'וי ריגר, תום אבני, ליאור אשכנזי ולי בירן. הפקת העונה הקודמת נמשכה כעשור, ופרק הבכורה שלה שודר באוקטובר 2020. על פי פרסומים, עלותה הייתה כ-23 מיליון שקלים. היא נמכרה לרשת HBO לשידור בשירות הסטרימינג שלה HBO Max, שם עלתה תחת השם "Valley of Tears" ("עמק הבכא").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully