וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערות דרי, הלוטוס הלבן, האנטומיה של גריי, פה גדול: מדריך סדרות אוקטובר 2022

עודכן לאחרונה: 26.10.2022 / 11:24

"המתים המהלכים" הולכים, סדרה חדשה ושאפתנית של יוצרי "ווסטוורלד", "סאטרדיי נייט לייב" חוזרת מינוס שמונה חברי קאסט, עונות חדשות של "האנטומיה של גריי", "הרופא הטוב", "כנופיות לונדון" ועוד המון סדרות ועונות חדשות. זה מה שקורה בטלוויזיה באוקטובר 2022

טריילר לעונה השלישית של "נערות דרי"/Channel 4

כתמיד אנחנו מביאים לכם פירוט מקיף של הסדרות והעונות החדשות בעיקר על פי מועד עלייתן בארצות מוצאן, בפרט ארה"ב ובריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (רוב הזמן עם תרגום לעברית), אפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית) ודיסני פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

שישי, 30 בספטמבר 2022

Interview With the Vampire
רשת הכבלים AMC מאבדת השנה את שתי סדרות הדגל שלה: "סמוך על סול" שכבר הסתיימה ו"המתים המהלכים" שביום ראשון מתחיל מקבץ הפרקים האחרון שלה. על לכתן היא מקווה לפצות באמצעות יקום חדש מיצירותיה של אן רייס, וזה בראשן: עיבוד חדש (שחודש מבעוד מועד לעונה שנייה) לספר "ריאיון עם הערפד", שכבר זכה לגרסה קולנועית איקונית ב-1994.
העיבוד החדש מתרחש בימינו. הערפד לואי דה פוינט דו לאק מתגורר בדובאי ומבקש לספר את סיפור חייו, או שלאחר המוות, לעיתונאי הנודע דניאל מולוי. הוא מתחיל בניו אורלינס של תחילת המאה ה-20 ועוקב אחר מערכת היחסים שלו עם הערפד לסטאט דו ליונקור והמשפחה שיצרו, כולל קלאודיה הצעירה. יחד, משפחת הערפדים מתמודדת עם אלמוות בניו אורלינס ומחוצה לה. כשהראיון נמשך בדובאי, מולוי מגלה את האמיתות מתחת לסיפורו של לואי. ג'ייקוב אנדרסון (תולע אפור מ"משחקי הכס") נכנס לנעלי בראד פיט, סאם ריד ("איש המסילה") לנעלי טום קרוז, אריק בוגוסיאן ("יהלום לא מלוטש", "חוק וסדר: כוונה פלילית") מחליף את כריסטיאן סלייטר, וביילי באס (בקרוב בסרטי "אווטאר") את קירסטן דנסט.

ראמי
עונה שנייה לדרמה הקומית של ראמי יוסף ב-FX בהולו, על קורותיו של צעיר מוסלמי אמריקני שמחפש את דרכו (ב-6 באוקטובר גם ביס).

המסלול הבוער (Floor Is Lava)
עונה שלישית לתוכנית הריאליטי של נטפליקס, במסגרתה קבוצות שונות מנסות לעבור בשלום חדרים שמוצפים לָבה, וכל האמצעים כשרים: קפיצה מכיסאות, היאחזות בווילונות והיתלות בנברשות.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

שבת, 1 באוקטובר 2022

סאטרדיי נייט לייב
עונה 48 לתוכנית המערכונים האגדית, שנפרדה משמונה חברי קאסט: קייט מקינון, איידי בראיינט, פיט דיווידסון, קייל מוני, מליסה ויאסניור, אלכס מופאט, כריס רד ואריסטוטל אטהרי. במקומם יתווספו ארבעה קומיקאים חדשים, ואת שלוש התוכניות הראשונות לעונה יארחו מיילס טלר, ברנדן גליסון ומייגן די סטליון (ב-6 באוקטובר גם ביס ואז מדי יום שלישי).

ראשון, 2 באוקטובר 2022

המתים המהלכים
אחרי 12 שנים, עשר עונות ועוד עונה אחרונה שחולקה לשלושה חלקים, מגיעים סוף סוף, בקצב של זומבי משתרך, שמונת הפרקים האחרונים של סדרת הלהיט (למחרת גם ביס).

East New York
דרמה משטרתית חדשה של CBS העוקבת אחר מחוז במזרח ברוקלין, ניו יורק. מככבים בין היתר אמנדה וורן ("הנותרים"), ג'ימי סמיטס ("NYPD", "ילדי האנרכיה"), ריצ'רד קיינד ("משתגעים מאהבה", "פה גדול") ורובן סנטיאגו-הדסון ("קאסל").

נקודת שוויון
עונה שלישית לדרמת המתח של CBS בכיכובה של קווין לאטיפה (ב-6 באוקטובר גם ביס).

שני, 3 באוקטובר 2022

הרופא הטוב
עונה שישית לדרמת בית החולים בכיכובו של פרדי היימור, המגלם רופא הלוקה באספרגר (ב-5 באוקטובר גם בהוט).

ספיישל הפכים סולאריים (A Sinister Halloween Scary Opposites Solar Special)
פרק מיוחד של קומדיית האנימציה של ג'סטין רוילנד ("ריק ומורטי") בהולו, לכבוד ליל כל הקדושים (בצמוד גם בדיסני פלוס ישראל).

רביעי, 5 באוקטובר 2022

שיטפון (High Water)
דרמה פולנית חדשה של נטפליקס. בשנת 1997, מדענים ופקידי ממשל בוורוצלב שבפולין מתמודדים עם החלטות הרות גורל בעקבות גל שיטפון הרסני שמאיים על העיר. עם אניישה זולווסקה ("הביצה 1997"), טומאש שוכארט ("מבצע יקינתון").

הצלחתי! (!Nailed It)
עונה שביעית לתחרות האפייה המצחיקה של נטפליקס שבמסגרתה מנסים מתחרים ליצור קונסטרוקציות מסובכות ונכשלים מרות.

אימפריית הבלינג (Bling Empire)
עונה שלישית לסדרת הריאליטי של נטפליקס, העוקבת אחר חייהם הפרועים והנוצצים של צעירים עשירים ממוצא אסייתי בלוס אנג'לס, כולל מסיבות מהממות, חיי זוהר ודרמות בלי סוף.

Reginald the Vampire
קומדיית אימה חדשה בת עשרה פרקים של רשת הכבלים SyFy, בכיכובו של ג'ייקוב בטאלון (הוא נד, חברו הטוב של פיטר בסרטי "ספיידרמן" החדשים). בעולם המאוכלס בערפדים יפים, חטובים ויהירים, רג'ינלד נקלע לחברתם כגיבור בלתי סביר. עד מהרה הוא מנווט בין מכשולים מכל סוג ומגלה כי יש לו כמה כוחות לא מוכרים משלו.

Chucky
עונה שנייה לסדרת האימה של הרשתות USA ו-SyFy (שתיהן מבית יוניברסל), החוזרת אל הבובה הרצחנית מסרטי "משחק ילדים". דון מנסיני, תסריטאי הסרטים, יצר את הספין-אוף ומככבת בו ג'ניפר טילי ("קליעים מעל ברודוויי"), המשחזרת את תפקידה כטיפני ולנטיין. בראד דוריף ("דדווד") שב לדבב את צ'אקי, ובתו פיונה דוריף חוזרת לגלם את נינה פירס.

The Real Love Boat
תוכנית חדשה של CBS שמבקשת לרתום את החיבה הנוסטלגית ל"ספינת האהבה" לטובת ריאליטי שידוכים חדש שהקשר בינו לבין הדרמה הקומית האייטיזית קלוש עד לא קיים. בני הזוג ג'רי אוקונל ורבקה רומיין מנחים.

Kung Fu
עונה שלישית לסדרת האקשן של ה-CW.

חמישי, 6 באוקטובר 2022

האנטומיה של גריי
עונה 19 (!) של דרמת בית החולים האהובה. דמותה של מרדית' גריי (אלן פומפאו) צפויה להופיע הפעם בכשמונה פרקים, והשרביט יעבור לדור חדש של רופאים צעירים שמצטרפים לבית החולים "גריי-סלואן" (ב-9 באוקטובר גם ביס).

תחנה 19
סדרת הבת של "האנטומיה של גריי" חוזרת אף היא בעונה חדשה. הדרמה עוקבת אחר חייהם המקצועיים והאישיים של צוות הכבאים העובדים בתחנה 19 (ב-9 באוקטובר גם ביס).

אפטרשוק: אוורסט ורעידת האדמה בנפאל (Aftershock: Everest and the Nepal Earthquake)
סדרה תיעודית בריטית של נטפליקס על רעידת האדמה הקטלנית שפקדה את נפאל בשנת 2015. הדוקו מבוסס על עדויות של ניצולים ועל צילומים מהשטח.

Alaska Daily
סדרת דרמה חדשה שיצר התסריטאי והבמאי זוכה האוסקר טום מקארתי (אבל לא מנהל את הסדרה ביום-יום) עבור רשת ABC. הילרי סוונק מככבת כאיילין פיצג'רלד, עיתונאית שירדה מגדולתה ועוזבת מאחור את חייה בניו-יורק כדי להצטרף לעיתון מטרו יומי באנקורג', אלסקה, במטרה למצוא גאולה אישית ומקצועית כאחד.

A Friend of the Family
דרמת פשע אמיתי חדשה של שירות הסטרימינג פיקוק, המגוללת את הסיפור עוכר השלווה של משפחת ברברג, שבתה הצעירה יאן נחטפה מספר פעמים בשנות ה-70 על ידי "חבר" משפחתי כריזמטי ואובססיבי. מסורים לאמונתם, למשפחתם ולקהילה שלהם, בני הזוג ברוברג לא היו ערוכים לטקטיקות המתוחכמות שהשכן שלהם השתמש כדי לנצל את הפגיעות שלהם, לגרש אותם, להפנות את בתם נגדם - ולשנות את חייהם לצמיתות. הקאסט כולל בין היתר את אנה פקווין ("דם אמיתי"), ג'ייק לייסי ("הלוטוס הלבן", "המשרד"), גרייס מקנה ("מי מתגורר בבית היל?", "סיפורה של שפחה") וקולין הנקס ("פשע אמריקאי: מוניקה לוינסקי", "במשפחות הכי טובות").

Walker: Independence
סדרת בת חדשה לעיבוד המחודש של "ווקר" ברשת ה-CW, שעלילתה חוזרת אחורה בזמן אל המאה ה-19 ועוקבת אחר אחר אבי ווקר, אישה מבוסטון המחפשת נקמה בטקסס אחרי שבעלה נרצח. קתרין מקנמרה ("ציידי הצללים") מככבת.

Walker
עונה שלישית לגלגול החדש על הטקסס ריינג'ר של ה-CW, בכיכובו של ג'ארד פדלקי.

Pennyworth: The Origin of Batman's Butler
עונה שלישית לסדרת הקומיקס של HBO מקס מעולמות באטמן, על חייו המוקדמים של המשרת אלפרד באנגליה.

שישי, 7 באוקטובר 2022

נערות דרי (Derry Girls)
סוף סוף, שלוש שנים אחרי שהסתיימה העונה הקודמת, מגיעה הקומדיה הבריטית הנפלאה אל נטפליקס. החדשות הרעות: זו העונה האחרונה. אפשר להבין, בהתחשב בכך ששתיים מהשחקניות כבר באמצע העשור הרביעי לחייהן והאחרות עוד רגע בנות 30. עדיין מבאס. כזכור, הסדרה עוקבת אחר מעלליהן של ארבע נערות ובחור אנגלי קטן בשנות התשעים בעיר האירית שסועת הקרבות לונדונדרי. העונה השנייה הסתיימה עם הסכם השלום ההיסטורי מ-1998, כך שדף חדש נפתח בעיר ובחייהן.

מועדון חצות (The Midnight Club)
מייק פלנגן, יוצר "מי מתגורר בבית היל" ו"טקס חצות", חוזר לנטפליקס עם סדרה חדשה שיצר לצד לאה פונג, שעבדה‎ עמו ב"מי מתגורר באחוזת בליי". העלילה עוקבת אחר מספר בני נוער שמתגוררים בהוספיס לחולים סופניים, שם כמה מהם כורתים חוזה מצמרר: הראשון מהם שמת חייב לשלוח לאחרים סימן מעבר לקבר.

שיחות עם רוצח: הקלטות של ג'פרי דאהמר
אם לא הספיקה לכם סדרת הדרמה של ריאן מרפי, יוצר הדוקו עטור הפרסים ג'ו ברלינגר חוזר עם רוצח סדרתי נוסף, אחרי שעשה זאת עם טד באנדי וג'ון וויין גייסי, וגם הפעם זה קורה בנטפליקס. הרוצח הסדרתי ג'פרי דאהמר מתוודה על פשעיו המחרידים בראיונות חושפניים, המספקים הצצה מטרידה לתוך מוח מופרע.

החפרפרת (The Mole)
תוכנית הריאליטי חוזרת לחיים בנטפליקס. קבוצה של מתמודדים מנסה להשלים משימות כדי לזכות בסכום כסף גדול, ובמקביל לאתר בקרבם את החפרפרת שמכשילה את צעדיהם. עשרת פרקי העונה ישוחררו לאורך שלושה שבועות.

אנומליות (Glitch)
דרמת מד"ב דרום-קוריאנית חדשה של נטפליקס. צעירה שמנסה לחקור את היעלמותו הפתאומית של החבר שלה משלבת כוחות עם חובבת עב"מים מושבעת ונקלעת לקנוניה פרועה. ג'און יו-בין ("וינצ'נזו") וננה מככבות.

גיל המה עבר?! (Man on Pause)
קומדיה טורקית חדשה של נטפליקס. איש משפחה בגיל העמידה מתחיל לחוות את סממני האנדרופאוזה, גיל המעבר הגברי. הוא מפתח אובססיה לשינויים ומחליט לרדוף אחר האושר - אבל בכך רק מסבך את העניינים.

Let the Right One In
דרמת מתח של רשת הכבלים שואוטיים בהשראת הרומן והסרט השבדים עטורי הפרסים "הכניסו את האדם הנכון". העלילה עוקבת אחר ילדה שחיה חיים מסוגרים לאחר שהפכה לערפד עשור קודם לכן. היא לכודה בגיל 12, אולי לנצח, בעוד אביה עושה כמיטב יכולתו כדי לספק לה את הכמות המינימלית של דם אנושי שהיא צריכה כדי להישאר בחיים. מככבים דמיאן בישיר (הגרסה האמריקנית של "הגשר", "שמונת השנואים"), מדיסון טיילר באז ("סלינה: הסדרה"), אניקה נוני רוז ("נערות החלומות", "עוזרת בית"), גרייס גאמר ("מר רובוט") וניק סטול ("קרניבל", "שליחות קטלנית 3: עלייתן של המכונות").

Fire Country
דרמת אקשן חדשה של CBS בכיכובו של מקס ת'יריוט (קליי ספנסר מ"אריות הים"). אסיר צעיר מצטרף לתוכנית כיבוי אש בחיפוש אחר גאולה וקיצוב עונש. הוא ואסירים אחרים עובדים לצד כבאים מובחרים כדי לכבות שריפות מסיביות ברחבי האזור.

S.W.A.T
עונה שישית לסדרת האקשן של CBS (ב-20 באוקטובר ביס וב-23 באוקטובר בהוט)

שוטרים בדם
עונה 13 לדרמה המשטרתית של CBS בכיכובו של טום סלק (בהמשך גם בהוט).

הבעיה עם ג'ון סטיוארט (The Problem With Jon Stewart)
עונה שנייה לתוכנית האקטואליה השבועית של הקומיקאי באפל טיוי פלוס, כלומר זמינה גם לישראלים עם תרגום לעברית.

שבת, 8 באוקטובר 2022

בבילון ברלין (Babylon Berlin)
עונה רביעית לדרמה התקופתית הגרמנית של טום טיקוור ("ראן לולה ראן"), המתרחשת בברלין של שנות העשרים - ועכשיו גם השלושים - במאה הקודמת, ומתארת את ההתפתחויות הפוליטיות והחברתיות שהובילו מרפובליקת ויימאר לעליית המפלגה הנאצית (בהמשך גם בהוט).

ראשון, 9 באוקטובר 2022

NCIS: לוס אנג'לס
עונה 14 לדרמת הפשע של CBS (בהמשך גם בהוט).

שני, 10 באוקטובר 2022

אווניו 5
עונה שנייה לקומדיית החלל שיצר ארמנדו יאנוצ'י ("Veep") עבור HBO, בכיכובו של יו לורי. העלילה תוסיף לעקוב אחר קורותיהם של אנשי הצוות והנוסעים בספינת תענוגות חללית שנאלצה להפוך טיול בן שלושה שבועות לסיוט של שלוש שנים (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

All American
עונה חמישית לדרמת הספורט של ה-CW.

All American: Homecoming
עונה שנייה גם לסדרת הבת, אף היא ברשת ה-CW.

שלישי, 11 באוקטובר 2022

אי הזאבים (Island of the Sea Wolves)
סדרת טבע חדשה של נטפליקס שמקנה מבט על האי ונקובר הפראי והמופלא, בו האוקיינוס מזין את כל עולם החי, מהעיטים הקירחים שיוצאים לדיג עד לזאבים השוחים במים הקפואים.

The Winchesters
סדרת בת חדשה ל"על טבעי", סדרת הלהיט של ה-CW (שזמינה במלואה בישראל באמזון פריים וידאו, אבל בלי תרגום לעברית). העלילה חוזרת אחורה בזמן כדי לעקוב אחר הוריהם של גיבורי הסדרה המקורית בצעירותם, ג'ון ומרי, ומלחמותיהם בשדים למיניהם. ג'נסן אקלס, שגילם את דין בסדרה המקורית, מפיק את הסדרה החדשה יחד עם רעייתו דניל אקלס, שהתארחה במספר פרקים בסדרה המקורית כאנהאל. ג'נסן גם מקריין את הספין-אוף, אבל זה לא אומר שלא יחזור לתפקיד סולג'ר בוי בעונה הרביעית של "הבנים".

רביעי, 12 באוקטובר 2022

ההתרסקות (The Crash)
מיני-סדרה הולנדית בחמישה פרקים, שבישראל עולה היום בסלקום טיוי, החוזרת להתרסקות מטוס אל על באמסטרדם בשנת 1992. מדובר בתאונה הקשה ביותר בהיסטוריה של חברת אל על ובאסון התעופה הקשה ביותר בהיסטוריה של הולנד. שלושה תושבים של השכונה שנפגעה, מנסים לקבל תשובות מהממשלה ההולנדית ולגלות למה תושבים בשכונה התחילו לחלות.

ביג שוט (Big Shot)
עונה שנייה לדרמה הקומית של דיסני פלוס בכיכובו של ג'ון סטיימוס ("צער גידול בנות"), על מככב בתפקיד מאמן כדורסל שפוטר ונאלץ להתחיל לאמן בבית ספר לבנות. גם עם שירי אפלבי ("UnREAL") ואיווט ניקול בראון ("קומיוניטי").

קרב הבשלנים: קל, מהיר וטעים (Easy-Bake Battle: The Home Cooking Competition)
תחרות ריאליטי חדשה של נטפליקס. בשלנים ביתיים מוכשרים מעמידים למבחן את הכישורים והיצירתיות שלהם, ומכינים מנות מהירות, קלות וטעימות להפליא כדי לזכות בפרס כספי גדול.

בלסקואראן, בלש פרטי (Belascoarán, PI)
דרמת פשע מקסיקנית חדשה של נטפליקס, בכיכובו של לואיס חררדו מנדז ("נרקוס: מקסיקו"). במקסיקו סיטי של שנות ה-70, הקטור בלסקוארן עוזב את עבודתו התאגידית ואת נישואיו המשעממים כדי להפוך לבלש עצמאי ולהתמודד עם תיקים פליליים מזעזעים.

The Ex-Wife
סדרת מתח בריטית חדשה של פרמאונט פלוס, בכיכובם של סלין באקנס ("חשודה בחשיפה גבוהה", "לוחם"), ג'נט מונטגומרי ("ניו אמסטרדם") וטום מייסון ("סליפי הולו"). לטאשה הנשואה הטרייה יש את הבית המושלם, בעל אוהב וילדה קטנה ויפה, אבל נראה שאשתו לשעבר של בעלה מתכוונת להישאר בתמונה. כשטאשה חוזרת הביתה יום אחד ומוצאת את חייה מתהפכים, היא מבינה שהחלום שהיא חיה עלול להפוך לסיוט.

חמישי, 13 באוקטובר 2022

מי שמע על חווה ונאווה
הצוות שמאחורי "האחיות המוצלחות שלי" - היוצרות גלית חוגי ונועה ארנברג והבמאי גורי אלפי - חוזר עם דרמה קומית חדשה ביס, בכיכובן של קרן מור וחנה לסלאו. השתיים מגלמות את נאווה וחווה - הן היו שתי צעירות מוכשרות ומלאות חלומות ששירתו יחד בלהקה הצבאית בתחילת שנות ה-70, לפני שדרכיהן נפרדו. היום הן נשים בעלות משפחות סמי מתפקדות, עם חיי יומיום שגרתיים ואפרוריים: נאווה עומדת לפרוש מחברת החשמל, שם עבדה מאז השחרור, וחווה רק עכשיו מתחילה להכיר את החיים האמיתיים, לאחר מותו הפתאומי של בעלה.
40 שנה לאחר שנפרדו דרכן הן נפגשות שוב. המפגש ביניהן והזכרונות המשותפים מהעבר מחזירים להן את תחושת הביחד, את הברק לעיניים ואת האומץ לדרוש מהחיים שוב את מה שאבד, או מה שלא העזו לדרוש אז. גם עם ליאנה עיון, טליה ברטפלד, אסף שלמון, עומר הברון (ג'ימבו ג'יי), הילה גולדנברג (רבקה מ"מייקל"), ששי קשת, מוטי גלעדי, שמואל וילוז'ני, הזמר טונה ועוד.
כל פרקי העונה יעלו בבת אחת לוויאודי במקביל לשידור מרתוני של כולם ביס טיוי קומדי ב-21:00.

הצופה (The Watcher)
עוד סדרה של ריאן מרפי בנטפליקס - אחרי "הפוליטיקאי", "ראצ'ד", "הוליווד" ולאחרונה "דאהמר - מפלצת" - בכיכובם של נעמי ווטס ("מרגישה פצצה", "מלהולנד דרייב"), בובי קנאבלי ("אימפריית הטיילת") וג'ניפר קולידג' ("הלוטוס הלבן"). מכתבים מבשרי רעות, שכנים מוזרים, איומים מרושעים: משפחה עוברת לגור בבית חלומותיה בפרברים, ומגלה שנכנסה לתוך סיוט. גם עם מיה פארו ומרגו מרטינדייל.

הפלייליסט (The Playlist)
דרמה שבדית חדשה של נטפליקס, המגוללת את סיפורו של שירות סטרימינג המוזיקה ספוטיפיי. הסדרה העוקבת אחר יזם טכנולוגיה שבדי ושותפיו, שיוצאים לחולל מהפכה בתעשיית המוזיקה עם פלטפורמת סטרימינג חוקית. מככבים אדווין אנדרה ("ויקינגים"), כריסטיאן הילבורג ("טופ דוג", "הממלכה האחרונה") ואחרים.

סו פרקינס: חוקי לחלוטין (Sue Perkins: Perfectly Legal)
סדרה תיעודית בריטית חדשה של נטפליקס, שבמסגרתה יוצאת הקומיקאית הבריטית להרפתקאות מסעירות ולפעמים מסוכנות במדינות שונות באמריקה הלטינית.

שישי, 14 באוקטובר 2022

שאנטראם (Shantaram)
סדרת דרמה חדשה של אפל טיוי פלוס המבוססת על ספרו של גרגורי דיוויד רוברטס באותו שם, שיצא בעברית בהוצאת כנרת זמורה ביתן. העלילה מתרחשת בעולם התחתון של בומביי של שנות השמונים ועוקבת אחר אסיר נמלט בשם לין פורד המבקש להיעלם במקום התוסס והכאוטי. לבדו בעיר לא מוכרת, לין נאבק להימנע מהצרות שמהן הוא בורח במקום החדש הזה, אך כשהוא מתאהב באישה אניגמטית ומסקרנת בשם קרלה, עליו לבחור בין חופש לבין אהבה והסיבוכים הנלווים לה. צ'ארלי הנאם ("ילדי האנרכיה") מככב.

פרפרים שחורים (Black Butterflies)
דרמת מתח צרפתית חדשה של נטפליקס בכיכובם של נילס ארסטרופ ("סוס מלחמה", "נביא") וניקולה דובושל ("הרלן קובן: הנעלמים"). סופר עגמומי שמתקשה למצוא השראה לספרו השני מסכים לכתוב את זיכרונותיו של אדם הנוטה למות, אך עד מהרה הופך בעצמו לחלק מעברו המגואל בדם של האיש.

הכול זועק לישועה (Everything Calls for Salvation)
דרמה איטלקית חדשה של נטפליקס. דניאל, צעיר שמתעורר כשהוא קשור בכפייה בבית חולים לחולי נפש, צריך ללמוד שוב איך לחיות - ולאהוב - בעזרת חבריו המטופלים.

קדושת המשפחה (Holy Family)
דרמה חדשה של נטפליקס שכמו הונדסה עבור חובבי הסדרות הספרדיות בשירות: יצר אותה מנולו קארו ("בית הפרחים") ומככבים נג'ווה נימרי ("בפנים", "בית הנייר"), אלבה פלורס (ניירובי מ"בית הנייר"), אלברו ריקו ("אליטה"), וגם מקרנה גומז ("בכוכבים") ואלכס גרסיה (זוכה פרס הגויה על "הכלה"). בני משפחה שמסתירים סוד מטלטל מתחילים את חייהם מחדש במדריד. עד מהרה מערכות יחסים חדשות משבשות את תוכניותיהם, והעבר מתחיל לרדוף אותם.

High School
סדרת דרמה קומית חדשה של Freevee מבית אמזון, המבוסס על ספר הזכרונות רב המכר של המוזיקאיות התאומות טיגן ושרה קווין. העלילה מתארת את סיפור התבגרותן, שלב שבו כל אחת מהן מנסה למצוא את זהותה - מסע שהופך מסובך עוד יותר כשיש לך תאומה שהמאבק והגילוי העצמי שלה דומים מאוד לשלך. על רקע תרבות הגראנג' והרייב של שנות ה-90, הסדרה שוזרת זכרונות מקבילים, וגם כאלה שלא תואמים זה לזה, של אחיות שגדלות כשרק מסדרון מפריד בין חדריהן.

ראשון, 16 באוקטובר 2022

Step Up: High Water
סדרת סרטי "סטפ אפ" הפכה לסדרת טלוויזיה כשיוטיוב פרימיום עוד עשתה כאלה לפני מספר שנים (מה שהניב גם את "קוברה קאי" הלהיטית, עוד לפני שנטפליקס רכשה אותה, ואת "Impulse" הנפלאה). שלוש שנים אחרי שהשירות משך את ידיו מהפקת סדרות דרמה, מפזזת ומגיעה העונה השלישית אל רשת הכבלים Starz.

שני, 17 באוקטובר 2022

הנדר: כת הסקס של ניו יורק (The Vow)
עונה חדשה לסדרה על הכת "נקסיום" שהסעירה את ארה"ב. קית' רנייר הנהיג במשך שני עשורים את כת "נקסיום" (NXIVM) - כת-סקס, שפעלה בלב ניו יורק ובין חברותיה דמויות מוכרות ורבות השפעה - ביניהן השחקניות ההוליוודיות אליסון מאק ("סמולוויל") ושרה אדמונדסון ("מת לצעוק 4"), היורשת של אימפריית המשקאות "סיגראם", קלייר ברונפמן וביתה של שחקנית "שושלת" קתרין אוקסנברג. העונה השנייה כבר מתרחשת על רקע המשפט הפדרלי של ארה"ב נגד קית' רנייר. הפרקים החדשים מתמקדים במעגל הפנימי ביותר שלו ומביאים סיפורים אינטימיים על ההנהגה הבכירה של NXIVM בארה"ב ובמקסיקו. הסדרה עוקבת אחר מייסדי הקבוצה, תומכיה ועריקיה ומביאה ראיות חדשות וגילויים מדהימים שמתגלים בזמן שהתובעים הפדרליים והסנגורים נאבקים על ההשקפות המנוגדות לגבי עשיית צדק בפרשה המצמררת (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

שלישי, 18 באוקטובר 2022

תעלומות בלתי פתורות (Unsolved Mysteries)
כרך שלישי של התוכנית של נטפליקס המציגה מקרים אמיתיים של היעלמויות בלתי מוסברות, רציחות מזעזעות ומפגשים מצמררים. פרקי העונה ישוחררו על פני שלושה שבועות.

שמישהו יאכיל את פיל (Somebody Feed Phil)
עונה שישית לסדרה הקולינרית-דוקומנטרית בכיכובו של פיל רוזנטל (יוצר "כולם אוהבים את ריימונד") בנטפליקס, וגם בה הוא צפוי לבקר בשלל ערים ברחבי העולם ולטעום ממיטב מטעמי המטבחים שלהן.

רביעי, 19 באוקטובר 2022

המפקדת
עונה שנייה לדרמה הקומית הנפלאה של כאן 11, שבמסגרתה יגיעו דמויות חדשות וינסו לערער על הסדר הקיים. הן יאלצו את הגיבורות שלנו להתמודד מול יחסי כוחות מורכבים מתמיד, מול האבסורד של המערכת, ומול השאלה הנצחית - מהי מפקדת. במחזור הנוכחי תגיע אל המחלקה טירונות חבורת עתודאים, שתשנה את הדינמיקה בבסיס ותכתיב סדר צבאי חדש. בעונה החדשה יככבו לצד אלונה סער, נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, דור הררי, נועם אימבר, מיה דגן, לין אשרוב, יעלי רוזנבליט, טליה ברטפלד, מיה לנדסמן ועוד. אליהן יצטרפו החיילים והחיילות החדשים/ות: נועם לוגסי, מיכאל זפסוצקי, אדם גבאי, יואב רוזנברג ועדן דניאל גבאי. ימים ראשון ורביעי.

נוטרדאם (Notre-Dame)
מיני-סדרת דרמה צרפתית חדשה של נטפליקס, השואבת השראה מסיפוריהם האמיתיים של כבאים צרפתים ובוחנת כיצד השפיעה השריפה שהשתוללה בכנסיית נוטרדאם בשנת 2019 על חייהם של כמה מתושבי העיר.

כנופיית הכפפות הירוקות (The Green Glove Gang)
דרמת פשע פולנית חדשה של נטפליקס. שלוש פורצות מבוגרות שהשוד האחרון שלהן משתבש מסתתרות בבית אבות כדי לחמוק מהרשויות - ומגלות סוד אפל.

האהבה היא עיוורת (Love is Blind)
עונה שנייה לסדרת הריאליטי של נטפליקס, שבמסגרתה נשים וגברים ללא זוגיות מחפשים אהבה ומתארסים - עוד לפני שהם נפגשים.

אימה אמריקאית (American Horror Story)
סדרת האימה של ריאן מרפי ב-FX חוזרת סוף סוף עם עונה 11, שהכותרת שלה היא NYC, וכמשתמע תתרחש בניו יורק. מעבר לזה לא הרבה ידוע עליה, מלבד העובדה שתכלול שחקנים שהפכו לאגדות בעיר כמו ג'ו מנטלו, בילי לורד, זאכרי קווינטו, ראסל טובי, לסלי גרוסמן, צ'רלי קארבר, סנדרה ברנהרד, אייזק פאוול, דניס או'הייר ופטי לופון. הסדרה חודשה גם לעונות 12 ו-13 (בהמשך גם ביס).

!Documentary Now
כמעט ארבע שנים אחרי קודמתה, מגיעה העונה ה-53 (בפועל הרביעית) של הסדרה המבריקה של פרד ארמיסן וביל היידר (וגם סת' מאיירס מאחורי הקלעים), שכל פרק בה הוא פארודיה על סרט או ז'אנר תיעודי. בין היתר הפעם: "מורתי התמנונית".

חמישי, 20 באוקטובר 2022

כנופיות לונדון
כמעט שנתיים וחצי אחרי קודמתה, מגיעה העונה השנייה של דרמת הפשע האלימה של הבמאי הוולשי גארת' אוונס ("הפשיטה") ברשת סקיי הבריטית. העונה ממשיכה לגולל את ההתרחשויות שאחרי מותו של הגנגסטר הכי חזק בלונדון, פין וואלאס, שקישר בין הכנופיות השונות בעיר. בעוד בנו מנסה להוכיח שהוא יורש ראוי, הוואקום שנותר מוביל למלחמה עקובה מדם על האינטרסים. ג'ו קול ("כנופיית ברמינגהם") מככב (בסמוך גם ביס ובהוט).

אחד מאיתנו משקר (One of Us Is Lying)
עונה שנייה לדרמת הפשע על חמישה תיכוניסטים שונים שמצאו את עצמם ביחד בעונש ריתוק, ואז אחד מהם נרצח (בהמשך גם בנטפליקס).

Inside Amy Schumer
תוכנית המערכונים של איימי שומר חוזרת לראשונה מאז ינואר 2016 עם עונה חדשה, חמישית במספר. בעבר זה היה בקומדי סנטרל (גם בישראל), ואילו הפעם זה קורה בשירות הסטרימינג של החברה האם, פרמאונט פלוס.

שישי, 21 באוקטובר 2022

הפריפראל (The Peripheral)
דרמת מד"ב חדשה של אמזון פריים וידאו בהפקת בני הזוג ג'ונתן נולן וליסה ג'וי, שעומדים מאחורי "ווסטוורלד", על פי ספרו של אמן המד"ב וויליאם גיבסון ובכיכובה של קלואי גרייס מורץ. בעולם עתידני שבו הטכנולוגיה שינתה את החברה, פלין פישר היא צעירה שמנסה להחזיק יחד את פיסות משפחתה השבורה בפינה נשכחת באמריקה. היא חכמה, שאפתנית - וגורלה נחרץ. אין לה עתיד. עד שהיא מגלה קשר סודי למציאות חלופית, כמו גם לעתיד אפל משלה. גם עם גארי קאר ("הצמד"), שרלוט ריילי ("אנקת גבהים"). את הסדרה יצר ומנהל בפועל סקוט סמית', שהיה מועמד לאוסקר על תסריטו המעובד לסרט "תוכנית פשוטה" שביים סם ריימי, ומבוסס על הרומן שסמית' עצמו כתב.

מאפס (From Scratch)
מיני-סדרת דרמה רומנטית חדשה של נטפליקס בכיכובה של זואי סלדנה ("אווטאר", סרטי מארוול). אמנית מוצאת רומנטיקה עם שף באיטליה ויוצאת למסע משנה חיים של אהבה, אובדן, חוסן ותקווה חוצה תרבויות ויבשות.

ברברים (Barbarians)
עונה שנייה לדרמת האקשן הגרמנית של נטפליקס. גורלותיהם של שלושה אנשים נשזרים זה בזה בקרב יער טויטובורג בשנת 9 לספירה, שבו עצרו הלוחמים הגרמנים את התפשטות האימפריה הרומית.

28 ימים של פחד (28 Days Haunted)
סדרת ריאליטי ואימה חדשה של נטפליקס. שלושה צוותים מבלים 28 ימים בכמה מהאתרים הרדופים ביותר באמריקה, במסגרת ניסוי על-טבעי המבוסס על התיאוריות של אד ולוריין וורן.

אקפולקו (Acapulco)
עונה שנייה לדרמה הקומית של אפל טיוי פלוס, שעלילתה מתרחשת ב-1984 ומגוללת את סיפורו של צעיר שחלומו מתגשם כאשר הוא מקבל את תפקיד חייו כ"נער קבאנה" באתר הנופש החם ביותר באקפולקו.

Ghostwriter
עונה שלישית לרימייק של אפל טיוי פלוס לסדרת ילדים ונוער באותו שם מתחילת שנות התשעים. כאשר רוח רפאים רודפת חנות ספרים שכונתית ומתחילה לשחרר דמויות דמיוניות אל העולם האמיתי, ארבעה ילדים חוברים זה לזה במטרה לפתור תעלומה מלהיבה הנוגעת לענייניה הפתוחים של הרוח.

ראשון, 23 באוקטובר 2022

Doctor Who: The Power Of The Doctor
השלישי והאחרון בטרילוגיית הספיישלים של סדרת המד"ב הבריטית שבמסגרתם נפרדת ג'ודי וויטאקר מתפקידה כדוקטור, ואיתה גם השואוראנר כריס צ'יבנל. את מקומו של האחרון יתפוס בעונה הבאה ראסל ט' דיוויס, האיש שהחזיר לחיים את הזיכיון ב-2005 ועזב בסוף אותו עשור.

שלישי, 25 באוקטובר 2022

גיירמו דל טורו מציג: חדר הפלאות (Cabinet of Curiosities)
אנתולוגיית אימה חדשה של נטפליקס, שאצר הבמאי זוכה האוסקר גיירמו דל טורו על פי הסיפור שלו עצמו באותו שם. כל פרק מתוך השמונה מציג סיפור חדש שמבקש לאתגר את מוסכמות הז'אנר הקלאסי. הקאסט כולל בין היתר את אנדרו לינקולן ("המתים המהלכים"), פ' מאריי אברהם ("אמדאוס", "מסע אגדי"), טים בלייק נלסון ("השומרים"), כריספין גלובר ("בחזרה לעתיד"), בן בארנס ("ווסטוורלד"), רופרט גרינט (סרטי "הארי פוטר"), ניה ורדאלוס ("החתונה היוונית שלי") ומרטין סטאר ("עמק הסיליקון"). שני פרקים מדי יום.

רביעי, 26 באוקטובר 2022

Inside Man
דרמה חדשה בת ארבעה פרקים של סטיבן מופאט ("דוקטור הו", "שרלוק", "אשתו של הנוסע בזמן") של נטפליקס ו-BBC, בכיכובם של דיוויד טננט וסטנלי טוצ'י. סיפוריהם של ארבעה זרים שחייהם משתלבים בצורה קטלנית: בארה"ב, אסיר הנידון למוות מבקש כפרה כשהוא עומד בפני הוצאה להורג. ברכבת באנגליה, עיתונאי מחפש סיפור. בכפר קטן ושקט, כומר אוסף את המורה למתמטיקה של בנו מהתחנה. כל הארבעה עומדים להסתבך בדילמה שעלולה להוביל אחד מהם לרצח.

סיפורי הג'דיי (Tales of the Jedi)
סדרת אנימציה חדשה של דיסני פלוס, שכל עונה בה מתחקה אחר עברם של אבירי ג'דיי שונים ביקום "מלחמת הכוכבים". העונה הראשונה, המונה שישה פרקים, מתמקדת בשתי דמויות ראשיות: אסוקה טאנו (בדיבובה של אשלי אקסטין), פדוואן לשעבר של אנאקין סקייווקר (קולו של מאט לאנטר) שהוצגה בסדרה "מלחמות המשובטים"; והרוזן דוקו, הג'דיי הבוגדני שירד מגדולתו, שגולם על ידי כריסטופר לי בסדרת הסרטים ואילו כאן מדובב על ידי קורי ברטון.

אגודת בנדיקט המסתורית (The Mysterious Benedict Society)
עונה שנייה לסדרה של דיסני פלוס העוקבת אחר קבוצת יתומים שחושפים מזימה מרושעת בפנימייה שבה הם לומדים. את המבוגרים מגלמים טוני הייל (איש "Veep" ו"ארסטד דיבלופמנט" בתפקיד כפול, כמר בנדיקט והתאום המרושע שלו), קריסטין שאל ("טיסת הקונקורד") וריאן הרסט ("ילדי האנרכיה"). גם בדיסני פלוס ישראל, לצד העונה הראשונה שעולה סוף סוף במלואה.

חמישי, 27 באוקטובר 2022

דניאל ספלבאונד, צייד הקסמים (Daniel Spellbound)
קומדיית אנימציה חדשה של נטפליקס. בניו יורק של ימינו, הקסם הוא אמיתי אבל מוסתר מהציבור באמצעות הטעיות ומסכי עשן. אבל דניאל ספלבונד יודע היכן למצוא אותו - כגשש של מרכיבים קסומים, הוא מתפרנס ממכירת סחורות נדירות למכשפים וקוסמים לטובת כישופיהם. אבל כשהוא מגלה מרכיב מוזר, דניאל מושך את תשומת לבם של אלכימאים מסוכנים, ולפתע עליו לבחון את כישוריו בהרפתקה מסביב לגלובוס, בעוד העולם הקסום מונח על הכף.

מסע בין כוכבים: פרודיג'י (Star Trek: Prodigy)
חלקה השני של העונה הראשונה בסדרת האנימציה של פרמאונט פלוס, המיועדת במקרה הזה לקהל צעיר יותר. חמש שנים אחרי עלילת "מסע בין כוכבים: וויאג'ר", קבוצת נערים ונערות מרביע דלתא מוצאת חללית נטושה ויוצאת בה להרפתקאות. על החללית הם נעזרים בהולוגרמה בדמות קפטן קתרין ג'יינוויי מ"וויאג'ר". השחקנית קייט מלגרו שבה להעניק לה את קולה (בהמשך גם בניקלודיאון ישראל בדיבוב לעברית).

שישי, 28 באוקטובר 2022

שעת השטן (The Devil's Hour)
דרמת אימה חדשה בת שישה פרקים של אמזון פריים וידאו, בכיכובם של ג'סיקה ריין ("מיילדת!", "פטריק מלרוז"), פיטר קפלדי ("דוקטור הו", "בסוד העניינים") וניקש פאטל ("אבק כוכבים"). לוסי מתעוררת מדי לילה מחזיונות מבעיתים בדיוק ב-3:33 לפנות בוקר: שעת השטן. בנה בן השמונה מסוגר וחסר רגשות. אמה מדברת אל כיסאות ריקים. הבית שלה רדוף על ידי הדים של חיים שאינם שלה. כאשר שמה של לוסי קשור באופן בלתי מוסבר לשורה של רציחות אכזריות באזור, התשובות שחמקו ממנה כל השנים הללו יגיעו סוף סוף למוקד.

פה גדול (Big Mouth)
עונה שישית לקומדיית האנימציה הנפלאה למבוגרים של נטפליקס, על תלאות גיל ההתבגרות.

אילו רק ידעתי (If Only)
דרמה פנטסטית קומית רומנטית ספרדית חדשה של נטפליקס. אמה, אישה שהעבירה כבר עשר שנים בנישואים מאכזבים, נאבקת להתמודד עם חייה - עד שהיא מקבלת הזדמנות בלתי נתפסת לחיות את העשור האחרון מחדש.

הבן הממזר והשטן בעצמו (The Bastard Son & The Devil Himself)
סדרת פנטזיה/נעורים בריטית חדשה של נטפליקס. ניית'ן בן ה-16 הוא בנה הבלתי חוקי של המכשפה המפחידה ביותר בעולם. כל חייו עד כה עברו עליו בבחינה מדוקדקת אחר סימנים שיעידו כי הוא עשוי ללכת באותה דרך הרסנית שאביו הלך בה. כאשר המתחים מתגברים, הגבולות הישנים בין טוב לרע מיטשטשים, וניית'ן יגלה איזה מין אדם הוא באמת.

אני מטרידן (I Am a Stalker)
סדרה תיעודית בריטית חדשה של נטפליקס שבה מטרידנים שהורשעו וקורבנותיהם מספרים סיפורים מצמררים על הטרדה, ניצול ופשעים אחרים.

שבת, 29 באוקטובר 2022

צלמוות (Deadwind)
עונה שלישית לדרמת הפשע הפינית בנטפליקס, שמעלה הפעם את הפרקים החדשים בצמוד לשידור בערוץ Yle TV2 בפינלנד. העלילה עוקבת אחר הבלשית והאם היחידנית סופיה קארפי החוקרת גם הפעם מקרה חדש בהלסינקי.

ראשון, 30 באוקטובר 2022

הלוטוס הלבן
עונה שנייה לדרמה של HBO, שזכתה לאחרונה בשלל פרסי אמי בקטגוריית המיני-סדרה (אף שהיא כמובן לא כזו): הבימוי, הכתיבה, שחקן משנה (למוריי בארטלט, שגילם את מנהל כפר הנופש), שחקנית המשנה (ג'ניפר קולידג') וגם כמיני-סדרה הטובה ביותר. העונה החדשה משאירה מאחור את הריזורט בהוואי ועוברת לעקוב אחר קבוצת נופשים חדשה באי סיציליה שבאיטליה. קולידג' חוזרת לגלם את טניה, וסביבה יכלול הקאסט בין היתר את מייקל אימפריולי ("הסופרנוס"), פ' מארי אברהם ("אמדאוס", "מסע אגדי"), אוברי פלזה ("מחלקת גנים ונוף"), ת'יאו ג'יימס ("סנדיטון", "אשתו של הנוסע בזמן") וטום הולנדר ("קינגס מן: ההתחלה") (למחרת גם ביס, הוט וסלקום טיוי).

עוד ביס באוקטובר 2022: אטלנטה, פשע במעגל סגור, שלוש סדרות חוק וסדר, מוקד 911, המתמחה, איש משפחה, משפחת סימפסון, שלדון הצעיר, שיקגו Fire, כל מה שאני יודעת על אהבה, המרוץ לדראג של רופול: בריטניה ועוד.

עוד בהוט באוקטובר 2022: היילו, הריזורט, שלוש סדרות חוק וסדר, דרך רידלי, כל מה שאני יודעת על אהבה, הטירון 2, החיים עצמם 4, SWAT עונה 6 ועוד.

עוד בסלקום טיוי באוקטובר 2022: שלדון הצעיר, חטיפה ברכבת התחתית, אין דרך חזרה (No Return) ועוד.

עוד בנטפליקס ישראל באוקטובר 2022: ברוקלין תשע תשע עונה 8 ועוד.

עוד בדיסני פלוס ישראל באוקטובר 2022: הדוב (The Bear) ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully