וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילד מ"שכחו אותי בבית" גדל להיות רוצח סדרתי?

19.12.2022 / 0:00

תיאוריית קונספירציה מדויקת להפליא טוענת שקווין, דמותו של מקולי קאלקין בסרטי "שכחו אותי בבית", הפכה להיות רוצח סדרתי שכולנו מכירים היטב. הסרט הבא בכיכובו של הרוצח אולי ישים סוף לשמועות

מי שכח את קווין בבית? התעלומה של "שכחו אותי בבית" נפתרה/מערכת וואלה!

כפי שאי אפשר להעביר את יום עצמאות בלי סרטי בורקס או את שישי ה-13 בלי סרט אימה, אי אפשר להעביר את חג מולד בלי צפייה חוזרת בסרט "שכחו אותי בבית". קלאסיקת חג המולד הזאת שיצאה לאקרנים ב-1990 ומאז זכתה לשלל תיאוריות קונספירציה הנוגעות לדמויות האייקוניות של שני הסרטים הראשונים. אחת הפופולריות שבהן עושה גלים גם השנה - והיא טוענת שהילד השובב קווין מקאליסטר, בגילומו של מקולי קאלקין, גדל להיות רוצח סדרתי שכולנו מכירים היטב.

זה אולי ישמע לכם מוזר בהתחלה אך אחרי שנציג בפניכם את הראיות - גם אתם צפויים להשתכנע. לפני שנגלה לכם באיזה רוצח מדובר - נסו לנחש: לאיזה רוצח מתאים להציב מלכודות?

מדי שנה, מאז 2014, הסרט טיפח מסורת חג אפלה: תיאוריית מעריצים לפיה קווין מקאליסטר גדל והפך להיות הרוצח הסדרתי ג'יגסו, הלא הוא ג'ון קרמר מסדרת סרטי "המסור". התיאוריה הביזארית הזו פורסמה במקור באתר Grantland שנסגר מאז - אך כפי שציינו, היא די משכנעת.

מקולי קאלקין, מתוך "שכחו אותי בבית". Home alone, Giphy
מקולי קאלקין, מתוך "שכחו אותי בבית"/Giphy, Home alone

האם זה אתה קווין?

יש כמה סיבות שמצביעות על כך שקווין התמים הפך לרוצח סאדיסט. ראשית אלו המלכודות המשוכללות והכואבות שהוא הציב עבור "השודדים הרטובים" בגילומם של ג'ו פשי ודניאל שטרן. מי חובב גדול יותר של מלכודות מג'יגסו? מעריצים הצביעו גם על הדמיון הפיזי ביניהם: לשניהם יש עיניים כחולות ושיער בלונדיני.

משם הכל התחיל:

חובבי התיאוריה מציינים שמקאליסטר מתקשר עם אנשים באמצעות מכשיר אלקטרוני בזמן שג'יגסו מדבר עם הקורבנות הלכודים שלו דרך מסך טלוויזיה. שניהם אוהבים לענות את קורבנותיהם, כשבסרט השני בסדרת "המסור" אחד הקורבנות נשרף בעודו בחיים - מלכודת שיתכן כי נבנתה בהשראת הפחד הידוע של מקאליסטר מהכבשן במרתף שלו.

מקאליסטר גם הכיר את השכן הסמוך שלו, מארלי "הזקן", שעל פי השמועות השקריות שהפיצו הילדים בשכונה - הוא רוצח סדרתי שרצח את משפחתו. אולי ממנו הילד קיבל השראה?

עוד על התיאוריה:

מעריץ אחד הרחיב על התיאוריה ברדיט: "עבורי זה הגיוני לחלוטין. קווין = ג'יגסו. שניהם מייצרים מלכודות מורכבות, שניהם קטלניים, לשניהם יש בעיות של שליטה בכעסים, מלכודת הדובים מהמסור נראית כמו הכבשן במרתף של קווין. לג'יגסו יש חדר שנראה כמו המרתף של קווין. לג'יגסו יש מלכודת כבשן שנובעת מהפחד של קווין. הכל מתחבר".

עוד ילדים כובים שגדלו למשהו אחר לגמרי
אתם לא תאמינו איך נראה היום הילד מ"ג'רי מגווייר" - ומה הוא עושה למען הקהילה היהודית
כוכבי "הגוניס" נפגשו - ולא תאמינו איך הם נראים היום

ומה חושב על זה מקולי קאלקין עצמו?

אז האם יש קשר?

ג'יימס וואן, אחד מהיוצרים המקוריים של "המסור", אמר בעבר ל-Huffington Post שמקאליסטר לא שימש השראה לדמותו של ג'יגסו - אך כינה את התיאוריה הזו "מדהימה". הוא אמר: "הייתי צריך לדעת כל הזמן שמקולי קאלקין יגדל להיות ג'ון קריימר. אני חושב שזה מדהים. מחמיא לי מאוד שאנשים לוקחים את הזמן להשתעשע עם כל תיאוריות המעריצים האלו. אני חושב שבגלל זה אני עושה את הסרטים האלה. אני רוצה שהמעריצים שם בחוץ יהנו מהן".

הסרט האחרון בסדרת "שכחו אותי בבית", "שכחו אותי בבית 6" (Home Sweet Home Alone) שודר בדיסני + בנובמבר 2021 וכרגע לא מתוכנן סרט נוסף בסדרה. "המסור", לעומת זאת, יחזור בסרט עשירי בהאלווין 2023. אחרי הכישלון הקופתי של הסרט התשיעי בכיכובו של כריס רוק, שניסה להמציא מחדש את הגלגל, בהפקה החליטו לחזור למקורות - כשהסרט העשירי יתמקד כולו ברוצח המקורי, ג'יגסו, ובאירועים שהתרחשו בין עלילת הסרט הראשון לשני בסדרה. אולי זו תהיה הזדמנות של היוצרים לשקול מחדש את תיאוריית מקאליסטר ולבנות לנו טוויסט כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully