וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכוכבת "טייגר קינג" יש הוכחה שלא רצחה את בעלה - הוא חי ולא שמו לב

19.1.2023 / 13:33

פעילת זכויות בעלי החיים וכוכבת הדוקו "טייגר קינג", קרול בסקין, טוענת כבר מעל לשנה שבעלה לשעבר, המיליונר דון לואיס, עדיין בחיים. בסדרה של נטפליקס העלו את החשד שהיא רצחה אותו והאכילה בבשרו את הטיגרסים שבבעלותה. עורכי הדין של ג'ו אקזוטיק מכחישים

הטריילר ל"טייגר קינג"/Netflix

כוכבת הדוקו המצליח של נטפליקס "טייגר קינג" (חיות רעות) ופעילת זכויות בעלי החיים, קרול בסקין, טוענת שבעלה לשעבר, דון לואיס, עדיין חי ומתגורר בקוסטה ריקה. למעשה, היא טוענת זאת כבר שנה, למרות שבסדרה של נטפליקס הועלה החשד שהיא רצחה אותו והאכילה את הטיגרסים בבשרו. אולם, רק כעת החלו צופי הסדרה להפיץ את הטענות שלה ולצאת להגנתה.

קרול בסקין התפרסמה בסדרה הדוקומנטרית "טייגר קינג", העוקבת אחר מנהל פארק החיות האקזוטי של ווינווד רבתי, ג'וזף שרייבווגל, שניסה לחסל את מנכ"לית עמותת Big Cat Rescue, קרול בסקין, לאחר שניצחה בתביעה גדולה נגדו בשנת 2013. על אף שהורשע בשתי עבירות של נסיון רצח, בסקין לא נותרה חפה מפשע ובסדרה נרמז כי היא הייתה מעורבת ברציחת בעלה, המיליונר דון לואיס.

לאור הטענות, במהלך ראיון שנערך בנובמבר 2021 בתוכנית האירוח "This Morning" של ITV, בסקין בת ה-61, חשפה שהאקס שלה, שהוכרז כמת ב-2002 לאחר שנעלם כמה שנים קודם לכן, למעשה חי ובריא. היא טענה אז שהמחלקה לביטחון המולדת של ארה"ב הייתה בקשר עם לואיס כמה שנים לאחר שנעלם.

קרול בסקין טייגר קינג. NETFLIX, צילום מסך
קרול בסקין ב"טייגר קינג", נטפליקס/צילום מסך, NETFLIX
קרול בסקין ובעלה הנעדר דון לואיס. Netflix/Courtesy Everett Colle, צילום מסך
קרול בסקין ובעלה הנעדר דון לואיס/צילום מסך, Netflix/Courtesy Everett Colle

"אחד הדברים המרגשים באמת שיצאו מ'טייגר קינג 2' הוא שהם הביאו מכתב מהמחלקה לביטחון המולדת בו נכתב שסוכן מיוחד של ה-FBI עדכן בפרטים את הבלש של השריף, ג'ורג' (חורחה) פרננדס, מה שאומר שזה קרה אחרי 2002, כי המחלקה לביטחון המולדת לא הייתה בכלל בסביבה עד 2002", אמרה בסקין, "הם אמרו שבעלי, דון לואיס, חי וקיים בקוסטה ריקה ועם זאת, כל הדרמה כוונה אליי, כאילו יש לי איזשהו קשר להיעלמותו, כשמחלקת ביטחון המולדת ידעו היכן הוא נמצא".

בסקין אמרה אז ל-ITV, "לא חשבתי שהוא מסוגל לפרנס את עצמו. הוא לקח בערך מיליון דולר לקוסטה ריקה. הסכמתי לתת לו לעשות את זה כדי שיוכל להוכיח לעצמו שהוא יוכל להתקיים. שנים לאחר מכן נשארו שם רק 80 אלף דולר כי ההשקעות שלו היו גרועות. אני לא יודעת איך המחלקה לביטחון המולדת טוענת שהוא חי ובריא בקוסטה ריקה, אבל אני שמחה לשמוע את זה".


זה מה שחשבנו על העונה השנייה של טייגר קינג >>

קרול בסקין טייגר קינג. יוטיוב, צילום מסך
""הם אמרו שבעלי, דון לואיס, חי וקיים בקוסטה ריקה"/צילום מסך, יוטיוב
המסמך שמוכיח שקרול בסקין לא רצחה את בעלה?. NETFLIX, צילום מסך
המסמך שמוכיח שקרול בסקין לא רצחה את בעלה?/צילום מסך, NETFLIX

בנובמבר 2021, בסקין ובעלה הנוכחי, הווארד, פרסו פוסט בבלוג העמותה שלה, Big Cats Rescue, בו דיברו על "ההוכחה". בפוסט נכתב: "כמו כן, ראוי לציין את המסמך שהם מציגים מהמחלקה לביטחון המולדת, אשר לא הוקמה כסוכנות עד 2002, חמש שנים לאחר היעלמותו של דון לואיס, שם נכתב שיש להם מידע שדון לואיס חי בקוסטה ריקה. למה רק בעונה השנייה נזכרו להראות את זה?".

הפוסט של בסקין מכיל צילומי מסך של המסמכים - לכאורה מהעונה השנייה של הסדרה - והתייחסות לתיאוריית המעריצים הלא מאומתת על שהרגה את בעלה. "לכל מי שעדיין רוצה להאמין שקרול הרגה את דון, בבקשה תסבירו לנו למה אתם חושבים שבלשי כורסה מעודכנים יותר מהסוכן המיוחד האחראי ב-FBI במסמך ביטחון המולדת הזה שאומר 'דון לואיס חי ובריא בקוסטה ריקה'", כך נכתב, "זה דווח לחורחה פרננדס ממשרד השריף של מחוז הילסבורו על ידי הסוכן המיוחד ב-FBI על פי מסמך זה. אנחנו יודעים שלא הייתה מחלקת ביטחון מולדת עד נובמבר 2002, חמש שנים אחרי שדון לואיס עזב את ביתו בטמפה, פלורידה".

לואיס נעלם ב-1997 בגיל 59 - והוא בן 84 אם הוא עדיין חי היום. ב-The Post פנו לבסקין, למחלקה לביטחון המולדת ול-FBI לתגובה נוספת. לואיס לא פרסם שום הצהרות פומביות המפריכות את השמועות שהוא מת.

הנה הריאיון בו חשפה את "ההוכחה" שלה:

ורק עכשיו נזכרתם?

על אף שהחדשות בנות יותר משנה, אנשים רק עכשיו מתחילים לשים לב אליהן הודות לפוסטים ברשת שהפכו לויראליים. "האם אני היחיד שלא ידע שהם גילו שבעלה של קרול בסקין חי באושר בקוסטה ריקה?!" כתב אחד בטוויטר ואחר הוסיף: "חכו רגע, אני רואה אנשים שאומרים שבעלה של קרול בסקין נמצא בחיים. זה אמיתי?".

בעונה הראשונה של סדרת הדוקו המצליחה של נטפליקס, שעלתה לאקרנים בשיאה של מגיפת הקורונה בשנת 2020, חשפה בסקין כי בעלה לשעבר נעלם באופן מסתורי בשנת 1997. בזמן היעלמותו השניים היו נשואים. היא טענה שמעולם לא שמעה ממנו שוב, לפי חדשות CBS. מאז היא נישאה בשנית להווארד בסקין ב-2004.

"הוא לא חי, הדו"ח לא מאומת"

ג'ו אקזוטיק - שמרצה כעת עונש של 21 שנות מאסר על שכירת רוצח שנועד לחסל את בסקין - טען גם הוא שהיא האכילה את הטיגרסים שלה באקס שלה. בסקין הייתה כל כך בטראומה מכל הסיפור שהיא הצטרפה לקבוצת תמיכה סודית לסלבריטאים שחוו דברים דומים. עורך הדין של ג' אקזוטיק, ג'ון מ. פיליפס, פרסם הצהרה בפייסבוק: "במהלך הצילומים של 'טייגר קינג', נעשו מאמצים מפורטים למצוא את דון לואיס. כולם כשלו. הוא לא חי. הדו"ח שהציגה קרול בסקין בשנת 2021 היה עוד טענה לא נתמכת שלה. הוא מתפרסם מחדש כאילו אומת. הוא לא. 'טייגר קינג' מלאה בשקרים. אנחנו עדיין ממתינים לשימוע לחירותו של ג'ו".

משפחתו של לואיס גם האמינה שבסקין הייתה מעורבת בהיעלמותו ואפילו שילמה עבור תשדיר שהופיע במהלך הופעת הבכורה שלה ב-2020 ב"רוקדים עם כוכבים", בו ביקשו מהציבור עזרה בנושא. "אתם יודעים מי עשה את זה או אם קרול בסקין הייתה מעורבת?", עורך הדין של ג'ו אקזוטיק אמר במהלך התשדיר. עם זאת, בסקין הכחישה בתוקף את הטענות הללו. "אני מאמינה שההחלטה שלהם היא רק תעלול פרסומי", היא אמרה ל-CNN לאחר שידור הפרסומת, "אבל אם זה יעזור לנו למצוא את דון אז זו תהיה הקלה עצומה".

הפוסט ששיתף עורך הדין:

טייגר קינג - צילום מסך. נטפליקס, צילום מסך
כוכב "טייגר קינג", ג'ו אקזוטיק, גם מאמין שקרול בסקין הייתה מעורבת בהיעלמות בעלה/צילום מסך, נטפליקס

התביעה נגד נטפליקס

בסקין לא לקחה חלק בעונה השנייה של "טייגר קינג" ודיברה בפתיחות על הזלזול שלה בנרטיב שסיבבה נטפליקס נגדה ועל הטענות שיש לה קשר להיעלמותו של לואיס. "אמרתי להם שישכחו מהמספר שלי", אמרה בסקין ל-Page Six במאי 2021, שישה חודשים לפני יציאת התוכנית לאקרנים. היא הוסיפה שלא תיפול שוב למלכודת שלהם.

"עונה 2, כצפוי וכמצוין בקדימון, ממשיכה לעשות כל שביכולתה כדי לשכנע באופן משווא את הצופה שקרול הייתה מעורבת בהיעלמותו של דון לואיס", אמרו בני הזוג בסקין ל-Los Angeles Times בהצהרה ב-2021. השניים גם טענו שהעונה השנייה יצרה "נחשול" חדש של שונאי רשת נגד הפעילה לזכויות בעלי החיים. "בהתאם לחוסר האתיקה הקודמת שלהם, המפיקים המשיכו בטכניקה שבה השתמשו בעונה הראשונה של הצהרות מאשימות נגד קרול, לצד תמונות או סרטונים שלה שנבחרו בכוונה לחזק ולהגביר את ההאשמות", נמשכה ההצהרה שלהם, "התוצאה, כצפוי, הייתה גל חדש של שנאה ברשת שהופנתה כלפי קרול".

בסקין זעמה כל כך על נטפליקס עד שהגישה נגדם תביעה בנובמבר 2021, לצד Royal Goode Productions, לאחר ששוחרר הקדימון לעונה השנייה. בתביעה היא טענה שהסצנות שלה בטריילר לא היו ייצוג מדויק של מה שקרה. היא ביקשה מהשופט לאסור על שידור הקטעים שלה בעונה השנייה וכן להסיר אותה מכל חומרי הפרומו, הטיזרים והקדימונים. התביעה בוטלה כעבור חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully