וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא צריך להיות כאן": פול ראד מתחרט שהשתתף בפרק האחרון של "חברים"

עודכן לאחרונה: 19.2.2023 / 14:13

הכוכב, שב-2003/04 גילם את מייק, בן זוגה של פיבי בשתי העונות האחרונות של הקומדיה העדיין-סופר-מצליחה, סבור שדמותו לא הייתה צריכה להופיע בפרק שחתם את "חברים". "הייתי בפרק האחרון ופשוט חשבתי, 'אני לא צריך להיות כאן'", סיפר בריאיון

טריילר של ספיישל איחוד "חברים"/וורנר

פול ראד, שבימים אלה מקדם את סרטו החדש "אנטמן והצרעה: קוונטומאניה", התראיין לכבודו בתוכנית רדיו בריטית וחשף כי הוא מתחרט שהשתתף בפרק האחרון של "חברים" - אבל לא מסיבות של מרמור אלא להפך.

כזכור לכל מעריץ, ראד הופיע ב-17 פרקים במהלך שתי העונות האחרונות של "חברים" בתפקיד מייק האניגן, מי שהפך לבן זוג של פיבי בופה (ליסה קודרו) ולבסוף גם לבעלה. אלא שכעת הוא מספר שהוא לא מרגיש שההופעה שלו בפרק האחרון ראויה, פשוט כי עבור הקאסט הקבוע זה היה סיומה המאוד אמוציונלי של תקופה, ואילו הוא היה שם על תקן אורח מבחוץ.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

זו לא הפעם הראשונה שראד מספר מחוויותיו על סט הפרק האחרון של "חברים". בריאיון אצל הקומיקאי הבריטי גרהם נורטון ב-2019 סיפר ראד: "'חברים' הייתה דבר מדהים להיות חלק ממנו, וכל החוויה נראתה קצת סוריאליסטית וקצת מטושטשת. הגעתי רק לכמה פרקים, זה הפך לעוד כמה פרקים. זה היה לקראת סוף התוכנית, שהייתה תופעה... הייתי בפרק האחרון, מה שלא היה הגיוני מבחינתי בכלל".

הוא הוסיף וסיפר שניסה לשבור את הקרח כשראה את ג'ניפר אניסטון מחבקת את אחת מיוצרות הסדרה, מרת'ה קאופמן, ושתיהן בוכיות. "חשבתי, אני לא אמור להיות שם", אמר. "אז כדי לשבור את הקרח הלכתי אליה ופשוט אמרתי, 'עשינו את זה, אה? איזו חוויה'". הבדיחה לא הצחיקה אותה, הוסיף ראד.

גם המפגש הראשון שלו עם אניסטון על סט "חברים" לא עלה יפה. "הייתי על הסט לפרק הראשון שלי", סיפר לנורטון, "וג'ניפר הייתה על סגוויי כי היא שברה את הבוהן, וכולם התפעלו מזה. מאט לבלנק ביקש לנסות ומיד ידע איך לעשות את זה. אחר כך ביקשתי לנסות את זה גם. הסתובבתי וגלגלתי אותו ממש על הרגל של ג'ניפר! מבט הפאניקה של המפיקים כאילו אמר, 'מאוחר מדי לפטר אותו? הדמות שלו כבר התבססה?' הרגשתי נורא. התחלה כל כך לא טובה".


יעניין אתכם גם:
ההתמכרות, ההשפלה וחוסר הביטחון: כוכב "חברים" מת'יו פרי חושף הכל בספר חדש
השחקן מייק האגרטי ("חברים", "מישהו איפשהו") הלך לעולמו בגיל 67
קורטני קוקס מודה שהיא לא זוכרת שהייתה ב"חברים"

עוד בוואלה!

"את" מאבדת את עצמה ומתמכרת לשקרים של הדמות הראשית שלה

לכתבה המלאה
פול ראד, ג'ניפר אניסטון בבכורה לסרט "את, אני והשאר", 2012. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
"התמזמזנו במשך עשורים". פול ראד וג'ניפר אניסטון בבכורה לסרט "את, אני והשאר", 2012/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images
פול ראד, ג'ניפר אניסטון בבכורה לסרט "את, אני והשאר", 2012. Kevin Winter/Getty Images, GettyImages
אין משקעים. פול ראד וג'ניפר אניסטון בבכורה לסרט "את, אני והשאר", 2012/GettyImages, Kevin Winter/Getty Images

אל דאגה, השניים נשארו חברים לאורך השנים. הם הכירו זה את זה עוד קודם לכן ואף כיכבו ביחד כבני זוג בשתי קומדיות קולנועיות: "מושא אהבתי" מ-1998 - כשאניסטון כבר הייתה כוכבת ב"חברים" ופול ראד היה מוכר בזכות סרטים כמו "קלולס", מספר שנים לפני שהגיע להתארח בסדרה - ו"את, אני והשאר" מ-2012.

אבל השניים גם היו מעבר לעמיתים מקצועיים - לזמן קצר, במהלך צילומי "מושא אהבתי", ראד ואניסטון יצאו יחד, על פי אתרי הרכילות. כאשר חברו שוב שנים אחרי כן לסרט הנוסף, נשאלו השניים בריאיון משותף אם לא היה מביך עבורם להתנשק זה עם זה. "לא, נישקתי אותו שנים", אמרה אניסטון, ואילו ראד הוסיף: "התמזמזנו במשך עשורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully