וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישרדות": אבירן החליט להפסיק להיות הבחור הטוב, וזה היה מעולה

עודכן לאחרונה: 9.3.2023 / 9:21

ניסיון ההדחה של נטשה הוא הדבר הכי טוב שקרה לה ולאבירן במשחק: העמידה מול הקיר שמה אותם במוד של אין מה להפסיד ונתנה להם אומץ להוציא מהלך לפועל. הם מנסים להרדים את יתר המתמודדים באמצעות נחמדות, הבעיה היא רק שנטשה שקרנית ממש גרועה. טור "הישרדות"

הישרדות פיליפינים: המהלך המפתיע של אבירן/רשת 13

שיקר הלך וכנראה לא יחזור יותר. זה חבל, זה קשה, אבל אחרי שהשלמנו עם העובדה הזאת, בואו נשמח עם מה שיש, וזה ללא ספק העובדה שאבירן החליט לגדל זוג ביצים ולהפסיק להיות הנייס גיי. ומי היה מאמין שכל מה שהיה צריך לקרות לשם כך זה שכולם יאכזבו אותו - אחד אחד - וינסו לגרום למותה המשחקי של החברה הכי טובה שלו, נטשה. זה הכל.

למי שלא מעודכן באירועים כי קשה לעקוב גם אחרי חורבן המדינה וגם אחרי "הישרדות פיליפינים" בו זמנית, אספר שבמועצה האחרונה נכתב שמה של נטשה על שישה פתקים - שבעה, אם סופרים את הכוונות של טל, שבסוף השתפן וכתב שיקר. הדחה כל כך חד משמעית לא הייתה מתחילת העונה, ומצד שני - פסלוני החסינות שחולקו העונה ביד מאד רחבה הצילו את המצב והשאירו את נטשה במשחק, עם הגב לקיר ומסוכנת מתמיד.

היא מתעוררת בבוקר שאחרי ההתפכחות ושיחות עם האל, עם תובנות שוות ערך ללילה של קלקול קיבה, ואם חשבתם שהיא עצבנית מדי קודם, אז כל הכבוד, מטומטמים - עצבנתם אותה עוד יותר. סוף סוף היא לא לבד עם הכעסים, כי אבירן הצטרף אליה, ובוא'נה - זה יושב עליו טוב. אני מעדיפה בהרבה את אבירן הגבר-גבר שאומר לגל בשיא הנחמדות שהיא יכולה להגיע לגמר אבל לא לנצח, לטל שהוא לא סומך עליו. את אבירן שמתכנן הפיכה משטרית, ממש כמו במציאות המקסימה שלנו.

הישרדות פיליפינים, נטשה. רשת 13, צילום מסך
מסוכנת מתמיד. "הישרדות פיליפינים"/צילום מסך, רשת 13

הוא פונה לאלית, שפונה לקייסי וסהר, בניסיון שכנראה יצליח לצרף אותם למהלך על הראש של טל. נראה שניסיון ההדחה של נטשה הוא הדבר הכי טוב שקרה להם במשחק: העמידה מול הקיר שמה אותם במוד של 'אין מה להפסיד', שממנו קיבלו את האומץ להוציא מהלך לפועל. וזה עוד קרה באופן סטרילי ששורדים כל כך אוהבים - כתגובת נגד למהלך שנעשה נגדם - מה שמספק להם את ההצדקה המוסרית להתחיל סוף סוף לשחק את המשחק.

טל חוטף על הראש כי כתב שיקר על הפתק בניגוד לסיכום, סליחה, לפקודות של גל. הוא מנסה לשכנע אותה שזה היה שינוי דעה של הרגע האחרון לצורך אסטרטגי, אבל היא מרגישה ויודעת את האמת המרה. טל אולי לא מבין את זה עדיין, אבל היא צודקת - שינוי דעה ברגע האחרון לא רק משאיר אותה להתמודד לבד עם הכעס של נטשה ואבירן, אלא שזהו הצעד העצמאי הראשון שטל עושה במשחק, וסימן מובהק להתרחקות שלו ממנה. בדיוק כמו שארמון המלוכה הבריטי הרחיק את עצמו מאנדרו הסוטה כדי שלא יימרח עליו הלכלוך. שוב אנחנו רואים את הדינמיקה ההישרדותית הזו, שבמסגרתה גבר ואישה רצים יחד, כשהיא עושה את כל העבודה השחורה והוא מנצל אותה כדי לשמור על עצמו נקי והולך שנייה לפני הסוף.

נטשה מנסה בכל כוחה לבצע את המשימה שהטיל עליה אבירן: להיות נחמדה - טוב, סבירה - לכולם כדי להרדים אותם. היא בקושי מצליחה לא להקיא על גל וטל שבאים להתחנף ולספר סיפורים, אבל רק כי אין לה שום דבר בקיבה, ולשם שינוי, אוכל גם ממש לא מעניין אותה. עד כדי כך שבמכירה הפומבית, שהיא ללא ספק האירוע המשמח ביותר ב"הישרדות", היא מתנהלת בנדיבות מחשידה ואף תורמת מכספה לאויביה. לגל היא נותנת 300 פזו ומאפשרת לה לשדרג את בקבוק החול הצבעוני שהגיע מהאייטיז היישר לפיליפינים - לארוחת בוקר קונטיננטלית, ולמאיה המעולפת מרעב היא מוותרת בקרב על קלוש אחד שיש בו קרואסון.


יעניין אתכן גם:
דווקא החבר הכי טוב?! הטעות הנוראית של דורין שעלתה לה בהדחה
הלך והשתבח: מצליחים לזהות את השורד האהוב?
הישרדות: סהר וטל התפרקו לגורמים כשפנטזיית האחים לנשק התפוצצה להם בפנים

עוד בוואלה!

"שיקר רוצה להדיח את גל": כך גילה טל שמתכננים להדיח את בת בריתו

לכתבה המלאה
הישרדות 26.2.2023. מתוך "הישרדות" רשת 13, צילום מסך
בונה על העבודה השחורה שלה. טל וגל, "הישרדות פיליפינים"/צילום מסך, מתוך "הישרדות" רשת 13

קייסי משוכנעת שיש לה את המנחוס הכי גדול ב"הישרדות", כי קיבלה במקום אוכל מעמד מכוער לנר שגיא זוארץ טוען בתוקף שהוא צמיד החיים, אבל המנחוס המנצח הוא ללא ספק סהר, שמצליח לרכוש לעצמו קוקוס באלף פזו, שמסתבר בידעבד שהוא גם רקוב. אבירן, שגם הוא בא לעבוד, מסבסד לסהר כמה מאות פזו כדי לשדרג את הקוקוס לטובת חטיפים, וליצור אצלו אפקט פבלוב חיובי - עכשיו סהר הוא כלב טוב - נוצר אצלו קישור חושי בין השיזוף של אבירן לטעם של נתרן ומונוסודיום גלוטמט. האם יש טעים יותר ממונוסודיום? לא.

מי שפתאום פורחת, דווקא אחרי 30 ימים על האי, היא אלית מוסאיוף. סוף סוף היא הפסיקה לגז'דר והבינה שכיף לה, ועכשיו, כשיש גם שטרות בתוך העסק, היא בכלל בשיא שלה. גם במכירה הצליח לה - הקנייה הראשונה שלה הניבה המבורגר וצ'יפס, שאת שאריותיהם מכרה לקייסי המורעבת תמורת צמיד החיים. סיפור אמיתי. אבל את החיוך שנמרח לה על הפנים אחרי הביס הראשון בהמבורגר אי אפשר לקנות בכסף - הוא היה כל כך רחב, שבבת אחת חזרו לה כל ההבעות לפנים, ויש מצב שהתפתחה לה עמידות לבוטוקס גם בעתיד.

נטשה מסיימת את היום ביתרון אדיר. יש לה את צמיד החיים השני (אלית המרבונה הולכת להפסיד במשימת החיים והמוות), זכתה במתנות מהבית לכולם, הרוויחה לגל ארוחת בוקר ולמאיה קרואסון שקדים - ככה מרדימים מתמודדים ב"הישרדות", אנשים: מאכילים אותם.

בתוך הקרואסון של מאיה הסתתר דיסק און קי שעתיד להיחשף בפסגת ההחלטות. "למי את הכי פחות מחוברת? את מי היית רוצה להכיר יותר?", שואל גיא זוארץ את מאיה בערמומיות. ברור שהיא תבחר את נטשה - וכך נקבע ששתיהן יעלו לפסגה יחד, כשעל הדיסק און קי יש מידע שרק לנטשה מותר לראות ומאיה אמורה לסמוך עליה.

הישרדות פיליפינים, אלית אוכלת המבורגר. רשת 13, צילום מסך
חיוך עמיד לבוטוקס. אלית וההמבורגר, "הישרדות"/צילום מסך, רשת 13

אז נטשה שיקרה, כולם יודעים שנטשה שיקרה, אבל כל זה נשכח כשנשלפת תיבת המסרים מהבית, וכולם עוברים למוד התרגשות ושיירינג של סדנת התפתחות אישית. קייסי מספרת על האמא האמיצה שלה שעברה לבד לצפון תל אביב, ועל העוני והבושה שליוו אותה כל ילדותה, מאיה מקבלת תמונה של אמא שלה בבגד ים ומודה שהיא עדיין גרה לה ברחם, וטל מנצל את הרגע המרגש כדי לראות איך מאיה עתידה להתבגר. אבירן בוכה על אמא שלו שלא דיבר איתה חצי מחייו, ואלית בוכה בתור ממלאת מקומה של האם הארכיטיפית של האי, ומבטיחה לו שהיא תסלח מיד. התמונה של סהר עם אמא שלו ארבעה חודשים לפני פטירתה לפחות מצדיקה את הדמעות, והתמונה של אמא של טל, בלונדינית הורסת, שדומה קצת ל- ובכן - מאיה, מפרקת אותם סופית. יחסית לזה שאמא של כולם כל כך חשובה להם, באמת יש נורא מעט נשים בממשלה.

עכשיו, נטשה לא צחקה כשאמרה שהיא לא יודעת לשקר - היא באמת גרועה בזה. בסרטון היא ראתה תיבה וקוד כספת עם המספרים 9261, כנראה הפתרון למשימה עתידית - שוב - ניצחון שמובטח לה מראש. ברור שהיא לא מגלה למאיה מה הקוד, רק שהמקום פשוט למסור לה מספר שגוי מההתחלה, היא מנסה לשכנע את מאיה שהיא עיוורת.

"המסך שרוט, השמש מפריעה, אני לא מבינה מה אני רואה, אני לא רואה כלום" - טוב שלא שכרה כלב נחייה מאולף ומקל ודידתה איתו חזרה למאהל. ואם נטשה שקרנית גרועה - מאיה קיי שחקנית זוועה - היא מסיימת את המפגש במשפט הלא משכנע "אני שמחה שהיינו פה ביחד, נטשי, שהתקרבנו קצת".

קאם און. באמת, זה מה שיש לך? משפטי הסיום המפורסמים של ההיסטוריה לא בדיוק משקשקים מפחד על מעמדם כרגע. "אני שמחה שהתקרבנו נטשי" לא מהווה תחרות ל"תמיד תהיה לנו את פריז", למשל, או "בואי לא ניתפס - פשוט נמשיך לנסוע" שאומרת תלמה ללואיז רגע לפני שהן דוהרות אל תוך הגרנד קניון ואל מותן. נטשה, עשי טובה, אל תלכי לפוליטיקה, כי את לא מוכשרת בזה. מאיה, עשי מערוף - אל תלכי לשחק בתיאטרון פרינג', כי אנחנו לא נעמוד בזה. הפקה, אני מתחננת, תורידו קצת את מספר הפעולות הלא אלגנטיות שננקטות ביום אחד רק על מנת להשאיר את נטשה במשחק. תודה.

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully