וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל המריאה לאירוויזיון: "אעשה את המקסימום בשביל שתהיו גאים בי"

30.4.2023 / 10:00

שליחת ישראל לאירוויזיון טסה עם יתר המשלחת אל ליברפול בטיסה ישירה מיוחדת, לקראת חצי הגמר הראשון שייערך בשבוע הבא. "לא חשבתי שאתרגש ככה", אמרה הזמרת לעיתונאים לפני העלייה למטוס. "אין לכם מושג איזה כבוד עצום זה בשבילי, לייצג את המדינה שלנו"

נועה קירל בן גוריון/מערכת וואלה!

האירוויזיון כבר מעבר לפינה וההתרגשות גואה: הבוקר (ראשון) המריאה המשלחת הישראלית בראשותה של נועה קירל אל ליברפול, אנגליה, כדי לייצג את ישראל באירוויזיון. זה קרה בטיסה מיוחדת של אל על שלקחה אותם ישירות לשם, לקראת חצי הגמר הראשון שבו תופיע קירל וייערך ב-9 במאי.

"אני רוצה להגיד לכם שלא חשבתי שאני אתרגש ככה", אמרה הזמרת לעיתונאים לפני העלייה למטוס. "אין לכם מושג איזה כבוד עצום זה בשבילי, לייצג את המדינה שלנו! לייצג את העם שלנו עם השיר שלי, ולעמוד על בימת האירוויזיון מול כל העולם. לדעת שכל העם איתי, שתומכים בי, להרגיש את האהבה הגדולה שאני מקבלת. זה לא מובן מאליו וזה כבוד גדול עבורי. זה כבוד גדול לקבל הזדמנות לחבר כל כך הרבה אנשים דרך המוזיקה שלי, ממש חלום שמתגשם.

"ולכן, לפני הכל אני רוצה להגיד פשוט תודה! תודה לבורא עולם על הברכה הגדולה שקיבלתי, תודה לכם, ותודה עליכם. תודה להורים היקרים שלי, לצוות המהמם שלי ולרוברט הסוכן שהאמין שאני יכולה לעשות את זה גם כשלי בעצמי היו ספקות. בחצי שנה האחרונה עבדתי קשה מאוד ועשיתי את זה באהבה גדולה בשביל המדינה האהובה שלי. שאבתי כוחות בזכות האהבה והתמיכה המטורפת שקיבלתי מכולם. אז תודה רבה רבה רבה".


אירוויזיון 2023 - עדכונים אחרונים
כל הגרמנים יתקעו גרעפס בשיר של נועה קירל באירוויזיון, וזו אפילו לא התגובה הכי מעליבה
יזהר כהן: "אני בהלם איך אני עדיין אייקון אירוויזיון עבור צעירים"
נועה, שימי לב: ישראל שובצה בשיר מספר 9 בחצי גמר האירוויזיון
זה נגמר בבכי: זו התגובה הכי מטורפת שראינו כלפי "יוניקורן" של נועה קירל

המשלחת הישראלית לאירוויזיון 2023 בראשות נועה קירל. כאן,
לפני העלייה למטוס. המשלחת הישראלית לאירוויזיון 2023/כאן

"בהקשר הזה, תקשיבו, אני רוצה להגיד כמה דברים מהלב", הוסיפה קירל. "תכל'ס, בואו - אני אחת מכם. בסופו של יום, אירוויזיון או לא, אני ישראלית, פשוטה, מתרגשת מאוד... כולנו יודעים שלרשתות יש השפעה חזקה באירוויזיון ואני מבקשת את עזרתכם בהפצת השיר, בשיתוף השיר, בלבקש מחברים בחו"ל לשתף ולהצביע לנו, לישראל. הכוח בידיים שלכם, שלנו ורק ביחד נוכל לנצח".

"ועזבו רגע הכל", סיכמה הזמרת, "עצם העובדה שאני נבחרתי לייצג את מדינת ישראל ואת העם שלי מול מילוני אנשים בעולם - זו כבר הזכייה הגדולה שלי. זו גאווה עבורי ואשתדל לעשות את המקסימום בשביל שתהיו גאים בי. כי הגאווה שלכם בי, זה הניצחון שלי".

עוד בוואלה!

"אני מעריץ גדול, נועה. אפשר סלפי?": כשהנשיא פגש את נועה קירל

לכתבה המלאה
נועה קירל לפני ההמראה לליברפול, אירוויזיון 2023. מורן ויזל,
"אני אחת מכם". נועה קירל לפני העלייה למטוס/מורן ויזל

מחר (שני) תקיים קירל את החזרה הראשונה בשעה 12:30 בצהריים שעון ישראל. מעט לאחר מכן אנחנו צפויים לקבל פריימים ראשונים ובודדים מהבימוי הישראלי. ביום רביעי קירל תעלה לבמה בשעה 16:50 שעון ישראל, לחזרה השנייה. בניגוד לשנים הקודמות, הפעם איגוד השידור האירופי לא יאפשר כניסת עיתונאים לחזרה השנייה ולא יתקיימו מסיבות עיתונאים עם המשתתפים "במטרה לאפשר להם להתרכז בנאמבר שלהם", לפי הודעת המארגנים. כן ייחשף חלק מהמופע - כך שנדע איך ייראה השיר על הבמה.

ביום שני, 8 במאי, נוכל לחשוף צילומים שלנו מהאולם ומה בדיוק יתרחש על הבמה בחזרה הגנרלית הראשונה. אנחנו כבר יודעים שבזמן ההצבעה ריטה אורה תבצע מחרוזת של להיטיה הגדולים, וכן את שירה החדש "Praising You". בגמר הגדול שייערך בשבת, 13 במאי, תשתתף גם נטע ברזילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully