וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכולתי לבקש משהו עוצמתי יותר מאשר לשמח את המדינה שלי"

יניב דורנבוש, ליברפול

עודכן לאחרונה: 10.5.2023 / 10:43

רגע אחרי ההעפלה לגמר, נועה קירל קיבלה בובה של יוניקורן במתנה והלכה לחגוג בארוחת ערב מאוחרת. וגם: בשורות מצוינות לקראת הלילה הגדול במוצאי שבת ועלייה בטבלאות הימורים. שליחנו מדווח מליברפול

נועה קירל על במת האירוויזיון/באדיבות כאן, תאגיד השידור הישראלי ואיגוד השידור האירופי

איזה ערב מטורף עבר על המשלחת הישראלית בליברפול. נועה קירל שאלה את אירופה "רוצים לראות אותי רוקדת?", ואירופה שאגה בחזרה "כן!". האווירה בתוך הארנה הייתה מחשמלת, הקהל שר עם קירל לאורך "יוניקורן"", והאנרגיה הזו עברה גם אל הצופים בבית שהצביעו עבור ישראל כל הדרך אל הגמר.

"לא יכולתי לבקש משהו עוצמתי יותר מאשר לגרום שמחה למדינה שלי ולהורים שלי", אמרה קירל במסיבת העיתונאים לאחר חצי הגמר. "הכוח של חד הקרן הוא הכוח להיות עצמך, לאהוב את עצמך, בדרך שלכם, להשתמש בייחודיות שלכם ולהיות מיוחדים. אל תתנו לאף אחד להסתיר את הצבע שלכם, פשוט תהיו חדי קרן", הוסיפה כשנשאלה לגבי המשמעות של השיר.

במסיבת העיתונאים נכחה התקשורת הבינלאומית, ונכחו גם תשע המדינות הנוספות שהעפילו לגמר מן הסבב הזה: קרואטיה, מולדובה, שוויץ, פינלנד, צ'כיה, פורטוגל, שבדיה, סרביה ונורבגיה.


אירוויזיון 2023 - כל העדכונים

דורון מדלי: "עולים היום כדי שהעולם ידע שבישראל יש עוד דברים חוץ מבלאגן עם עזה"

"באישור בן גביר, צה"ל יצא למבצע לסיכול אירוויזיון 2024 בישראל"

מתי ישראל מופיעה? איך מצביעים? סיקור שוטף של נועה קירל באירוויזיון 2023

נועה קירל במסיבת עיתונאים אחרי חצי גמר האירוויזיון. יניב דורנבוש, מערכת וואלה!
נועה קירל עם דורון מדלי ובובת יוניקרן שקיבלה במתנה מאחד המשתתפים במסיבת העיתונאים/מערכת וואלה!, יניב דורנבוש

בתום מסיבת העיתונאים המשלחת הישראלית הלכה לחגוג בארוחת ערב מאוחרת מאוד, כשכולם נראו עייפים לאחר לילה עמוס במיוחד. חוץ מן ההעפלה כמובן, קירל ומשלחתה יכולים לחגוג בשורה טובה נוספת: ישראל הוגרלה להשתתף בחלקו השני של גמר האירוויזיון. המשמעות היא שבמוצאי השבת נועה קירל תשובץ לשירים 14-18 או 20-25, לאחר שבריטניה המארחת כבר הוגרלה לשיר מספר 26 ואוקראינה הגרילה את שיר מספר 19. שיבוץ בחלק השני של האירוויזיון נחשב טוב יותר משום שאנשים נוטים לזכור שירים מאוחרים לקראת ההצבעה. הפקת האירוויזיון נוהגת לקבור שירים שהיא לא חפצה ביקרם בתחילת הערב ובעיקר כשיר מספר 2, והשנה היא לא תוכל לעשות זאת לשיר הישראלי.

סיבה נוספת לאופטימיות נרשמה הבוקר כשלראשונה מזה זמן רב עלתה נועה מהמקום השביעי בטבלאות ההימורים למקום השישי.

עוד בוואלה!

אחרי שחשמלה את הקהל: נועה קירל עלתה לגמר אירוויזיון 2023

לכתבה המלאה
נועה קירל במסיבת עיתונאים אחרי חצי גמר האירוויזיון. יניב דורנבוש, מערכת וואלה!
שיבוץ טוב. נועה קירל/מערכת וואלה!, יניב דורנבוש

הבוקר שגרירת ישראל בבריטניה תפגוש את קירל לארוחת בוקר ותברך אותה על ההישג שהביא הרבה שמחה ביממה מתוחה כל כך. בשעה 18:00 תיפגש נועה עם עיתונאים ישראלים, אבל מעבר לזה היומיים הבאים יהיו רגועים הרבה יותר. מחר יתקיים חצי הגמר השני שבו ייקבעו עשר המדינות שישלימו את תמונת הגמר, ובלילה שבין חמישי לשישי ה-BBC וה-EBU יקבעו את סדר השירים, אז נדע מתי בדיוק נועה תופיע בגמר האירוויזיון.

בשישי בשעות הצהריים תתקיים החזרה הגנרלית הראשונה בנוכחות עיתונאים, ואנחנו כמובן נהיה שם. בשישי בשעה 22:00 תתקיים חזרה חשובה לא פחות מהמופע החי, היא חזרת השופטים, שבה ייקבעו כ-49.3% מהניקוד הסופי. בשבת בצהריים תתקיים חזרה גנרלית נוספת, ובשבת מופע הגמר הגדול שישודר בכאן 11. במופע הזה נועה תשכנע את מדינות אירופה ושאר העולם להצביע עבורה, ואנחנו נקווה למקום כמה שיותר גבוה, ואולי אפילו נפנטז על זכייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully