וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון מדלי: "עולים היום כדי שהעולם ידע שבישראל יש עוד דברים חוץ מבלאגן עם עזה"

עודכן לאחרונה: 9.5.2023 / 11:58

גורמים במשלחת אמרו לנו שההכנות לחצי גמר האירוויזיון נמשכות כרגיל, אך הלב של כולם נמצא בישראל. מדלי: אנחנו שולחים את כל האנרגיות הטובות שלנו מליברפול לישראל, בתקווה שבאמצעות הכוח של היוניקורן נוכל סוף כל סוף לספר סיפור חדש ולא רק סיפורים של מלחמות"

החזרה הגנרלית של נועה קירל לקראת חצי גמר האירוויזיון, 8 במאי 2023/צילום: יניב דורנבוש

לא כך היה אמור להיראות היום הגדול של נועה קירל והמשלחת הישראלית הגדולה שמלווה אותה כאן בליברפול. אמש, אחרי חזרה גנרלית מוצלחת שבה נועה זכתה לתשואות הקהל בארנה, הצוות הישראלי חזר למלון שבו הוא מתאכסן כדי להעביר את הלילה האחרון שלפני חצי הגמר. בבוקר, כולם התעוררו לעשרות הודעות מהארץ שחוששות מכך שהמבצע בעזה, שכבר זכה לכינוי "חיסול יוניקורן", יפגום בסיכויי ההעפלה לגמר.

דורון מדלי, אחד מיוצרי השיר וחבר בצוות האמנותי של הנאמבר הישראלי בליברפול, אמר לוואלה! תרבות: "אנחנו עולים לגמר היום להפיץ אור גדול בעולם מישראל, כדי שהעולם ידע שבישראל יש עוד דברים חוץ מבלאגן עם ג'יהאד איסלמי ועזה. אנחנו שולחים את כל האנרגיות הטובות שלנו מליברפול לישראל, בתקווה שבאמצעות הכוח של היוניקורן נוכל סוף כל סוף לספר סיפור חדש ולא רק סיפורים של מלחמות".

אירוויזיון 2023 - כל העדכונים
"באישור בן גביר, צה"ל יצא למבצע לסיכול אירוויזיון 2024 בישראל"
מטריפה את ליברפול: הביצוע הקולי של נועה קירל באירוויזיון סוף סוף נחשף
מאחורי הקלעים: "אנחנו על שלוש דקות באירוויזיון כבר חצי שנה"
נועה קירל אוסרת על מראיינים לשאול שאלות פוליטיות; בכיר בכאן: "זה מאוד בעייתי"
שי גולדשטיין נגד נועה קירל: "זה לא ריקוד, זה מופע פתיחת רגליים בתחתונים"
מתי ישראל מופיעה? איך מצביעים? סיקור שוטף של נועה קירל באירוויזיון 2023

דורון מדלי. אור דנון,
המשלחת מתמקדת כרגע בחזרה הגנרלית השלישית. דורון מדלי/אור דנון

גורמים במשלחת אמרו לנו שההכנות לחצי גמר האירוויזיון נמשכות כרגיל, אך הלב של כולם נמצא בישראל. נועה והרקדנים שלה מתרכזים בהכנות לחזרה הגנרלית השלישית והאחרונה, ובמופע החי שיתקיים הלילה ב-22:00 שעון ישראל וישודר בכאן 11. במקרה שיהיה צורך במשדר חדשותי מתגלגל או בפריצה לשידור, שידור האירוויזיון יועבר לכאן חינוכית בערוץ 80.

מתאגיד כאן נמסר בתגובה: "המשלחת הישראלית לאירוויזיון עוקבת אחר המצב הביטחוני בארץ. נועה וכל אנשי המשלחת ממשיכים לעשות הכל כדי לייצג את המדינה בכבוד בחצי הגמר הערב".

בינתיים אין השפעה על סיכויי הזכייה או ההעפלה לגמר בסוכנויות ההימורים. על פי הסוכנויות, נועה קירל וישראל מדורגות עדיין במקום השביעי בסיכויי הזכייה, כששתי הראשונות הן שוודיה ופינלנד. כשמסתכלים על סיכויי ההעפלה לגמר, ישראל מדורגת במקום השלישי עם 96%, בדומה לשוודיה ופינלנד, לאחר שעקפה את נורווגיה.

לכל החוששים מסיכויי ההעפלה לגמר האירוויזיון במצב לחימה בשנה שבה העולות לגמר נקבעות על פי הצבעת הקהל בלבד, נזכיר כי עדן אלנה התמודדה בחצי הגמר הראשון בשנת 2021, בעיצומו של מבצע שומר החומות. עדן סיימה במקום החמישי בהצבעות הקהל עם 93 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully