וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא תאמינו איך נראים היום כוכבי "פורסט גאמפ" - 29 שנים אחרי

6.7.2023 / 0:12

זוכרים את פורסט גאמפ וג'ני הצעירים בסרט זוכה שישה פרסי האוסקר? אז הרבה עבר על השניים מאז וככה הם נראים היום

yes

"פורסט גאמפ" מיקם את עצמו במהירות כקלאסיקה קולנועית, כשרבים מסכימים שזה הסרט הטוב ביותר של טום הנקס בכל הזמנים. המשפט המפורסם של פורסט גאמפ - "אמא תמיד אמרה שהחיים הם כמו קופסת שוקולד, אתה אף פעם לא יודע מה אתה הולך לקבל" - התגלה כמדוייק מאוד לגבי אחד מכוכבי הסרט שוויתר לגמרי על התהילה לטובת חיים רגילים, ומתבונן כרגע לאחור על החיים המאוד שונים שהיו יכולים להיות לו אילו היה בוחר במסלול ההוליוודי, אך הוא לא מתחרט על כך.

מייקל קונר האמפריז, בן ה-38, גילם את הגרסה הצעירה של דמותו הראשית של טום הנקס בסרט "פורסט גאמפ" מ-1994. האמפריז היה רק בן 8 אז. 29 שנים חלפו מאז השתתפותו בסרט ומאז שקיבל את ההחלטה שאור הזרקורים הוא לא בשבילו. הוא בחר לסיים את לימודיו בבית הספר ולהתגייס לצבא ארה"ב, שם שירת ארבע שנים כחייל חי"ר, בשירות שכלל שהות של 18 חודשים בעיראק.

את שירותו הצבאי סיים ב-2008. הוא דיבר על החוויה שלו עם MailOnline ב-2015: "כשהצטרפתי לצבא עשיתי כמיטב יכולתי שלא יזהו אותי, אבל אני חושב שזה נמשך בערך שבועיים לפני שמישהו הבין מי אני".

כך הוא נראה אז:

מייקל קונור האמפרי בתור פורסט גאמפ הצעיר בסרט. Capital Pictures,
מייקל קונור האמפריז בתור פורסט גאמפ הצעיר בסרט/Capital Pictures

וככה הוא נראה היום:

האמפריז סיפר שהוריו מעולם לא דחפו אותו להמשיך בקריירת המשחק, מכיוון שהוא לא חושב ש"הוליווד מהווה אורח חיים בריא לילדים" - ומשפחתו לא הייתה מעוניינת לעקור ממולדתם אורגון לחיים בלוס אנג'לס. "בימים ההם ההורים שלי פשוט נתנו לי להחליט בעצמי מה אני רוצה לעשות הלאה - והם אף פעם לא דחפו אותי להמשיך לתפקידי משחק אחרים", הוא אמר ל-SUN והוסיף: "בעיקר רציתי ליהנות ולשחק עם החברים שלי. אהבתי את בית הספר. אחרי 'פורסט גאמפ' הגיעו הצעות, אבל באמת לא ניסיתי להשיג עוד תפקידי משחק. הסרט 'חבורת בריידי' הוא סרט שדחיתי. הייתי ילד ולא היה לי את המנטליות של שחקן הוליוודי - להיות מרוכז במשימה של להצליח מעל הכל".

האמפריז אמר שהוא נהנה לחיות חיים "נורמליים" יחסית כילד - למרות ששיחק בתפקיד הראשי בסרט שזכה בשישה פרסי אוסקר וגרף 329,694,499 דולר בקופות ברחבי העולם. "אני באמת חושב שזו הייתה החלטה טובה", הוא אמר, "מכיוון שמעולם לא חשבתי על הוליווד כעל משהו זוהר או על תהילה כמשהו שרציתי לרדוף אחריה. להפך".

הוא הוסיף: "אני לא בטוח שהייתי רוצה להיות כוכב ילדים. נראה שזה לא עוזר להרבה מהם. אני חושב שאני צודק, כשאני מסתכל על כמה מהם היום. כשאתה בהוליווד אין לך ילדות או שאתה מתבגר מהר. היה לי הרבה יותר טוב ללכת במסלול שבחרתי".

סצנה של פורסט גאמפ הצעיר וחברתו ג'ני:

מייקל קונר האמפריז הרווק גר כיום לבדו בבית בעל חזית כחולה בסגנון ספרדי במרכז פורטלנד. למרות שהוא עשה מאמץ לצאת מהוליווד, הוא מודה שחלקים מחייו שיקפו את "פורסט גאמפ" בדרכים בלתי צפויות.

השחקן לשעבר הוא רץ נלהב - כשבדומה לדמות שגילם, הוא התחרה במרתונים. הוא אפילו שירת באותו בסיס צבאי בגרמניה כמו אלביס פרסלי. "זה מצחיק כמה קשרים לחייו של פורסט צצו בחיים שלי", אמר האמפריז, "זה הגורל? משהו המשיך לגרום לצירופי המקרים האלה לקרות".

עם זאת, השחקן - שסיים את לימודיו במכללה עם תואר ביחסים בינלאומיים - אמר שהוא פתוח לשחק שוב, אם התפקיד הנכון יגיע. "יש אנשים שחושבים שאני נראה כמו טום הידלסטון - ויש מצב שהוא יהיה הבונד החדש", הוא הוסיף, "זה יכול להיות מעניין. אני פתוח לרוב הדברים".

עוד ילדים שהיו כוכבים:
כוכבי "רומיאו ויוליה" תובעים על סצנת העירום ש"נכפתה עליהם כשהיו קטינים"

ברוק שילדס: כפו עליי להתאהב ולהיות ערומה עם כוכב "הלגונה הכחולה" כשהייתי בת 14

ואיך נראית היום הילדה שגילמה את ג'ני הצעירה?

בניגוד למייקל קונר האמפריז, האנה הול - שגילמה את ג'ני הצעירה ב"פורסט גאמפ" - המשיכה בקריירת המשחק, אם כי ניתן לקבוע כי התפקיד הגדול ביותר שלה הוא עדיין זה שעשתה לצד האמפריז בתור דמותה הצעירה של רובין רייט.

לא חלפה שנה מאז שהסרט "פורסט גאמפ" יצא לאקרנים והול כבר המשיכה לעבודת המשחק הבאה שלה עם העיבוד הקולנועי של "זהבה ושלושת הדובים" מ-1995, בו גילמה את זהבה. רק כמה שנים אחרי, הול השיגה את התפקיד ה"גדול" הבא שלה בסרט בבימויה של סופיה קופולה, "חמש ילדות יפות", שהוא אחד מסרטי הנעורים הפופולריים ביותר של שנות ה-90, לפי Rotten Tomatoes.

ככה היא נראית היום:

האנה הול, ששיחקה את ג'ני בילדה בסרט "פורסט גאמפ". GettyImages
האנה הול, ששיחקה את ג'ני בילדה בסרט "פורסט גאמפ"/GettyImages

והנה הם יחד

מייקל קונור האמפרי והאנה הול בהקרנה חגיגית של הסרט "פורסט גאמפ" בו שיחקו, ב-2019. Bobby Bank, GettyImages
מייקל קונור האמפרי והאנה הול בהקרנה חגיגית של הסרט "פורסט גאמפ" בו שיחקו, ב-2019/GettyImages, Bobby Bank

הול למדה בבית הספר לקולנוע בוונקובר והופיעה מול מצלמה באופן ספורדי בלבד - בתור איימי גודרו בסרט הטלוויזיה "איימי ואיזבל" משנת 2001, בשורה של סרטים קצרים שיצאו בין 2001 ל-2006 ובתור רוז אנדרס בפרק משנת 2006 של דרמת פוקס, "סטנדאוף".

לאחר מכן, הול עשתה סיבוב נוסף בהוליווד כאשר כיכבה בתפקיד ג'ודית מאיירס, אחותם של מייקל מאיירס ולורי סטרוד, ברימייק של רוב זומבי ל"ליל המסיכות" מ-2007. לאחרונה, הול גילמה את מליסה בסרט "מתים לכתר". היא הופיעה גם בטלוויזיה וקיבלה תפקידי אורח ב"מחשבות פליליות" (בתפקיד קוני פוסטר), "הסקס של מאסטרס" (בתפקיד לינדה איינהורן) ו"הטיהור" (בתור סטודנטית לרפואה). בתוך כל זה, הול מצאה את עצמה בעיקר מאחורי המצלמה לעתים קרובות יותר מאשר מולה. היא עבדה כעוזרת לצלמת ועוזרת במאי - ואף החלה לביים הפקות תיאטרון מחתרתי בקליפורניה.

למרות זאת, היא מודה שהשורה המפורסמת שלה מהסרט: "רוץ, פורסט, רוץ" מלווה אותה עד היום ורבים מצטטים אותה באוזנייה כשהם רואים אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully