וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": מסיבת ט"ו באב הייתה הזדמנות נוספת לאברהם להתעלל בספיר

דורין אליהו

עודכן לאחרונה: 6.8.2023 / 9:09

מישהו צריך להציל את ספיר - עם איומים, נסיונות שליטה ועלבונות מילוליים, אברהם עובר כל גבול. בנוסף: זה לא שליאל טועה ושסתיו אינה אישה שמעלפת פילים יותר מהר מקטמין, אבל הנסיונות המיוזעים שלו להביך אותה מביכים בעיקר אותו. דורין אליהו מסכמת את פרק "האח הגדול"

"האח הגדול" מכינים תקציב/רשת 13

ובכן חברות וחברים, צופים יקרים, אחוקיות אהובות, מסתבר שגם בפרק "האח הגדול" של אמש, אורי נגר ואברהם נקלעו לקרב מדידת הפינים המסורתי שלהם. על פי הדיווחים, גם השבוע טרם נקבע למי מהם יש יותר כבוד ומי ליצן חצר בממלכה של אברהם. נעדכן בהתפתחויות, לכשיהיו, אולי. אי פעם. אם למישהו יהיה אכפת.

כמו כן, אם כבר ברפובליקות בננות מושחתות עסקינן, אין מנוס מלהודות שגם לבית ההרמטי במדינה הצליחו לחדור תהפוכות השלטון והמאבק בדיקטטורה, עם נגיעות רכות-רכות של כפייה דתית, בראשותה של מפלגת סתיו. היא באמת ניסתה להשכין שוויון, אבל איכשהו שוב התפלקה לה האנרכיה. מצד שני, אם האישה הזאת תצליח להפיל את שלטון ליאל-ספיר בבית הזה, אין לי ספק שהיא מורידה את רוטמן, לוין וסמוטריץ' מהטאבלט - עם שוקולד בלב ופתי בר ביד. וכל זה בשבוע שבו ספיר ואורי לוי שכחו להזמין קפה הביתה וסתיו גנבה את מה שנשאר ממנו.

מה שנקרא, איחלתי למתעפצים בהצלחה.

האח הגדול, ליאל רב עם סתיו. רשת 13, צילום מסך
תתרחק ממנה בבקשה, תודה. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

אבל עד שנצפה בתסמיני גמילת הקפאין שמחכה לדיירי הבית, אני גאה להכריז על שובו של הריב עתיק היומין של כל בתי "האח הגדול" לדורותיהם: "משחקי הטבק". כשהקאמבק של 2023 מפציע לחיינו עם שוך ישיבת תקציב סטנדרטית שבסופה התברר כי שספיר, שועלת תקציב מיומנת, הונעה מאינטרסים אישיים ופירגנה לליאל בשלוש קופסאות סיגריות בעלות של כמעט 100 שקל, כשגורמים לא מהימנים (כלומר, סתיו) טוענים כי מדובר בטובת הנאה תמורת סשן איפור צמוד אה-לה בראצית.

כל זאת, כששאר דיירי הבית הפשוטים והמעשנים, נאלצים לחלוק שקיות טבק ואיכשהו מצליחים לטעות בחישוב ולהעביר לשי ושניר כמות כפולה. עם זאת, לפחות גילינו מכל הכאוס הזה שני דברים: לאורי כהן יש אופי סבבה והכל ובאמת סליחה שהשחרתי. וכן, שיענקי מה זה חמוד שהוא כועס. ועוד בדיוק כשהתרגלנו לחשוב שאברכים לא מסוגלים למחות על אי-צדק חלוקתי.

אבל רגע, למה ליאל מתכוון כשהוא אומר שהוא לא סובל את סתיו? כי לדעתי, יש מצב שהוא מנסה להגיד לנו שבלעדיה אין לו זכות קיום בבית הזה. אז פליז אל תדיחו אותה, אוקיי? כלומר, אני לא אומרת שליאל טועה ושלא מדובר באישה שמעלפת פילים יותר מהר מקטמין. אבל בואו, הוא משקיע מאמצים כבירים ושוזר בהן כוריאוגרפיות ליצניות שנועדו להביך אותה, עד כדי כך שהוא כבר מביך את עצמו. וזה אחרי שראינו את גיא איתן דופק את הראש במצלמה. אז אנחנו יודעים דבר או שניים על מבוכה פומבית.

אז עם כל הכבוד, גם אנחנו וגם ליאל יודעים שבלעדיה אין לו זמן מסך עם ערך ושהקונפליקטים שלו עם סתיו הם לא מקריים. עם זאת, בכל מה שקשור לסתיו - אנחנו כבר יודעים שמי שמדליק אותה יותר מדי פעמים, בסוף נשרף. אגדיל ואומר - חוטף ממנה נוק אאוט קלאסי שהטיס את ליאל לנסט בבכי חרישי (נוק אאוט=הערה על אמא שלו). נכון, זה היה טראגי אבל גם הכרחי. מה שנקרא, יאחתי תנחתי זריז. עלה לך.

עוד בוואלה!

אברהם איבד את זה. זה היה אחד מהתקפי הקנאה המסוכנים שנראו בטלוויזיה

לכתבה המלאה
האח הגדול, ספיר. רשת 13, צילום מסך
לא רק הכי חכמה אלא גם הכי סלחנית. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

בנושא אחר: בשלב זה מומלץ לצרף לדיאלוגים של אברהם וספיר אזהרת טריגר, בעיקר אחרי מסיבת ט"ו באב העצובה בעולם. האירוע העניק לאברהם הזדמנות נוספת להתעלל רגשית בספיר ולגרום לכולנו לזוז באי נוחות בספה. כבר די ברור שספיר עמוק מדי בתוך זוגיות עם פרטנר שאוהב את האגו שלו הרבה יותר מאשר אותה, והוא לא יהסס להפעיל עליה מכבשי איומים, טיפולים בשתיקה, שליטה ועלבונות מילוליים, לכפות עליה ריחוק חברתי, לבקר את האינטליגנציה והאמון שלה ולהאשים אותה בביטול החתונה שלה. כן, זה לא רק נשמע מדאיג.

הכוחנות של אברהם מגיעה לנקודת רתיחה חדשה ומביאה אותו לכדי החלטה מודעת להפעיל על ספיר דפוסי אישיות מדאיגים, שנועדו לרטש אותה לטובת מערכת יחסים רעילה שיש בה הכל - חוץ מאהבה. בשלב זה אני באמת חוששת לגורלה. חשוב להזכיר שמדובר במועמדת שסומנה כפייבוריטית משמעותית גם בבית וגם מחוצה לו, והתרחקה מההבטחה ככל שהידקה את היחסים עם אברהם. מילא הטייטל, אבל ספיר כבויה, מרוחקת, מנותקת, וגם כשצורחים לה מחוץ לבית שהגיע הזמן לחתוך ממנו, אברהם מצליח לשכנע אותה שהם התכוונו לשיר. והרי כולנו יודעים שהבורגילים לא טובים בכל מה שקשור לפענוח מסרים מהבית.

האח הגדול, יענקי. רשת 13, צילום מסך
מתחנן להתנסות עם נוגדי דיכאון. "האח הגדול"/צילום מסך, רשת 13

הו יענקי, כמעט וחששתי שההדתה שלנו חזרה אך מדובר באזעקת שווא, כשהשליח שלנו לאחדות לאומית החל לחוש ערעור ערכי לאור הנוכחות המוגברת של בגדי הים בבית, כמצופה מריזורט של בטלנים באמצע אוגוסט. יענקי, שבשלב זה ממש מתחנן להתנסות חד פעמית עם נוגדי דיכאון, מתקשה לעצום את העיניים ולאפשר לאחרים להתפשט כאוות נפשם. אחרי שתי בירות במסיבת ט"ו באב, הוא גם מתקשה להחזיק את המחשבה הזו בלב ומבקש משי להרגיע קצת.

אני מודה שבכל מקרה אחר זה היה מעצבן אותי ונורא והכי קל לומר שיענקי ידע לאן הוא נכנס אבל הוא התנצל ועשה את כל מה שאנחנו לא מצפים מאדם מאמין בעולם האמיתי - מפגין מודעות עצמית ומבין שאמונה וחילוניות יכולות לנהל קשר סימביוטי יציב מבלי שזו תנהל את האחרת. אבל עזבו שטויות, יש מצב שהוא ומעתוקי מתאהבים? יש דיבור שמישהו מתסרט לי את זה? כי אני כבר מתה לדפדף לחלק שהוא מביא אותה לוורט וכולם מגלים שהיא פרענקית.

היי יאיר, ביי יאיר. כבר עכשיו אין לי כוח לפרפורמנס שיובלוי תכין עליך.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully