וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתתף להיט הריאליטי תקף מינית לעיני המצלמות - ונעצר על ידי צוות ההפקה

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 14:06

בפרק של "סיפון תחתון: במעמקי הים" ששודר השבוע בארה"ב, רב המלחים נכנס עירום למיטתה של חברת צוות כאשר הייתה שיכורה לחלוטין וללא הסכמתה. צוות ההפקה התערב מיידית וסילק אותו מהחדר. למחרת הוא פוטר, והוא לא היחיד

טריילר לעונה השנייה של "סיפון תחתון: במעמקי הים"/בראבו

מפיקי להיט הריאליטי "סיפון תחתון: במעמקי הים" של ערוץ בראבו (שבמקור נקראת "Below Deck: Down Under", ובישראל משודרת בערוץ !E) הגיבו בזמן אמת לאירועים מטרידים שהתרחשו מול המצלמות. הסדרה, בדומה ל"סיפון תחתון" שממנה נולדה, "במעמקי הים" עוקבת אחר העובדים ביאכטת תענוגות יוקרתית, במקרה הזה אחת המפליגה לאורך שונית המחסום המפורסמת באוסטרליה, בפיקודו של קפטן ג'ייסון צ'יימברס.

בפרק ששודר ביום שני בארצות הברית (השישי בעונה השנייה), חזר צוות עובדי היאכטה מבילול לילי בעיר האוסטרלית קיירנס. מרגו סיסון, המשמשת כדיילת על הסיפון, הייתה שיכורה כלוט והלכה לתאה לישון. עוד קודם לכן, בסוף הפרק הקודם, סיסון הדפה נסיונות של רב המלחים לוק ג'ונס לנשק אותה, כמו גם את שכנועיו להצטרף אליו בג'קוזי או שהוא יחבור אליה בתאה. סיסון אמרה בפירוש לדיילת הראשית של הספינה, איישה סקוט, שהיא רוצה לישון ו"בלי לוק".

סקוט ליוותה את סיסון אך נאלצה לעזוב אותה כאשר הפסקת חשמל פקדה את המקום. ג'ונס, שהיה אז בג'קוזי, ניצל את ההזדמנות, חמק לחדר השינה של סיסון בזמן שהיא ישנה, וטיפס למיטתה כשרק מגבת לגופו. בשלב הזה חברי הצוות שצילמו את האירוע נאלצו לשבור את הקיר הרביעי, להתערב ולבקש מג'ונס - השיכור אף הוא - לעזוב את המקום. הוא התעלם מהם ונשכב לצד סיסון על המיטה.

"לוק, אנחנו חייבים להוריד אותך", חבר הפקה נשמע אומר. "אנחנו חייבים להוציא אותך מכאן, כי היא רוצה ללכת לישון". ג'ונס ירד מהמיטה, ואגב כך נחשף במערומיו, הדליק את האור וביקש מהם לצאת. הוא טרק את הדלת אחריו אך הצוות פתח אותה, וג'ונס ניסה שוב ושוב לסגור אותה עליהם. לבסוף נכנע, יצא בזעף כשהמגבת מכסה את מבושיו הקדמיים, בדיוק כשהדיילת הראשית חזרה וגילתה את כל מה שקרה. ג'ונס נכנס אל תאו הסמוך לשל סיסון ונעל את עצמו.

לוק ג'ונס, לורה ביילסקיין, "סיפון תחתון: במעמקי הים". בראבו, צילום מסך
פוטרו לאלתר. "סיפון תחתון: במעמקי הים"/צילום מסך, בראבו

סקוט העירה את צ'יימברס כדי לדווח על האירועים. הקפטן מיד אילץ את ג'ונס לפתוח את תאו, הוא העלה את רב המלחים על סירה אל היבשת ושיכן אותו במלון למשך הלילה. למחרת בבוקר צ'יימברס הודיע לג'ונס שהוא מפוטר, ולאחר מכן איגד את כל הצוות והודיע להם על פיטוריו של העובד הסורר. "התא שלנו הוא אזור הביטחון שלנו", אמר להם. "הדלת הזו היא הגבול שלנו. אסור לפתוח את הדלת הזו אלא אם כן היא בהסכמה. להיכנס לחדר של מישהו אחר ללא הסכמה, לא מהוגן, זה הגבול שלי".

דיילת נוספת בצוות, לורה ביילסקיין, הפגינה קלות ראש וחוסר טאקט תהומיים בנוגע לאירוע. כאשר סיסון סיפרה לה על מה שהתרחש בליל אמש, ביילסקיין שאלה בתגובה אם הייתה לו זקפה והצטערה שלא הגיע עירום אל חדרה שלה, כי היא במקומה הייתה נעתרת לו. באותה הזדמנות היא אף הביעה צער על פיטוריו, ולאחר מכן אף אמרה לסיסון שג'ונס רק צחק ו"זה לא שהוא היה אונס אותך או משהו".

ביילסקיין עצמה עשתה דבר דומה בליל אמש. היא ניסתה שוב ושוב לעגוב על חבר צוות אחר, אדם קורדה, למרות שהדף אותה מעליו פעם אחר פעם. כאשר הלך לישון בלילה היא נכנסה לתאו והחלה לעסות אותו ללא הסכמתו. גם במקרה הזה נאלץ המפיקים והצלמים להתערב ולסלק אותה מחדרו של עמיתה. בניגוד לג'ונס היא לא הייתה עירומה ולא סירבה לצאת, אבל הרצף הזה חרץ גם את דינה. כאשר נודע לצ'יימברס על שורת המעשים של ביילסקיין, ובפרט על דבריה אחרי שדיבר בפני כולם על גבולות, הוא זימן אותה אליו את ביילסקיין ופיטר אותה בו במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully