וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באש ובמים": צפו בטריילר לסדרה החדשה בנטפליקס של יוצרי "מכתוב" ו"עספור"

עודכן לאחרונה: 3.10.2023 / 9:08

סדרת הדרמה הקומית הישראלית של נטפליקס, "באש ובמים", מאת היוצרים חנן סביון וגיא עמיר, תעלה לנטפליקס העולמית והישראלית בחודש הבא. צפו בטיזר לקראתה

טיזר לסדרה "באש ובמים", של חנן סביון גיא עמיר בנטפליקס/פירמה קריאייטיב והפקות

בתחילת השנה התבשרנו כי צמד היוצרים והשחקנים חנן סביון וגיא עמיר יוצרים סדרה חדשה עבור נטפליקס העולמית, והיא תיקרא "באש ובמים", ובלעז "Bros". עכשיו גם יש תאריך לבכורה שלה, והוא ממש מעבר לפינה: 9 בנובמבר 2023. אל הבשורה הזו מתלווה גם טיזר מלא חדש שתוכלו לראות ממש כאן למעלה.

סביון את עמיר כבר כבשו את הקהל הישראלי עם הסרטים "מכתוב" ו"מחילה" והסדרות "עספור" ו"פצועים בראש". עכשיו הם ינסו לכבוש את כל העולם בעזרת נטפליקס: הסדרה הבאה שלהם, שתמנה שמונה פרקים, תעלה בענקית הסטרימינג כהפקת מקור בלעדית.

עלילת הסדרה עוקבת אחר פיני וניסו, חברי ילדות בלתי נפרדים, הבעלים של בר שכונתי בירושלים ואוהדי כדורגל שרופים, שחברותם עומדת למבחן כאשר הבר שבבעלותם נמצא בסכנת סגירה בשל קשיים כלכליים, והם נאלצים להתמודד עם מכשולים המאיימים להפריד ביניהם. גם במקרה הזה סביון ועמיר מככבים בסדרה, ולצדם אפרת בוימולד, יניב סוויסה, שלומי אברהם, יעל שטולמן, עומר חזן, שיר אברמוב, סוול אריאל אור ונוספים. הסדרה צולמה בישראל, פולין וגיאורגיה, ומפיקים אותה אדר שפרן, רוני אברמובסקי, משה אדרי ודנה שטרן.

גיא עמיר וחנן סביון פרזנטורים החדשים של פולגת. מאיר כהן,
יכבשו את נטפליקס? גיא עמיר (מימין) וחנן סביון/מאיר כהן

יעניין אתכן גם:
רוצים המלצה לסדרה טובה? הנה כל מה ששווה לראות בטלוויזיה החודש
סדרות מומלצות בנטפליקס: המדריך הגדול
עשרת הסרטים הכי טובים בנטפליקס עכשיו
100 שנות דיסני: 20 הסרטים הכי גדולים של אולפני האנימציה

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

סביון ועמיר נחלו הצלחה רבה עם היצירות הישראליות שלהם. "עספור" הפכה לתופעת תרבות כששודרה בהוט בתחילת העשור הקודם. "מכתוב" מ-2017 מכר כ-570 אלף כרטיסים, ו"מחילה" מ-2019 מכר 300 אלף כרטיסים, כך שביחד שני סרטיהם התקרבו למיליון כרטיסים בשלוש שנים.

"באש ובמים" צפויה להיות ההפקה הישראלית-הבינלאומית השנייה בנטפליקס, אחרי "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף, יוצרי "פאודה", שבוטלה אחרי עונה אחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully